Skocz do zawartości
patryk6541995

remont silnika mtz 82

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Remont

witam obróciło 2 panewki na wale korbowym. wszystko jest porobione i gotowe do złożenia. sprawa wygląda tak nowe tuleje cylindrowe są ciut niższe od starych i delikatnie wpadają w blok. mechanik uparł się żeby dać pod nie takie podkładki jak w c 360. i co z tym. w sklepie mówią że niema czegoś takiego i w książce montaż/demontaż niema. zdać się na mechanika czy jak ruscy przykazali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sendi97    0

W takim razie trzeba dostać tuleje oryginalne i nie będzie problemu, u nas są części i nie ma problemu sam mam takiego jak ty mówisz i robimy sami sobie o innym tez naprawiamy maszyny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tuleje są orginalne różnice mikrometrem tylko odczytasz. w punkcie sprzedaży tylko mtz powiedzieli że teflon na uszczelce głowicy uszczelni to i żeby składać natomiast mechanik "wie lepiej"

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jaka jest różnica?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    5

Ha ha ha fajna miara piczny kłak :D pewnie wcześniej też było składane na piczny kłak i dlatego obróciło panewki.


Które panewki obróciło? główne czy korbowodowe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    111

Co ciekawe to było wyspawywane spawarką, miejsce pod koło pompy punktowane, a i tak rowek klina wywalony. Koło pasowe wstawione na klej i śruba równiez na klej, bo gwint zerwany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    263

Nie wiem, co ty z tym zrobisz, ja bym kupił nowy wał i panewki. No i koło pasowe. Jak robić, to porządnie. Tu widać ktoś z g... chciał bat ukręcić.

Szkoda, że to tak daleko, bo koło pasowe i pompę oleju oddam za czteropak, leży zestaw nieużywany.

Edytowano przez jahooo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan34533    16

tuleje są orginalne różnice mikrometrem tylko odczytasz. w punkcie sprzedaży tylko mtz powiedzieli że teflon na uszczelce głowicy uszczelni to i żeby składać natomiast mechanik "wie lepiej"

jasne że teflon na uszczelce głowicy uszczelni i nie brak podkładek, po to on tam jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
    • Przez wieslawa_olo
      WItam. Planuje sprzedać ciągnik MTZ 82 TS i zakupić coś zachodniego. Interesuje mnie ciągnik o mocy 100km. Nie wiem czy lepiej kupić 4cyl + turbo czy lepszy 6cyl bez turbo który jak myśle miałby większy zapas mocy. Zastanawiam się nad dwoma maszynami: Case 5130 a Renault Ares 550 RX. Chciałbym usłyszeć kilka opini od osób posiadających takie ciągniki. Na co trzeba zwracać uwagę przy zakupie. Czym różnią się te Case maxxtrack, magnum, pro i plus? Podobno są dobre tylko trzeba zwracac uwagę na pompe. A na co zwrócić uwagę w Renault? Jak ktoś chce sie przesiąść ze wschodu na zachód to jest sporo nowych rzeczy do wzięcia pod uwage. Ciągnik na 20h, staltech U170 4 skiby, agregat agrofactory 3,4m,  taleerzówka bomet 3,15m.  Wystawiłem już MTZ na olx i liczę że uda się poczynić jakąś zmianę. Czekam na odpowiedzi.

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez krzys79
      Witam
       
      Mam problem i może ktoś z was wie jak go rozwiązać, mianowicie posypało mi się łożysko wału koła tylnego w ciągniku MTZ 82 i nie wiem jak się dobrać do skrzyni. Jak kupowałem łożysko w sklepie, sprzedawca powiedział mi, że muszę wymontować siedzenie, zbiorniki i siłownik podnośnika, ale chce się upewnić, bo może ktoś z was miał taki problem lub po prostu wie jak się tam dostać. Z góry dziękuję za każdą odpowiedź i radę na ten temat.
       
      Pozdrawiam
    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

×