johndeere

John Deere 6210 SE Same problemy!!

Polecane posty

Tommy    1

właśnie grzes77 kiedy umieścisz kolejne zdjęcia zetorka??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość JarekWLKP   
Gość JarekWLKP

Niektórzy jednak nie zrozumieli, iż SE to tańsza, biedniejsza wersja ciągnika. Niekiedy sprzęty elektorniczne też opisywane są Special Edition, a przekonani zamiast tego mówią Szajs Edition. John Deere jest w ścisłej czołówce i nie zmieni tego jeden egzemplarz i to z serii Special.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fenol    4

bardzo duzo pracowalem na jd to dobre maszyny najwiecej na 6210....jedyne co siadlo za mojej kadencji to pompka paliwa ( podaje do pompy wtryskowej) i aparat blokujacy dolny zaczep...a teraz przesiadlem sie na 6230:D jedno jest pewne czesci sa piekielnie drogie...


kupując polski produkt dajesz zarobić producentowi, który odprowadzi podatki do budżetu, pośrednikom którzy też odprowadzą podatki, pracownikowi, który wyżywi rodzinę, wyśle dziecko do szkoły do której właśnie zakupiono nowe komputery za pieniądze z podatków. Nie bądź konsumentem, bądź obywatelem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon29    0

Mi yeż aby siadła pompa paliwowa ale to była wina paliwa! I nic więcej przy nim nie było. A ciągnik ten sam 6210SE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czesio    0

JD moim zdaniem to porzadne maszyny tylko w pojedynczych egzemplarzach moga wystepowac wady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Timon    0

Mam JD 6210SE od 5 lat i nic sie nie dzieje.Jak sie szanuje to sie nie psuje :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    892
Mam JD 6210SE od 5 lat i nic sie nie dzieje.Jak sie szanuje to sie nie psuje :rolleyes:

 

Ale co ma szanowanie do fabrycznych wad ciągnika ? Na to już nie ma rady, jakbyś nie uważał to i tak się coś spsuje :/. Do autora tematu :Nie probowałeś sprzedawać tego JD a kupić innego ? U mnie we wsi jest kombajn JD 1170 i ciągnik 6620. Z tym, że kombajn z Brazyli, przez jakiś głupi simering 26mm średnicy bierze 10l oleju dziennie, a kombajn cały zażygany. Ma go jakieś 3-4 sezony. Ciągnik za to elegancki, czyściutki, ale z Niemiec. Nic mu nie nawaliło i na to się nie zanosi. Jestem przekonany, że trafiłeś na jakiś wadliwy egzemplarz.


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hospodar   
Gość hospodar

Ja mam takiego jd z 2002(pracuje od 2003) roku. 5000 tys mtg bez awarii. Nie narzekam. jak do tej pory na naprawy wydałem 2000 tys zł. Tj uszczelka łącząca skrzynię, potem kawałek stali od hitha i pompkę paliwową z baku. to wszystko i jestem zadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dar0    0

po pierwsze ciągnikiem jeździła nieodpowiednia osoba która nie dbała o ciągnik i to mogło być przyczyną !

po drugie może trafiłeś po prostu na taki ciągnik który będzie sie psuł !

po trzecie to w końcu wersja SE !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
golas5720    0

czytam i niedowierzam :) john deere to naprawde bardzo dobra marka ciągników.

 

Jakaś firma ,,jelonek'' psuje opinie john deere-owi bo niechce im sie (za przeproszeniem upy ruszyć i zacząć pracować jak prawdziwy dealer john deere-a)

Mam john-a 6620 SE i naprawde nic od 2 lat mi się w nim niezdarzyło. Teraz ma ok 900mhg i nic oprócz tego co na przeglądach sie niewymieniało.

 

Uważam że dealer ,,jelonek'' to jakaś kpina. Jest temat o john deere 5720 użytkownik karol czy jakoś tak kupił john-a od jelonka i też mu się psuje.

 

oj niekażdy może być dealerem john deere :angry:


Oj niekażdy może być dealerem john deere-a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hospodar   
Gość hospodar

Może i w sumie to prawda. ja kupiłem w contarctusie w Białymstoku ( ma największą sprzedawalność w kraju z uwagi na wysyłkę ciągników na Białoruś) i nie narzekam. Serwis solidny, ale po ukończeniu gwarancji sam serwisuje i podstawa to czystość i jakość wymienianych materiałów podczas serwisów. Moim zdaniem każdy ciągnik jest dobry, tylko kierowcy źli. póki ojciec jeździł sam 1634 też nie było awarii do około 5000 mtg. Jak tylko dosiadł go pracownik to odrazy zaczął sie sypać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mówicie, że to wina dealera, że ciągnik się sypie? :P A kto ten ciągnik składa- fabryka, i to ona ponosi odpowiedzialność za awarie, które wynikają z błędów w montażu czy wad materiału. Nie wiem w jakim celu chcecie przypisać winę dealerowi, ale on na wady ciągnika nie ma wpływu. Od niego zależy tylko jakość serwisu, ale nie może odpowiadać np. za awarię pompy hydraulicznej po roku użytkowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hospodar   
Gość hospodar

Ale nie zrozumiałeś sensu wypowiedzi. My poruszyliśmy właśnie temat serwisowania i serwisu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Uważam że dealer ,,jelonek'' to jakaś kpina. Jest temat o john deere 5720 użytkownik karol czy jakoś tak kupił john-a od jelonka i też mu się psuje.

 

oj niekażdy może być dealerem john deere :angry:

Może i tak, ale powiedz jak zinterpretować tą wypowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
golas5720    0

Człowieku. W wielu tematach gdzie jest mowa o jelonku jest mowa o tym że na serwis trzeba było czekać bardzo długo. Sam mam john deere-a od bardzo dobrego dealera i nic mi się nigdy jeszcze w ciągniku niestało. Jeżeli mam jakiś problem chcę się czegoś dowiedzieć dzwonie do pracownika i pomaga mi a jeśli to coś więcej to przyjeżdza w bardzo szybkim czasie. I to jest prawdziwy wzór john deere-oskiego dealera.

 

Jelonek poprostu olewa małych gospodarzy.


Oj niekażdy może być dealerem john deere-a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skrzypek    3

Skrót SE oznacza-spier... elektronika.Ogromna ilość awarii układu paliwowego.I to nie jest wina paliwa.Na mnie nie robi wrażenia ładne wykonczenie wnętrza kabiny i przyjemna dla ucha praca silnika.Za te pieniążki sprzęt ma być bezawaryjny i zarabiać na siebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Wiesz co Skrzypek-zaczynam podejrzewać że na drugie masz Korbanek :D-a tak poważnie-to ile tej elektroniki masz w SE ?I jakie dokładnie były te awarie układu paliwowego ?Gdzieś wcześniej stwierdziłeś że Twój brat pracuje w serwisie-ale za granicą-tak ?-no to powiedz w jakim kraju a wtedy postaram się sprawdzić co piszą rolnicy z owego kraju na temat tych ciągników-no chyba że Internetu tam nie mają-albo mówią po węgiersku :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skrzypek    3

Przyjacielu Jaro-pracowałem u Korbanka w latach1994-96.Dominatory i Megi sprzedawane były jak świeże bułki.Fendt śnił się każdemu rolnikowi.I też w fabryce w Harsewinkel zdarzały się buble.Moja wiedza kończy się na Dominatorze i Medze więc nic nie potrafie o nowym sprzęcie napisać.Korbanek powyganiał mechaników na własną działalność co było błędem,placówki serwisowe dał pod kontrole niewłaściwym,nieodpowiedzialnym ludziom,więc spakowałem walizki i wróciłem do doM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MECHANIZATOR    159
Ja jestem od John Deere Jelonek koło Poznania

 

No to pokaz swojego pierwszego posta w tym temacie swojemu przełożonemu w Jelonku - napewno się ucieszy a ty będziesz mógł iśc popracować do korbanka :D (o ile już tam nie pracujesz)

 

a teraz w temacie - nie mówię ze taka sytuacja nie mogła mieć miejsca jak opisał kolega @johndeere ale coś mi tutaj za dużo wad JD i za dużo chwalenia Fendta - z ciągnikami zarówno starymi i nowymi jest tak ze czasem się psują jedne częściej inne rzadziej - moze to nie najlepszy przykład ale mielismy swego czasu w zakładzie dwa ursusy C-360 z roku 1986 i numery seryjne tych ciągników różniły się o 8 sztuk - i pierwszy z nich chodził jak żyleta (beczka 9000l i przyczepa HL8011 dla niego to nie problem a o 7 polowej bronie to już nie wspomnę) a druga (ta młodsza o 8 sztuk) 15 za bramą Agromy zagotowała się w niej woda (wadliwy termostat) a na pierwszy przegląd gwarancyjny ciągnik musiał być odcholowany (nomen omen przez tę drugą 60-tkę) a po 600 MTH w wadliwej C-360 pękł wał korbowy (jak marchewka) więc z ciagnikami jest różnie

 

O jakości wykonania między JD a Fendtem nie mogę wiele powiedzieć bo mam w praktyce styczność tylko z JD 8200 ale kilka razy widziałem również Fendta (dokładnie to model 824) z którego olej wyciekał mocniej niż z MTZ-a ( nie uchybiając MTZ-owi)


^^^TEGO NAUCZYLI MNIE W^^^... ZST im.M.Drzymały w Poznaniu-Golęcinie www.zstpoznan.pl
Tradycja i Nowoczesność - 65 lat historii zobowiązuje


DRZWI OTWARTE 19-05-2012 - tak było w marcu - http://www.agrofoto....ii-zobowiazuje/
"...w każdym moim zwycięstwie jest pot i krew poświęceń..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    12
Ja mam takiego jd z 2002(pracuje od 2003) roku. 5000 tys mtg bez awarii. Nie narzekam. jak do tej pory na naprawy wydałem 2000 tys zł. Tj uszczelka łącząca skrzynię, potem kawałek stali od hitha i pompkę paliwową z baku. to wszystko i jestem zadowolony.

 

Ile kosztuje taka pompka paliwowa do baku. Czy jak włączysz kluczyk to powinna ona po odkręceniu odpowietznika na filtrze pompować paliwo i odpowietrzyć układ, czy dopiero jak zacznie kręcić rozrusznik?

Pozdr

 

W takim razie u mnie musi być już słaba ponieważ przy odkręconym odpowietrzniku i włączonym kluczyku nie pracuje a dopiero jak włącze rozruch to ją słyszę i lekko pompuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75
Ile kosztuje taka pompka paliwowa do baku. Czy jak włączysz kluczyk to powinna ona po odkręceniu odpowietznika na filtrze pompować paliwo i odpowietrzyć układ, czy dopiero jak zacznie kręcić rozrusznik?

Pozdr

 

W takim razie u mnie musi być już słaba ponieważ przy odkręconym odpowietrzniku i włączonym kluczyku nie pracuje a dopiero jak włącze rozruch to ją słyszę i lekko pompuje.

 

Około 600 zł netto ja swoją zajechałm paliwem z wodą (nasze piekne stacje tak chrzciły ON). Na bank przez wodę bo często musiałęm spuszczać wodę z ostojnika. Po wymianie filtrów włączasz na kilka minut i dopiero rozruch i maszynka pali z dotyku. Nie powinno być żadnego "chechłania" rozrusznikiem :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas120    4

kupowałem znajomemu w pąpke do JD 6610 i to wtedy był roczny traktor jak dziś poamiętam cene 714zł i coś później mówił że te pieniądze mu zwrucili bo była jakaś wadliwa serria tych pąpek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skrzypek    3

Przyjacielu Mechanizator-JD 8200 to dobry ciągnik.Zwykła,rzędowa pompa wtryskowa.Bez zbędnych-psujących się bajerów.Uważaj bo przy tych ciągnikach serwisy mają pole do popisu,już tłumacze-w skrzyni i hydraulice pojemność oleju wynosi 120l,a olej spuszca się z dwóch miejsc-są dwa korki spustowe(jedno z sitem).Z jednej komory schodzi ok.50l,a z drugiej 70l.Tu dodam,że w czasie pracy te oleje mieszają się.Serwis spuszcza olej z jednej komory,zmienia filtry i wlewa ok.70l a fakturka wynosi 120l.A ich drani przyłapałem!Olej w skrzyni i hydraulice jest tak czysty,że nie poznasz czy nowy,czy stary.A jego poziom widzisz w rurce koło cięgien.Wniosek-patrzmy na ręce serwisantom-wszystkich marek! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Paweł20498
      Witam wszystkich mam taki problem z john deerem 6310 a mianowicie czasem dzieje sie tak ze wrzuce rewers do przodu a ciagnik nie jedzie poruszam troche rewersem albo zgasze ciagnik i odpale wrzuce rewers i ciagnik jedzie. Zadne kontrolki sie nie pala problem jest tylko do przodu  do tylu ciagnik jedzie bez zarzutu dodam ze problemu z uciagiem nie ma dzieje sie to to sporadycznie czasem tez lubi wyrzucic rewers po czym wrzuce i jedzie dalej. Czy jest jakis przekaznik rewersu w tej skrzynce  z bezpiecznikami albo moze to ktoras z cewek ? Gdzie one sie znajduja.? Pozdrawiam
    • Przez Przemektsp
      Dzień  dobry
      Mam problem z moim john-deere 6610 przechodzi sam w tryb diagnostyczny d1a podczas jazdy , zapala sie ,,i,, niebieskie, czerwony i żółty wykrzyknik 
      Nie mam wsadzonego bezpiecznika do diagnostyki
    • Przez Lukas85
      Koledzy mam problem z przyciskami od EHR na błotnikach ciagnika JD 6910. Problem polega na tym że pod błotnikami sa jedynie uciete kable a przycisk dostałem oddzielnie wraz z kawałkiem wiazki. Po lewej stronie jest 8 kabli, natomiast wtyczka w przycisku ma tylko 6. Po prawej stronie jest 6 kabli ktorych kolory odpowiadaja kolorom w uciętej wtyczce ktora dostałem. Podłaczyłem przycisk z prawej strony dopasowujac kolory ale nic nie działa. Zmierzyłem napiecia na przewodach i po przekreceniu kluczyna na 4 z nich jest napiecie. Troche to według mnie nie logiczne bo wydaje mi sie ze napiecie powinno byc tylko na dwoch przewodach. Sam przycisk sprawdziłem i jest na 100% sprawny. Wewnąttrz są dwa mikrostyki z 3 przewodami każdy. Jak dany przycisk nie jest wcisniety styk zwiera dwa przewody. Po nacisnieciu rozwiera jeden z nich i dolacza drugi. Wyglada mi to na kontrole obecnosci lub sprawnosci przycisku na błotniku. 
      Czy ktos moglbym sprawdzic ile ma przewodów i jakie sa kolory we wiazce z lewej strony?
      Czy w tym ciagniku da sie w jakis sposób sprawdzic błędy podnosnika bez podłaczania komputera?
    • Przez Artur312
      Witam.pytanie czy ktoś przerabiał temat z .Skrzynia mechaniczna z rewersem elektrohydraulicznym. Na wstecznym biegu słychać stukanie pod kabiną ale tylko gdy włączony napęd.
      Może ktoś pomoże w tymacie .
    • Przez Joejoe
      Świeci kontrolka nr 1. Nie ma żadnych objawów spadku mocy itp. Pod obciążeniem podczas orki świeci kontrolka nr 9. Czujnik wymieniony, ciśnienie na hydraulice 200bar. 100mtg po wymianie oleju i filtrów oryginał jd
      Jak sprawdzić ciśnienie na skrzyni?
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj