Polecane posty

Lesin    1

Co o nim powiecie?Jak sie wam sprawuje?Jestescie z niego zadowoleni?jest ekonomiczny?Bo chce go kupic

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey    0

Ja mam i jestem zadowolony ogólnie ok. Spalania nie mierzylem ale lubi sobie wypić jak każdy zetor zresztą. Musisz sie jedynie nastawic na to ze bedzie ci ciezko palił zwlaszcza zima. To ich cięzkie palenie jest u wszystkich tych zetorów predzej myslalem ze tylko moj tak pali. Jesli swiece zarowe beda sprawne to jeszcze pół biedy ale jak nie bedą działac to ciężko będzie bez samostartu sie nieobędzie :) Odólnie dobra maszyna szybka zwrotna jak na zetora wygodna przyjemnie sie nim pracuje. U mnie chodzi w kombajnie kleine dwurzędowym i w agregacie uprawowosiewnum 3m i nie sprawia mu to problemu. W agregacie radzi sobie bez problemu na 2 biegu na 2 stopniu żółwia czyli na najnizszym ( szkrzynia 3biegowa)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey    0

tak sa wersje ze skrzynia 40 km/h ale to tylko te sprowadzone pozatym moga tez miec EHR oraz rewers mechaniczny. Plug 4 skibowy uciagnie na pewni na lekkich ziemiach nie wiem tylko czy podniesie go tzn nie chodzi o podnosnik tylko o to czy ciagnik nie da susa do tylu najwyzej muszisz dociążyc go. Chociaz moze bez tego sie obedzie u mnie na rozlozonym agregazie ze siewnikiem 3m z zasypana skrzynia 300 kg nie daje susa a chyba plug nie bedzie duzo cięższy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lesin    1

a co to jest ten EHR i rewers mechaniczny i intercoler?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey    0

EHR elektrycznie sterowany podnośnik (Elektric hydraulik regulation) nie wiem czy dobrze napisalem, rewers mechaniczny masz dodatkowa dzwignie ktora jest odpowiedzialna za zmiane kierunku jazdy np wlaczasz na głównej dzwigni 2 bieg i jedziesz do przodu chcesz cofnac wciskac sprzegło (stad mechaniczny bo przy uzyciu sprzegla) i chwytasz za ten rewers czyli dzwignie zmiany kierunku jazdy cofasz ja do tylu i jedziesz do tylu to dziala jak w u 914 czy wiekszych 1224 czy 1614 chodzi o dzwignie z lewej strony tu dziala tak samo. Intercooler jest to urzadzenie ktore zwieksza moc ciagnika w taki sposob ze zasysa powietrze chlodzi je i takie zimne powietrze wtlacza do silnika przez co ma lepsze chlodzenie i wieksza moc. Tym sie różni 9540 od 10540 silnik ten sam turbina ta sama tylko 10540 posiada intercooler przez co ma zwiekszona moc o 10KM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lesin    1

czyli jednym slowem ciagnik wart polecenia?a jakie sa jego wady?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey    0

Jedna wada to to ze cieżko pali musi troche pokręcic zeby zaskoczyl moj tak ciezko pali ale na poczatku myslalem ze ten jest jakis zrypany ale ojciec rozmawial z kolesiem ktory tez takiego kupil sobie i z zapalaniem mowil ze ma to samo. Jego znowu jakis tam znajomy ma takiego od nowosci i od nowosci tak ciezko pali wiec to jakas wada fabryczna pozatym wiekszych wad nie ma oprocz tego ze troche pali a zetory tak juz maja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lesin    1

a plug to chyba jednak trojke co?Bo nie uciagnie,a chce jeszcze dodac wal jakis za plugiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey    0

wiesz nie wiem zawsze moze kupic plug 3+1 i wtedy zobaczysz jak w 4 nie pojdzie to odkrecisz ostatnia i dopiero wtedy wal zalozysz zebys wiedzial jaki szeroki. Niektorzy orza plugiem zwyklym 4 912 i jakos idzie tu masz niby wiecej koni zalezy tez jaki wal ciezki bedziesz ciagnal ja kupilem w tym roku do 5 skib obracanych wal cambella i croskila razem waza ok 1400kg predzej oralem 1634 ale teraz sprzedalem drugiego ursusa 1614 i chce co ok 200KM bo 1634 moze miec ciezko z tymi walami w plugu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lesin    1

zrobie jak mowisz 3+1 jak cos to mozna odkrecic.a radyjko w nim jest?nawiewy powietrza?komfort w kabinie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey    0

ja radia nie mam w swoim a czy inne maja nie mam pojecia niby miejsca nie ma tam przeznaczonego na radio ale byc moze ze te z zagranicy maja, nawiewy sa ale przy wiekszych upalach nie daja rady za to zima radza sobie dobrze kabinka szczelna wiec szybko sie magrzewa i jest cieplo. Komfort? wiesz to jest zetor nie ma co wymagac za wiele ale jak na zetora jest ok nie trzesie (zaley tez od cisnienia w oponach) jeszcze jak kupisz z fitelem grammera to nie powinienes narzekac. Szkoda ze skrzynia 3 ale ratuje to ze wzmacniacz momentu jest dwustopniowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lesin    1

opisz mi dokladniej z ta skrzynia. o co tak dokladniej chodzi?sa tylko 3 biegi??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey    0

Tak sa trzy biegi główne ale przy kierownicy masz taka dzwignie popularnie zwana żółw zajac i to ma dwa stopnie i dziala na kazdym biegu czyli masz 3 biegi i na kazdym biegu masz dwa półbiegi. Np wlaczasz 1 i jedziesz chcesz wolnie to przesuwasz dzwignie przy kierownicy o jeden stopien i jedziesz wolniej jeszcze raz przesuwasz i jeszcze wolniej jedziesz jak szybciej to wracasz z powrotem ta dzwignie o jeden albo dwa stopnie i tak na kazdym biegu no i oprocz tych masz jeszcze dzwignie polowe i szosowe biegi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey    0

sa polowe i szosowe rozpisze ci dokladnie Biegi szosowe przód 3 na kazdym biegu masz 2 półbiegiczyli masz 3x3=9

polowe przód tak samo 3x3=9

wsteczne szosowe masz jeden i dwa półbiegi czyli razem 3

polowe wsteczne tak samo jak szosowe 3

razem masz 18 biegów w przód i 6 w tył

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey    0

ok nie ma spr. jak juz kupisz odezwij sie czy radzi sobie w 4 skibach :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzych    1

Wiec ja ci napisze ja mam 10540 i ciagam nim pług 4 SKIBOWY OBRACANY LEMKEN i radzi sobie z nim bardzo dobrze jeżdze nim biegiem 1ką i z raz lub 2 razy przyspieszaczem. a pracuje w różnych glebach( przeważnie w tak zwanych burowinach jak ktos czai to wie co to jest.... czyli dobrej klasy ale ciężkie do obróbki) i w górzystym terenie a to z zapalaniem to prawda ale mi tylko w zimie cieżko pali a tak to dobrze. Naprawde dobry ciagnik i czesci sa dostepne bez problemu


2ch kumpli 7211, 10540 szukaja 3go 16245 do pomocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzych    1

Hey massey a jaka masz szerokośc agregatu???? ja mam 3,60m składany chydraulicznie

  • Like 1

2ch kumpli 7211, 10540 szukaja 3go 16245 do pomocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chota    12

a ile kosztuje taki zetor ??? bo ja niewiem


URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suchar    0

a jak jest w kabinie czy jest cicho i czy przy dużych prędkościach ciężko się prowadzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawet    0

niewiem co wy do spalania macie te starsze zetory tak duzo nie pala mój 10540 w orce spali 10 na mth.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj