johndeere

John Deere 6210 SE Same problemy!!

Polecane posty

johndeere    0

Witam Wszytskich Bardzo Serdecznie na naszym rolniczym forum. Chciałbym poruszyć temat ciągnika rolniczego JD 6210SE z 2001 roku kupionego u Dilera w Jelonku koło Poznania ! Zaczne od problemów jakie ten ciągnik sprawił. Zaczęło się od drugiego roku użytkowania tego ciągnika (gwarancja tylko na jeden rok, szok dla mnie, uważam że tak wychwalony i wypromowany cięgnik jak piszą inni i mówią o nim inni to powinien mieć gwarancje 10 lat !!!!!) Pierwszym problemem było pęknięcie filtra oleju hydraulicznego przy 300 MTG (NIEWIARYGODNE A PRAWDZIWE) Następna usterka jaka wystąpiła to zapowietrzanie się układu paliwowego (Brak zaworku zwrotnego i wymiana przewodów paliwowych) Kolejnym bardzo poważną naprawą, która musiałem zwalczyć to wymiana spręzarki klimatyzacji, która zatarła się przy 600MTG a przyczyną było optarcie się przewodów przy silniku (taki JD a nie umie położyć i zabezpieczyć przewodów przy silniku, który ma drgania podczas prac, bo leży na poduszkach) Nie będę tutaj pisał o kosztach jakie mnie wyniosły przy prawie nowym, ledwie dobrze dotartym ciągniku JD. Przy przebiegu około 1000MTG przepaliła się rura wydechowa ( co dla mnie był to ogromny szok i skandal) Dla porównania rura wydechowa w ciągniku ZETOR 7211 wytrzymała 6000MTG. Ale to nie koniec usterek i awari tegoż wychwalonego ciągnika John Deere. Przy przebiegu 1100MTG następuje wyciek oleju na uszczelece rozrządu ( naprawe wykonuje serwis i bagatelka wymiana uszczelki sięga 2000zł !!) Nastąpiła tez awaria regulacji dolnych cięgieł. Cały czas ciągnik ten jest regularnie serwisowany i naprawiany przez Dilera w Jelonku koło Poznania. Ciągnik na dzień dzisiejszy ma 1500MTG i jest drugim ciągnikiem o mocy 90KM, a pierwszym jest Fendt w którym nic się nie dzieje jak na razie. A teraz napiszę pare mądrych zdań o jego oszczędnym, wychwalonym SILNIKU w miesięczniku TOPAGRAR!! Jest to wręcz nie wiarygodne żeby ciągnik o mocy 90KM spalał w od 12 do 20 LITRÓW ON na GODZINE !! Są to zbyt duże koszty na utrzymanie tego ciągnika w poruwnaniu do FENDTA 309 C to około 30% JD spala więcej paliwa. Moim zdaniem JD jest tylko wychwalonym ciągnikiem, którego sponsorują rolnicze gazety, wzamian za dobre, pozytywne opinie na temat ciągników JD w mocy do 100KM. Bardzo chętnie przeczytam wasze spostrzeżenia, które ja tu poruszyłem a z którymi możecie się nie zgadzać ale niech piszą tu osoby, które mają podobny ciągnik lub podobne problemy z tym ciągnikiem. Ja na dzien dzisiejszy uważam za ciągnik numer jeden to FENDT nie wspominając juz tu o FENDCIE z skrzynią VARIO. Przypomniało mi się że jedynym plusem tego ciągnika JD jest jego zwrotność ale nic po za tym, nawet nie ma zegaru godziny i minuty. Serdecznie poydrawiam i nie polecam John Deera 6210SE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Viper    6

Kolega ojca ma JD, ma 90 km czyli bedzie chyba ten samo model co wyzej wymieniony, nie orientuje sie zabardzo w numeracji JD, kupił go w tamtym roku, ma cos ponad 150 godzin, jest jeszcze na gwaracji, dwa razy wyminiono mu pompme hydrauliki, wiekszych problemów narazie nie miał z tego co mówił.


Pawel

Z góry przepraszam za błędy ortograficzne i literowe... :) Nigdy nie bylem w tym dobry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witek    2

witam nie co do seri SE juz było poruszane...seria SE jest okrojona ze wszystko sa taka kakie moza powiedziec maszyny drugej kategori pełno w nich wad...ale i cena inna jak za normalna wersjie


2-08-2007 3400gram 52cm to mój Kacperek

12-07-2008 2831gram 43cm to moja Oliwia

2008-04-01 Firma Wit-Rol rozpoczyna działalności

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Oj czy Ty aby na pewno wiesz co piszesz ?SE-to tak jak pisał Witek-okrojony model

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2
, ma cos ponad 150 godzin, jest jeszcze na gwaracji, dwa razy wyminiono mu pompme hydrauliki, wiekszych problemów narazie nie miał z tego co mówił.
DWA razy wymieniana pompa od hydrauliki w ciągu 150 godzin i nie miał większych problemów ???

a ile by to kosztowało gdyby za to zapłacił ???


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johndeere    0

Jak mam to rozumieć ,, wersja okrojona" !! Wersja 6210SE jest przecież w klimie, turbo doładowaniu, rewers, kogut, obciążniki , opony radialne itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mav    1

@johndeere

 

SE to gorsze wydanie, Premium "lepsze" . Sam powiedz kupiłeś go bo był tani :) w porównaniu do Fendta pewnie o 40% :)

tak to jest jak najwazniejszym kryterium jest cena, a nie jakość. Tani ale z wadami.

Znam taka samą akcje z fendt 309 pod wzgledem awaryjnosci jak wyzej wymieniona u JD 6210SE. Nie ma reguły. czasem trafi sie taki zonk.

 

 

Znasz jakiś ciągnik nowy JD bez Turbo? rewers,opony radialne to jest standart :)

Tu chodzi o troche grubsze zeczy, a mianowicie o silnik, który nie jest w CR , pompa hydrauliczna montowana w SE zawsze jest okrojona, szkrzynie biegów, TUZ i sporo drobiazgów. Pamiętam ze ciagniki w wcześniejsze wresji SE nie posiadały ramy.

Klima to drobiazg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Ja co prawda jak mantrę powtarzam czasami słowa naszych zachodnich kolegów po fachu-ale oni też piszą o JD SE,że jest to model nienachalnie bezawaryjny :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MCKYLO    1

Witam!

W końcu znalazł się ktoś szczery do bólu i potrafi jak prawdziwy farmer powiedzieć prawdę o swoim ciągniku. Moje uznanie więcej takich na forum. Dosyć słodzenia o JD "nizawodność naszą siłą" chyba się to hasło troszkę zdeaktualizowało. Ktoś prawdę powiedział że takiej reklamy i prania mózgu jakie nam funduje jelonek nie robi nikt a niestety wielu z nas bardzo prosto łyka slogany. Każdy ciągnik się psuje mniej lub bardziej. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Teraz czekamy na następnego odważnego z mózgiem zamiast wody ,który opisze swoją gehennę z McCormickiem :).Tyle,że ten ktoś od JD to nawet zbyt dobrze swego modelu nie znał-jak rozumiem człowiek od McCormicka będzie każdą własnoręcznie rozbieraną część znał :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MCKYLO    1

Człowiek od McCormicka, New Hollanda, CASE, Valtry, Zetora, Ursusa, itd marek do wyboru mamy wiele. Zapraszamy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Dokładnie tak jak MCKYLO napisał :)-zapraszamy-swoją drogą muszę Tobie,drogi MCKYLO zwrócić uwagę,iż nie jestem jakimś nawiedzonym JD-fanem-ale to tak na marginesie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    180

Oj cos ciężko mi się zdaje że @john deer to faktycznie ktoś z korbankowa :)


BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kat    113

Może mi się tylko wydaje ale gdzieś już czytałem identyczną wypowiedz jak ta pierwsza :) . I chyba było to na forum top agry.

 

@johndeere

Dobre. Żeby właściciel nie wiedział że SE to okrojona seria. Nawet ja (przeciwnik "wspaniałych" jeleni) o tym wiem :) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MCKYLO    1

Cześć jaro ja też nie jestem fanem McCormicka, tak na marginesie mam swoją ulubioną markę ale mało o niej piszą więc nie zaczynam tematu a faktycznie chyba zbyt dobrze nie wczytałem się w posta że kolega nie rozróżnia dokładnie SE i Premium no to coś tutaj nie gra. Moim skromnym zdaniem straszny śmietnik się na tym forum zrobił dużo pisania mało konkretów zaczynam się zniechęcać i chyba zacznę tylko czytać jak w gąszczu tematów znajdę ten co mnie interesuje. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

A jaka to jest marka MCKYLO ?Myślę,że nie ma problemu abyśmy porozmawiali na spokojnie i merytorycznie o ciągniczkach-niekoniecznie rozwlekle smile.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MCKYLO    1

Hej jaro! Hm hm zastanowię się dobra propozycja. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grześ77    0

Hej johndeer! Mieszkasz koło mnie ale nie wiedziałem że masz takie problemy z tym jelonkiem! Mówiłeś mi że dużo pali ale że taki awaryjny to nie. Nie ma to jak Zetor!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Paweł20498
      Witam wszystkich mam taki problem z john deerem 6310 a mianowicie czasem dzieje sie tak ze wrzuce rewers do przodu a ciagnik nie jedzie poruszam troche rewersem albo zgasze ciagnik i odpale wrzuce rewers i ciagnik jedzie. Zadne kontrolki sie nie pala problem jest tylko do przodu  do tylu ciagnik jedzie bez zarzutu dodam ze problemu z uciagiem nie ma dzieje sie to to sporadycznie czasem tez lubi wyrzucic rewers po czym wrzuce i jedzie dalej. Czy jest jakis przekaznik rewersu w tej skrzynce  z bezpiecznikami albo moze to ktoras z cewek ? Gdzie one sie znajduja.? Pozdrawiam
    • Przez Przemektsp
      Dzień  dobry
      Mam problem z moim john-deere 6610 przechodzi sam w tryb diagnostyczny d1a podczas jazdy , zapala sie ,,i,, niebieskie, czerwony i żółty wykrzyknik 
      Nie mam wsadzonego bezpiecznika do diagnostyki
    • Przez Lukas85
      Koledzy mam problem z przyciskami od EHR na błotnikach ciagnika JD 6910. Problem polega na tym że pod błotnikami sa jedynie uciete kable a przycisk dostałem oddzielnie wraz z kawałkiem wiazki. Po lewej stronie jest 8 kabli, natomiast wtyczka w przycisku ma tylko 6. Po prawej stronie jest 6 kabli ktorych kolory odpowiadaja kolorom w uciętej wtyczce ktora dostałem. Podłaczyłem przycisk z prawej strony dopasowujac kolory ale nic nie działa. Zmierzyłem napiecia na przewodach i po przekreceniu kluczyna na 4 z nich jest napiecie. Troche to według mnie nie logiczne bo wydaje mi sie ze napiecie powinno byc tylko na dwoch przewodach. Sam przycisk sprawdziłem i jest na 100% sprawny. Wewnąttrz są dwa mikrostyki z 3 przewodami każdy. Jak dany przycisk nie jest wcisniety styk zwiera dwa przewody. Po nacisnieciu rozwiera jeden z nich i dolacza drugi. Wyglada mi to na kontrole obecnosci lub sprawnosci przycisku na błotniku. 
      Czy ktos moglbym sprawdzic ile ma przewodów i jakie sa kolory we wiazce z lewej strony?
      Czy w tym ciagniku da sie w jakis sposób sprawdzic błędy podnosnika bez podłaczania komputera?
    • Przez Artur312
      Witam.pytanie czy ktoś przerabiał temat z .Skrzynia mechaniczna z rewersem elektrohydraulicznym. Na wstecznym biegu słychać stukanie pod kabiną ale tylko gdy włączony napęd.
      Może ktoś pomoże w tymacie .
    • Przez Joejoe
      Świeci kontrolka nr 1. Nie ma żadnych objawów spadku mocy itp. Pod obciążeniem podczas orki świeci kontrolka nr 9. Czujnik wymieniony, ciśnienie na hydraulice 200bar. 100mtg po wymianie oleju i filtrów oryginał jd
      Jak sprawdzić ciśnienie na skrzyni?
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj