Polecane posty

nasil90    97

No to ja właśnie o niej piszę w tej co o niej myślisz masz obroty 540 i 1000 a w tej drugiej 540E i 1000E


Massey Ferguson-Uniwersalność przede wszystkim.
mariusz(ZDUN) sprawdzony mechanik polecam.
mirek maszyny sprawdzony sprzedawca maszyn polecam.
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fulton    18

A co się nią konkretnie robi co to jest to 540E??? Wytłumacz troche dokładniej ok???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nasil90    97

to są obroty ekonomiczne wom czyli przy mniejszych obrotach silnika wałek wom szybciej się kręci


Massey Ferguson-Uniwersalność przede wszystkim.
mariusz(ZDUN) sprawdzony mechanik polecam.
mirek maszyny sprawdzony sprzedawca maszyn polecam.
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fulton    18

Mam jeszcze jeden problem jeśli mam właczoną skrzynie A i wrzuce 4 to rusza sie ta druga wajcha i bieg wyskoczy:( co może być przyczyną???prosze o odp:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Monteks    0

Najpredzej to to nasmaruj...u mnie tak było że gdy właczalem 2 lub 4 to wajcha wyskakiwala...obie chodza na tej samej tuleji czy jak to tam nazwac...zajrzyj pod kabine a wszystkiego sie dowiesz....POZDRO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr26    7

Mam pytanie odnośnie WOM-u czy to jest normalne w każdym fergusonie tego modelu że przy małych obrotach słychać takie jakby chrobotania przy tym wałku zanika on po dodaniu gazu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przy każdym M-F słychać takie chrobotanie mówię o serii 30XX i 61XX w innych nie sprawdzałem bo nie miałem okazji.Ale w niektórych ciągnikach jest głośniejsze w szczególnosći w tych które pracowały np: w drogówce tzn:zestawy z kosiarkami.Na wyższych obrotach tego nie ma.Pytałem się kiedyś kolesia który sprowadza te ciągniki i powiedział że tam jest taki tryb i ten dzwięk jest podobny jak betoniarka tzn:dzwięk trybów może trochę głupie porównanie ale sprawdzćie sami.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad055    33

witam ja też mam mf 3060 i ma turbo i w dowodzie pisze żę ma 59,50kw i nie wiem ie on ma koni naprawde

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Z tego co sie orientuje to tylko 3070 mial turbo i on ma 93 konie podajrze. Z wersja 3060 turbo sie jeszcze nigdzie nie spotkalem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash3060    145

Na pierwszej stronie są już wymienione silniki doładowane :) Ale 3060 nie było wersji TURBO... . Sam mam 3060 ale ma 80 KM i żadnej turbiny ^^ Tak jak wcześniej było pisane też musisz popatrzeć na silniku jakieś symbole powinny być ;)


Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    6331

Instrukcja masseya

3060- A4.248S 59kW- 80HP

3065- C4.236 62,5kW -85,5HP turbo

3070-AT4.236 68,5kW - 93,5HP turbo

Instrukcja prducenta silnika Perkinsa

A4.248- 62,6kW - 84HP

C4.236- 60kW - 80HP

Edytowano przez mirro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad055    33

turbo jest orginalne nie jest dorabiane może być silnik z 3065.albo z mf675 z turbo i wtedy będzie miał 80 koni.a gdzie jest symbol silnika w którym miejscu szukać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

Może sie znalazl taki mechanik ktory zamontowal turbo xD Bo wiem jak moj znajomy mechanik zajmujacy sie mf-ami mowil ze 3060 nie wychodzily orginalnie z turbodoładowaniem.


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash3060    145

Jest już temat o odpalaniu całej serii 3xxx więc tam można poczytać :)


Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Malukry122    0

Mój 3060 tez jest z 1988 sprowadzony z Dani i na prawym słupku jest komp, są tam przyciski takie jak km/h, zegarek, l/h i pare innych. Ale nie pokazuje predkości, pokazuje .0 i nic sie nie dzieje:(

A chodzi mi ile on bedzie palił przy ciągnięciu przyczepy i ogólnie jeździe po drodze???

Ja słyszałem ze nie bylo wersi 3060 TURBO i nie wiadomo ile dokładnie on ma koni:( jak wy sądzicie???

Wcisnij na komputerku takie przycisk z trybem i wpisz 176 i powinien pokazywac wszystko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Malukry122    0

A czy ktoś posiada i umie ustawic kompa takiego jak ja mam w swoim MF 3060??? dołańczam fote:) i prosze o odp pozdrawiam:)

Wciskasz na przycisk z trybikami i wpisujesz 176 bodajze i wciskasz km/h i patrzysz czy działa jak jedziesz (silnik musi być włączony podczas tej konfiguracji) Odp jak się uda!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tomex04
      Witam mam problem mf6120  z przyciskiem przedniego napędu napęd da się załączyć przez przycisk blokady przy prędkości rozłącza lecz przycisk od 4x4 nie załącza ani nie rozlącza
    • Przez Szym_on
      Witam mam pytanie odnośnie rewersu ponieważ ciągnik po zdjęciu pokrywy i odblokowaniu biegów i ponownym założeniem pokrywy przestał się przełączać z A na B jak ręcznie wepchnąć siłowniczek to bez problemu jest przełączony i bezproblemowo załącza sią na biegi A a chcieć przełączyć na biegi b to jakby lekko wajcha jest zapierana i  co nie pozwala przełączyć siłownika na biegi B  Gdzie może być przyczyna ? może ktoś by mógł podpowiedzieć .
    • Przez Bartek878
      Ciągnik stał 4 miesiące na dworzu po wciśnięciu sprzęgła nie palą się kontrolki oraz brak szybkich biegów
      Massey Ferguson 3065
    • Przez rafik256
      Witam
      Jak już kiedyś wspominałem w jednym z tematów dotyczących MF wziąłem się za przygotowanie instrukcji napraw Autotronic oraz Dynashift do serii 30xx oraz 31xx w języku polskim. W końcu udało mi się złożyć wszystko w całość i teraz mogę odpowiedzieć wszystkim pytającym, że instrukcja jest już gotowa.
       
      Oto jej zawartość:
       
      Działanie, kontrola i naprawy AUTOTRONIC bez testera 3
      Opis Autotronic 3
      Ogólnie o Autotronic 5
      1. Zasilanie 6
      2. Czujnik ciśnienia hydraulicznego (test 1) 6
      3. Czujnik ciśnienia hydraulicznego (test 2) 6
      4. Blokada mechanizmu różnicowego 6
      5. Włącznik hamulca 7
      6. Napęd na cztery koła 7
      7. Przełącznik podnoszenie/opuszczania podnośnika 7
      8. Zmiany zakresu ‘zając’/’żółw’ . 7
      9. WOM 8
      10. Kontrola czujnika prędkości obrotowej silnika 8
      11. Kontrola czujnika prędkości WOM. 8
      12. Kontrola czujnika prędkości jazdy. 9
      13. Przewody elektryczne elektrozaworu zakresów ‘zając’/’żółw’ 9
      14. Przewody elektryczne elektrozaworu napędu na cztery koła. 9
      15. Przewody elektryczne elektrozaworu blokady mechanizmu różnicowego 9
      Kontrola i naprawy za pomocą testera 10
      A Ogólne 10
      B Tester ECTU 11
      C Prawidłowe funkcjonowanie. 13
      D. Nieprawidłowe działanie. 17
      E. Identyfikacja wiązek przewodów ciągnika. 22
      F. Schemat okablowania (wraz z ETCU) 23
      G. Schemat okablowania (bez Autotronic) 30
      System Dynashift 33
      A Ogólne 33
      B. Funkcje jednostki sterującej. 34
      C. Instrukcja wykonywania testów. 35
      D Schemat okablowania, bez czujnika temperatur 41
       
      W punkcie: opis autotronic opisane sa wszystkie funkcje za jakie odpowiada panel autotronic tzn. (fragment instrukcji)
       
      AUTOTRONIC - elektroniczny system kontroli transmisji - działa automatycznie na:
       
      1. Zmiany zakresów ‘zając’/’żółw’
      2. WOM
      3. Blokada mechanizmu różnicowego
      4. Napęd na cztery koła
       
      Autotronic odpowiada za hydrauliczną ochrona funkcji 1-4
      Jeśli ciśnienie hydrauliczne staje się zbyt niskie (17 barów), dochodzi do automatycznego:
      A. Wyłączenia:
      2 - WOM
      3 - Blokada mechanizmu różnicowego
      B. Zablokowania:
      1 - Zmiany zakresu ‘zając’/’żółw’
      C. Włączenia:
      4 - Napęd na cztery koła
       
      Dalej mamy opis co gdzie kiedy i jak działa. Jak i kiedy się włącza. Co oznacza miganie, świecenie poszczególnych kontrolek itd. Czyli opisane jest jak dokładnie Autotronic steruje wszystkimi funkcjami.
      W części od 1 do 15 opisane sa metody sprawdzenia wszystkich funkcji jakimi dysponuje Autotronic oraz poszczególnych obwodów.
      Kontrola i naprawy za pomocą testera. Jest tam dokładny opis diagnozowania awarii w obwodach Autotronic z podanymi konkretnymi wartościami pomiarowymi w poszczególnych punktach obwodów. Opis testów pomaga krok po kroku wszystko sprawdzić i ustalić przyczynę usterki np.
       
      Test Nº1 – Kontrola zasilania
       
      Jeśli żadna kontrolka na desce rozdzielczej nie włącza się, sprawdź a, b i c.
      a) zasilanie: silnik wyłączony, przy wyłączonym zapłonie
      sprawdź napięcie pomiędzy A1 i A8
       
      Jeśli V=12V : wartość właściwa. Nie ma problemu z zasilaniem (patrz B )
      Jeśli V=0V : wartość niewłaściwa. Sprawdź napięcie pomiędzy A1 a obudową skrzyni biegów
      Jeśli V=12V : przerwy w przewodzie A8
      Jeśli V=0V : przerwy w przewodzie A1
       
      B ) czujnik sprzęgła
      Ciągnik rusza po puszczeniu sprzęgła
      Ciągnik nie rusza, gdy sprzęgło jest wciśnięte / przełącznik sprzęgła działa poprawnie (patrz c)
       
      Zapłon wyłączony, wciśnij pedał sprzęgła i sprawdź opór między A3 i A8:
      Jeśli R= 1-1.5 om : wartość właściwa
      Jeśli R= nieskończoność : Przerwy w przewodzie A3 lub uszkodzony czujnik sprzęgła
       
      Oczywiście do wszystkiego dołączone sa schematy obwodów z dokładnym opisem przewodów. Podobnie to wygląda w przypadku Dynashift. Opis działania, schematy i cos o czym nie wszyscy wiedzą testy sprawdzające działanie Dynashift i wszystkich czujników z nim związanych. Dzięki nim możemy odczytać przy pomocy kodów wyświetlanych przy pomocy kontrolek od biegów pod obciążeniem, który dokładnie czujnik czy obwód jest uszkodzony.
       
      Fragment z instrukcji do Dynashift
      C. Instrukcja wykonywania testów.
       
      System posiada swój własny program testów.
      Przełącznik testowy jest zainstalowany na….
       
      Inny fragment tego tekstu
       
      Test 2: Test czujnika sprzęgła
       Przesuń przełącznik na pozycję 'work'. Kontrolki A i B muszą się zapalić. Przy każdym wciśnięciu sprzęgła musi nastąpić zmiana z A,B na C,D.
      Usterka:
       sprawdź przełącznik sprzęgła i odpowiednie przewody (końcówka 4 złącza J1).
       
       przesuń przełącznik na pozycję 'test'
       kontrolka B zaświeci się: kontynuuj
       
      Co gdzie i jak przetestować można będzie znaleźć w instrukcji.
       
      Osoby zainteresowane instrukcją proszę o kontakt przy użyciu prywatnych wiadomości. Uzyskają one tam wszelkie potrzebne informacje: w jaki sposób można otrzymać instrukcję i jakie będą tego koszty.
       
      Administracja forum była tak miła, że pozwoliła mi założyć ten temat dlatego proszę wszystkich o nie robienie bałaganu i kierowanie wszelkich pytań i zastrzeżeń bezpośrednio do mnie poprzez prywatne wiadomości. Proszę nie pisać w tym temacie.
       
      Pozdrawiam rafik256
    • Przez Tekila
      Posiada ktoś instrukcje napraw skrzyni biegów Massey Ferguson 3085 skrzynia 16x16
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj