patryk6541995

remont silnika mtz 82

Polecane posty

witam obróciło 2 panewki na wale korbowym. wszystko jest porobione i gotowe do złożenia. sprawa wygląda tak nowe tuleje cylindrowe są ciut niższe od starych i delikatnie wpadają w blok. mechanik uparł się żeby dać pod nie takie podkładki jak w c 360. i co z tym. w sklepie mówią że niema czegoś takiego i w książce montaż/demontaż niema. zdać się na mechanika czy jak ruscy przykazali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sendi97    0

W takim razie trzeba dostać tuleje oryginalne i nie będzie problemu, u nas są części i nie ma problemu sam mam takiego jak ty mówisz i robimy sami sobie o innym tez naprawiamy maszyny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tuleje są orginalne różnice mikrometrem tylko odczytasz. w punkcie sprzedaży tylko mtz powiedzieli że teflon na uszczelce głowicy uszczelni to i żeby składać natomiast mechanik "wie lepiej"

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jaka jest różnica?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    18

Ha ha ha fajna miara piczny kłak :D pewnie wcześniej też było składane na piczny kłak i dlatego obróciło panewki.


Które panewki obróciło? główne czy korbowodowe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Panowie, co zrobić z takim czymś?

post-10681-0-61570400-1480814257_thumb.jpg

 

Taka niespodzianka przy remoncie


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Co ciekawe to było wyspawywane spawarką, miejsce pod koło pompy punktowane, a i tak rowek klina wywalony. Koło pasowe wstawione na klej i śruba równiez na klej, bo gwint zerwany.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Pewnie kiedyś było popuszczone i wyrąbało po kolei. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9205

Nie wiem, co ty z tym zrobisz, ja bym kupił nowy wał i panewki. No i koło pasowe. Jak robić, to porządnie. Tu widać ktoś z g... chciał bat ukręcić.

Szkoda, że to tak daleko, bo koło pasowe i pompę oleju oddam za czteropak, leży zestaw nieużywany.

Edytowano przez jahooo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan34533    26

tuleje są orginalne różnice mikrometrem tylko odczytasz. w punkcie sprzedaży tylko mtz powiedzieli że teflon na uszczelce głowicy uszczelni to i żeby składać natomiast mechanik "wie lepiej"

jasne że teflon na uszczelce głowicy uszczelni i nie brak podkładek, po to on tam jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj