johndeere

John Deere 6210 SE Same problemy!!

Polecane posty

robertbara    75

Do wymiany wzywać serwis -na gwarancji to rozumiem, ale po to na pewno zrobię to lepiej i dokładniej bo nigdzie mi sie nie spieszy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hospodar   
Gość hospodar

Ja mam jd 6210. Pracował z stollem V202, Przyczepą sarmat 12 ton i najwięcej z opryskiwaczem RAU 4 tys litrów. Mam go od 2002 roku. Teraz ma ponad 5300 mtg, jak na razie nic poważnego się z nim nie działo. Siadła pompka zasilająca pompę główną (2,5 tys mtg na opale przejeździł) oraz takie małe gówno do blokady hitcha. Poza tym jest bezawaryjny i póki co nie żałuje. 80% swego życia pracował na wykorzystaniu mocy od 90% do 100%, nigdy lekko nie miał, wiec nie mam co narzekać(a 12 tonową przyczepkę tandemową w polu pociągnąć dla takiego traktora to nie lada sztuka). Dla mnie firma Jd stwarza zaufanie takie, aby w najbliższych latach całość gospodarstwa pracowała na maszynach tej firmy (i wszystko ku temu zmierza)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majranjd    8

Jelonek k/Poznania to... dużo mógłbym o nich powiedzieć niestety jednak nic dobrego.... za filtr do paliwa wołają 20 zł więcej jak w Grene, dwa pasy do kombajnu droższe są w sumie o 1000 zł od tych z Grene i serwis... Jeśli miałbym kupić ciągnik tej marki to tam gdzie go produkują... Fakt później problem byłby z serwisem, ale tą jedną wymianie filtrów i olejów jakoś bym strawił...

opisywany ciągnik 6210 - ja poznaje go po

braku halogenów w dachu,

wydech z lewej przy masce,

okrojony licznik motogodzin... być może się mylę ale ja tez na pierwszy rzut oka widzę ze to wersja okrojona, u mnie jeden ma 6610 ale nie narzekają na niego. Ja tez jeżdżę na tej marce, fakt nowy nie jest, ale nie nakręciłby 6 tys mth jakby się tak wciąż psuł.


DEZERTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siemens75    1

Kol. johndeere czy przypadkiem na silnik nie ma 2 lata gwarancji ? a na reszte jest 1 rok także wydaje mi się że coś kręcisz - co mi się bardzo nie podoba.

Jeszcze może być jeden problem gniotące raty :) - właśnie wtedy przestaje się sprzęt podobać :) a jak się psuje.... Mam nadzieje że się nie obrazisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nemezis    19

Też mam 6210 SE 2001r kupiony w Jelonku ,mam 1800 mtg. z usterek - spalona pompka zasilająca w zbiorniku , czujnik temp. i najgorsze że podnośnik nie trzyma .Max spalanie u mnie to 10l/mtg w transporcie 2xHl 8T w orce 4x40 obrotowy ~ 9 l/mtg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mario81    119

Witam.Dzisiaj w JD 6320. urwało sie koło pasowe od pompy wodnej.Jaka mogła byc przyczyna?,luzu nigdzie nie ma,pompa lekko sie kreci, koło jest masywne a popekało we wszystkie strony.Było dobrze przykrecone bo jak odkrecałem częsc przylegajaca to sruby stawiały opór.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

może zmęcznie materiału


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Widac po serii w miare nowy ciągnik i juz się koło zmęczyło może w chinach robione. Przecież jd to jd jak mówią niektórzy. A tak na powąznie jak pisze przedmówca zmęczenie materiału sprawdź dla wszystkiego inne koła czy któreś nie ma np bicia i nie generuje drgań sprawdź tez pompe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mario81    119

Ciągnik jest 2007rok i ma 1170mtg.Wszystkie koła równo pracują nie ma luzów ani bicia.Ale zeby zjechac z pola trzeba było zregenerowac to popękane koło.Tokarz który dorabiał nową,,fajere,,i pózniej ja wspawał dla wzmocnienia powiedział ze to koło jest zrobione ze zbyt,,suchego,,materiału co kolowiek to znaczy.Wiec moze faktycznie chinszczyzna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Jaqk ci spawał to koło wyważał je, czy chociaż symetrycznie wszystko zrobił. Chodzi mi o te wzmocnienia. Popytaj w serwisie ile nowe może kosztować jak nie drogie kup źle wyważone koło moze uszkodzić pompe. Chodziło mu pewnie żemateriał jest kruchy czytaj twardy na ścieranie ale mało odporny na drgania poprostu ich nie amortyzuje. Aha i jeszcze jedno czy na tym kole tez osadzony jest wentylator nie wiem jak ma ten typ jeśli tak sprawdź go czy wszysko jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skrzypek    3

Dziwna sprawa z tym kółkiem od pompy wodnej.O ile dobrze pamietam to w tym ciągniku jeden pasek wielorowkowy goni wszystko.Sprawdż napinacz paska i czy własciwie zakładasz pasek na koła.Pompa wodna nie stawia żadnego oporu i koło nie powinno się rozlecieć.Mario nie cytuj tego co tokarz mówił,bo smutek mnie ogarnia,a swoja drogą spytaj go czy widział "wilgotna" stal.Wilgotne to robi sie co innego,zwłaszcza jak palcem to popieścisz.Może agregat od klimy się konczy,a dokładniej łożysko od jego sprzegiełka.Są szarpniecia i to odbiło sie na kole od pompy wody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Fachowcy pompa nie ma oporu ciekawe od kiedy jak się pokręci reką to nie ma jak są obroty to i opór jest podobnie z alternatorem. Cisnienie płynu w pracującym silniku wynosi około 1 bara coś musi to ciśnienie wytworzyć tak więc musi być i opór.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skrzypek    3

Rozbawiłeś mnie.Tak,pompa wody stawia opór aż pasek pali!Kolego,a te ciśnienie to jest od temperatury a nie od pompy.Pompa wymusza obieg,są dwa obiegi i którym ma przepływac płyn reguluje termostat-z chłodnicą(duży obieg),z ominięciem chłodnicy(mały obieg).Praca silników w JD bez termostatu lub termostatów(bo mogą występować dwa) jest kategorycznie zabroniona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Tak myślisz że jak ręką pokręcisz za kółko to juz oporu nie ma. Nie mówie że pasek pali. Jak silnik pracuje na obrotach musi przepchnąć ciecz więc siłą rzeczy musi być jakiś opór chyba logiczne. Tak czy tak nastąpiło zmęczenie materiału i się rozleciało jeśli cały osprzęt współpracujący z paskiem klinowym jest ok to kółko to było poprostu badziewie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

ja mam coprawda 6310 se jak umnie rozlecił sie napinacz to załozyłem od citroena dizla ten sam rozmiar a miałem po wymianie z auta serwis zaządałsobie 200 zł.a ja miałem na stanie jagby co to pasuje podobno od golfa dizla tak samo jak pąpka paliwa ze zbiornika...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skrzypek    3

To bardzo wyjątkowy przypadek z tym kółkiem.Może było lużne?Możesz całego Johanka rozebrać na części pierwsze i tam nic chińskiego nie znajdziesz.To jest zwykła pompa wirnikowa i powtarzam,obciążenie jakie stawia jest minimalne.W niektórych silnikach np.Opla,pompa płynu jest napinaczem paska rozrządu.No oby było to,że wadliwe było to koło.W firmie JD takie wpadki się zdarzają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

czy silniki 6x10 SE pobierają olej silnikowy przy pracy czy nie ?


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

umnie przy 6310 SE przez rok dolałem raptem 1 l coprawda gdzieniegdzie silnik sie poci...a do hydrauliki w tym samym okresie 10 l a wyciekow niewidac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

a ile ma godzin zrobiony ten ciagnik ?


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

czy ktoś może mi zrobić zdjęcie w którym miejscu w bloku silnika montuje sie grzałkę płynu chłodzącego ? jaki koszt takiej grzałki i czy od czegoś ona pasuje oprócz oryginalej ? niedługo zima:)


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FFTH    0

Witam ponownie ! Przecierz wersja SE jest wersją wyższą ,niż modele bez SE

 

No to sie kolego znasz.

Pewnie na fenotach się znasz, bo coś mi tu korbankiem śmierdzi z twojej wypowiedzi.

 

Witam ponownie ! Przecierz wersja SE jest wersją wyższą ,niż modele bez SE

 

No to sie kolego znasz.

Pewnie na fenotach się znasz, bo coś mi tu korbankiem śmierdzi z twojej wypowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FFTH    0

grzałka po prawej stronie bloku od skrzyni.

Napisz jaki model.

 

pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Paweł20498
      Witam wszystkich mam taki problem z john deerem 6310 a mianowicie czasem dzieje sie tak ze wrzuce rewers do przodu a ciagnik nie jedzie poruszam troche rewersem albo zgasze ciagnik i odpale wrzuce rewers i ciagnik jedzie. Zadne kontrolki sie nie pala problem jest tylko do przodu  do tylu ciagnik jedzie bez zarzutu dodam ze problemu z uciagiem nie ma dzieje sie to to sporadycznie czasem tez lubi wyrzucic rewers po czym wrzuce i jedzie dalej. Czy jest jakis przekaznik rewersu w tej skrzynce  z bezpiecznikami albo moze to ktoras z cewek ? Gdzie one sie znajduja.? Pozdrawiam
    • Przez Przemektsp
      Dzień  dobry
      Mam problem z moim john-deere 6610 przechodzi sam w tryb diagnostyczny d1a podczas jazdy , zapala sie ,,i,, niebieskie, czerwony i żółty wykrzyknik 
      Nie mam wsadzonego bezpiecznika do diagnostyki
    • Przez Lukas85
      Koledzy mam problem z przyciskami od EHR na błotnikach ciagnika JD 6910. Problem polega na tym że pod błotnikami sa jedynie uciete kable a przycisk dostałem oddzielnie wraz z kawałkiem wiazki. Po lewej stronie jest 8 kabli, natomiast wtyczka w przycisku ma tylko 6. Po prawej stronie jest 6 kabli ktorych kolory odpowiadaja kolorom w uciętej wtyczce ktora dostałem. Podłaczyłem przycisk z prawej strony dopasowujac kolory ale nic nie działa. Zmierzyłem napiecia na przewodach i po przekreceniu kluczyna na 4 z nich jest napiecie. Troche to według mnie nie logiczne bo wydaje mi sie ze napiecie powinno byc tylko na dwoch przewodach. Sam przycisk sprawdziłem i jest na 100% sprawny. Wewnąttrz są dwa mikrostyki z 3 przewodami każdy. Jak dany przycisk nie jest wcisniety styk zwiera dwa przewody. Po nacisnieciu rozwiera jeden z nich i dolacza drugi. Wyglada mi to na kontrole obecnosci lub sprawnosci przycisku na błotniku. 
      Czy ktos moglbym sprawdzic ile ma przewodów i jakie sa kolory we wiazce z lewej strony?
      Czy w tym ciagniku da sie w jakis sposób sprawdzic błędy podnosnika bez podłaczania komputera?
    • Przez Artur312
      Witam.pytanie czy ktoś przerabiał temat z .Skrzynia mechaniczna z rewersem elektrohydraulicznym. Na wstecznym biegu słychać stukanie pod kabiną ale tylko gdy włączony napęd.
      Może ktoś pomoże w tymacie .
    • Przez Joejoe
      Świeci kontrolka nr 1. Nie ma żadnych objawów spadku mocy itp. Pod obciążeniem podczas orki świeci kontrolka nr 9. Czujnik wymieniony, ciśnienie na hydraulice 200bar. 100mtg po wymianie oleju i filtrów oryginał jd
      Jak sprawdzić ciśnienie na skrzyni?
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj