Polecane posty

Gość   
Gość

xxxxxxxxxxxxxxx

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

deutz juz chyba nie produkuje ciągników tylko silniki i wyposarza głównie deutz fahry w silniki deutz chociaż nie do końca bo nowe agroplusy mają silniki same bo są juzklonami dorado i r2, ale większe modele sdf są już wyposarzane w silniki deutz agrofarm explorer 3 i lambo r3 mają silniki deutz większe modele jak r6 też są na deutz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Deutz AG nie robi silników tylko do ciągników ale również do maszyn budowlanych i agregatów prądotwórczych. I chyba nie robią małych pipidówek do małych ciągników typu R2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

ale do starego agroplusa 4 cyl robił a teraz do agrofarma i r3 deutz 2012 idzie, tylko mam pytanko czy wszystkie sdf z silnikiem deutz są produkowane w niemczech bo r3 w chomologacji ma że produkowane jest w niemczech

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

xxxxxxxxxxxxxxx

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu    5

dobrze że kolega łapy nie dał bo bym obcinał, już pisałem Panowie SDF od R3; Agrofarm, i w góre są produkowane w Niemczech z silnikami fabryki Deutz AG a ciągniczki mniejsze typu np. Agroplus 67-87; R2 itp. są produkowane we Włoszech z większością sa tam silniki SDF z fabryki we Włoszech podobno jeszcze lepsze niż te czyste DF AG czy to prawda nie mam pojęcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

no właśnie czy te same owskie silniki z włoch są lepsze od deutz ag? wydawac by się mogło że to co w niemczech zrobione powinno być solidniejsze od włoszczyzny,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

xxxxxxxxxxxxxxx

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

nie chodzi o fiaty, ale o jakośc produkcji, a to co jest produkowane we włoszech poprostu słynie z jakości, znajomy pracował kiedyś w jakiejś tam fabryce we włoszech to tam wszystko leci tylko na sztukę

a czy sdf to typowo niemieckie maszyny? same i lamborghini to włoskie maszyny, no może nowe modle już są pratycznie wszystkei budowane na deutz ag i pewnie produkowane w niemczech

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Fiat teraz to zupełnie inna bajka niż kilka lat temu, jakością przebija nie jedne niby lepsze marki...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

xxxxxxxxxxxxxxx

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu    5

Ja nie wiem czy te silniki lepsze czy gorsze znaczy bardziej o trwałość bym chciał wiedzieć, ale mam doczynienia np. z pompą w opryskiwaczu 4 tłokwą UDOR Włochy i jest naprawde solidna wydajna zupełnie bezawaryjna wykonana naprawde z materiałów wysoko b. dobrych w każdym razie nie do proównania z czymś naszej produkcji, posiadam także przedni most Cararo Włoski tak jak wielu użytkowników np. Zetorów, Valtra itp. mnustwo sprżętów ma te mosty i są good zrobione jak trzeba w wozach paszowych Sano znaczy Silocing jest montwana Włoska przekładnia też mocno sprawna i pomyślana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek4x4    30

wracając do tego fiata to w gdańsku mają grande punto na nauce jazdy, to po wiekszych przebigach tak samo sie sypie jak poprzednie modele tego koncernu, wiec ten fiat nad jakością musi popracować, sam wiem bo mam porównanie punto2 z 99r diesel i golf4 98r benzyna, punto wygrywa jeżeli chodzi o stylizacje nadwozia i wspomaganie kierownicy city, kręcenie jednym palcem... a tak to wszystko sie psuje a golf z podobnym przebiegiem chodzi jak zegarek :lol:

a wracając do deutza to silniki deutz mają również fendty i sa to jedne z najoszczędniejszych ciągników, a silniki deutza mają nowe modele sdf zaczynając od r3, explorer, agrofarm, a np silwer i r4,r5 mają silniki włoskie, agroplus i r2 też ma włoskie silniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KAROL4    5

Ale prawdziwy niemiec zaczyna się od agrotrona-dopiero te są składane w niemczechi z ich podzespołów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

a r3 agrofarm i explorer3 też są składane w niemczech, przynajmniej tak mam w homologacji i tak na tabliczce znamionowej na silniku, tylko kabiny są włoskie i jest na kabinie z tylu tabliczka że była zrobiona italy tregiato

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

xxxxxxxxx

Edytowano przez klocek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KAROL4    5

FERDEK07-nie doczytałeś się,niestety ale one produkowane "skręcane" są we włoszech.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

a skąd to wiesz? może od dielera jd? Mam w homologacji adres miejsca produkcji Manhaim (czy jakoś tak ) germany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KAROL4    5

Bo złożyłem wniosek na df.pogadaj z dealerem DF to ci powie-chyba że na początku rozmowy wstawisz mu taką przedziwną gadkę!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

xxxxxxxxx

Edytowano przez klocek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

czepiliście się tych agrofarmów, a ja wiem że agrofarm jest na tej samej lini robiony co r3 i explorer3, mam evo r3 i taks ie zastanawiam gdzie podziała sie chomologacja ale chyba została jak rejestrowaliśmy i pamiętam dokłądnie jak czytałem w homologacji że wyprodukowanow niemczech, ale w sumie teraz wali mnie to gdzie był zrobiony bo już go mam :lol:

 

a tak wogóle to czy starsze modele agroplusa, np. agroplus 100 był robiony w niemczech?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Rattarow
      Witam 
      Jestem posiadaczem ciągnika DEUTZ-FAHR AGROTRON MK3 135. Po naprawie płyty sterującej hydrauliką wystąpił problem (wymienione zostały uszczelki). Podczas podnoszenia tuzów występuje bardzo głośny pisk. Wyświetla się także komunikat na desce rozdzielczej "zbyt niskie zasilanie sprężonym powietrzem". Nie wiem, czego to może być przyczyna. 
      Bardzo proszę o pomoc. 
      Z góry dziękuję.
    • Przez jakn
      Jaki ciągnik  wybrać john deere 6610 czy deutz fahr agrotron 120 chce wiedzieć jak jest z elektroniką czy drogie część  jak jest z skrzynią biegów ,  czy spalanie 
    • Przez Kacpeer123
      Witam. Od pewnego czasu zastanawiam się nad kupnem ciągnika deutz fahr agrotron 6.05 i chciałbym wiedzieć jakie są opinie na jego temat,  co psuje się najczęściej i jak jest z częściami. Z góry dziękuję za odpowiedź. 
       
    • Przez Michał6180
      Witam zastawiam się na zakupem kosiarki dyskowej deutz fahr na centralnym zawieszeniu powyżej 2010 roku mam już jedną na oku i chciałbym się zapytać czym się różnią dyski tnące na 3 nozyki od tych na 2 wady i zalety za wszelkie odp bardzo szokuje 
    • Przez DamianDF
      Witam. Może ktoś spotkał się z podobno sytuacja i jest w stanie coś podpowiedzieć.
      Mianowicie, posiadam deutza fahra 5110G z adblue, którego zabrakło kilometr od domu. Po uzupełnieniu adblue w domu cały czas świeci się trójkąt (żółte ostrzeżenie z wykrzyknikiem) i dioda od adblue, w żaden sposób nie mogę tego wyłączyć, nie kasuje się to też kiedy odlacze prąd. Ktoś coś jest w stanie podpowiedzieć? Czy wgl można z tym jeździć, czy można jeździć bez adblue. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj