Zaloguj się, aby obserwować  
DOMINKUS

bielaru do czego sa dwie dzwignie od pompy

Polecane posty

DOMINKUS    0

Witam kupiłem bielarusa z ta mocniejsza hydraulika ma 200 godzin dzis siałem i zaczyna mi ta hydraulika wariowac jak zimny jest ok ale jak sie rozgrzeje to na poczatek pompa z agregatem opada bardzo powoli a pozniej wogole nie opada a jeszcze pozniej juz nawt nie podnosi olej robi sie goracy niewiem dlaczego gdzies cos zacina sie ale gdzie i co

:lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DOMINKUS    0

no ok moze to byc rozdzielacz tyle ze tutaj to chyba on jest z tyłu pod kabina i niewiem jak go regulowac moze ja zle uzywam tych dzwigni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszZduny    1

a ktorej uzywasz? jezeli tej przy siedzeniu to jest od regulacji automatycznej czyli podnosnik reaguje na drgania lacznika centralnego. uzywaj tej od okna ona jest od regulacji silowej i do wszystkiego mozna jej uzywac nic sie nie opuszcza ani nie podnosi jak ustawisz tak jest. a do automatycznej to jakos nie mam przekonania czasami troche dociazam ciagnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Witam kupiłem bielarusa z ta mocniejsza hydraulika ma 200 godzin dzis siałem i zaczyna mi ta hydraulika wariowac jak zimny jest ok ale jak sie rozgrzeje to na poczatek pompa z agregatem opada bardzo powoli a pozniej wogole nie opada a jeszcze pozniej juz nawt nie podnosi olej robi sie goracy niewiem dlaczego gdzies cos zacina sie ale gdzie i co

:lol:

Miałem podobny problem w Pronarze,wymieniłem rozdzielacz,dzwoniłem do Narwi,regulowałem cięgna i nic.Męczylem się dosć dlugo i w końcu znalazłem przyczynę.Odkręcilem prawe koło ,gdyż czaiłem się na wymiane regulatora,a okazało się że do kabiny jest przymocowany uchwyt a w nim osadzona jest tulejka plastikowa zabezpieczona pierśćieniem zeggera.Pierścień się zsunął i dzwignia latala jak żyd po pustym sklepie.Pewno gdy olej był zimny dawał jakiś opór ,ale po rozgrzaniu była tragedia.Raz podnosił ,a raz nie ,opuszczał lub nie opuszczal ,a mnie zalewala krew,nawet magik z Pronaru twierdził że to wina pompy hydraulicznej ,ale sprawdziłem i była git.Usterka była banalna ,zastosowałem inny patent do zabezpieczenia tulejki i od 2 tyg hydraulika śmiga aż milo.Ciagnik jak to zauważyłem mial ok 180 mtg i walczyłem z gównem rok.Mam nadzieję że masz to samo ,w każdym razie polecam sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DOMINKUS    0

Znalazłem to zanczy chyba znalazłem wine miała sprezyna rozdzielaczu z tyłu ciagnika pomiedzy ramionami u gory tam gdzie regulujesz pompe gdy np. sam zaczepiasz pług jest cały rozdzielacz pompy i tam jest sprezyna dali chyba za słaba rozciagnelismy ja troszke i narazie chodzi az cały ciagnik sie trzesie jezeli sie okaze ze to nie to to sprawdze to o czym wspomniałes

jezeli jeszcze ktos ma jakies problemy z pronarem albo bielarusem pisac chyba cos podpowiem bo poznałem te ciagniki troszke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mrowojad    0

nie bierz mi tego za zle, ale jak tak czytam twoje posty, to naprawde nie moge pojac co i jak.

gdyby tak pokombinowac z przecinkami, to twoje posty moznabyloby interpretowac na 10-tki sposobow.

prosze cie, uzywaj interpunkcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj