kombinator18

Wał korbowy do C-360

Polecane posty

ymek    0

Pożyczyłem od kupla, ten twardościomierz był kieszonkowy a więc mogłem swobodnie sobie pomierzyć twardość każdego wału.

 

Kupiłem wał z ostródy, pojeździłem troche po mieście i udało mi się kupić za nie całe 950 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bez urazy ale taki twardosciomierz to sobie mozna wsadzic gdzies i tam zmierzyc twardosc.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    4

żeby mieć wiarygodne wyniki czegokolwiek trzeba mieć dobry sprzęt pomiarowy... a nawet logicznie myśląc jak chińszczyna może być lepsza od polskiego?


Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ymek    0

mamy XXI wiek i technika zrobiła wielki postęp, taki miernik więcej mi powie niż kraj w jakim wał został wyprodukowany :>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na jakiej zasadzie działa ten twardościomierz? W jakich jednostkach jest wynik?

Ile pomiarów robiłeś? Zakładam że nie tylko 1.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

zadzwon do Motorem Krotoszyn niewiem jak na dzien dzisiejszy z cena, ale ze wzgledu na jakosc wykonania warto tam robic, o ile masz jakąs rozsadna odległosc do tego zakładu od siebie :lol:


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paatrykk    0

to trochę za daleko ja mieszkam w kujawsko-pomorskim okolice golubia-dobrzynia wiem gdzie robią szlif wału ale ostatnio coś spaprali 7 lat temu mniał kapitalke i wszystko chodzi jak w zegarku a smarowanie gubi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

niewiem czy masz zegar w kabinie od cisnienia oleju zamontowany bo wtedy widac czy stracił gwałtownie czy poprostu sie zużywał silnik, jesli gwałtownie to nie koniecznie trzeba wał szlifowac bo moze byc inna przyczyna w układzie smarowania


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

niekoniecznie musi to być wał, może być pompa olejowa albo przewody smarowania.


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paatrykk    0

niewiem czy masz zegar w kabinie od cisnienia oleju zamontowany bo wtedy widac czy stracił gwałtownie czy poprostu sie zużywał silnik, jesli gwałtownie to nie koniecznie trzeba wał szlifowac bo moze byc inna przyczyna w układzie smarowania

to się nie stało nagle żarówka zaczeła mrugać już w zeszłym roku na wiosnę w tależówce jak się dobrze rozgrzał a pompa była sprawdzana

 

niekoniecznie musi to być wał, może być pompa olejowa albo przewody smarowania.

wszystko było sprawdzone nawet czujnik 2 razy wymieniałem i nie pomogło problem musi być w wale

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

kolego @MetalTech zrób pompę wtryskową i wtryski bedzie git

kolego @paatrykk prócz wału może tracić na rozrządzie (kołach lub wałku rozrządu), a co do szlifu to jak już miałeś raz szlifowany kup sobie nowy wał tym razem bo szlif opłaci się robić góra do 3 szlifu, pytanie jeszcze który ci zrobili poprzednio?

bo warstwa utwardzona jest cienka i jak ją zbiorą to na początku będzie miał dobre ciśnienie ale szybko to się skończy, więc mogli ci zrobić dobrze ale już dalszy szlif i temu stracił ciśnienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paatrykk    0

kolego @MetalTech zrób pompę wtryskową i wtryski bedzie git

kolego @paatrykk prócz wału może tracić na rozrządzie (kołach lub wałku rozrządu), a co do szlifu to jak już miałeś raz szlifowany kup sobie nowy wał tym razem bo szlif opłaci się robić góra do 3 szlifu, pytanie jeszcze który ci zrobili poprzednio?

bo warstwa utwardzona jest cienka i jak ją zbiorą to na początku będzie miał dobre ciśnienie ale szybko to się skończy, więc mogli ci zrobić dobrze ale już dalszy szlif i temu stracił ciśnienie

to był 2 szlif

 

mam problem z silnikiem, gdy dodam więcej gazu to idą iskry z komina. Nie wiecie co może być??

a komin kiedy ostatnio zmieniałeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

komin to masz w domu, a nie przy ciągniku ;[ mogą być przepalone przegrody w tłumiku, bo na nic innego to nie wygląda, aczkolwiek normalnie żadne iskry z tamtąd nie powinny lecieć. wyczyść sobie kolektor wydechowy i tłumik papierem ściernym i sprawdź pompę. :lol:


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MetalTech    0

komin wymienial ojciec, ale nie pamiętam dokladnie kiedy to bylo,

ale przecież jak by bylo coś z pompą to by nie odpalil.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal29    9

Pompa nie ma nic do iskier,możesz mieć nagromadzony nagar w komorze spalania,niełaściwe paliwo.Przeważie iskry lecą jak się jeżdzi na opale.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

ny jezdzimy na normalnej ropie i jak ciągnik dostanie po gsrach lub chociaz ciezko pracuje to tez idą iskry i to nie raz wylatyje ich od cholery :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

Pompa nie ma nic do iskier,możesz mieć nagromadzony nagar w komorze spalania,niełaściwe paliwo.Przeważie iskry lecą jak się jeżdzi na opale.

 

co ma opał do iskier= bzdura

a jak jest pompa czy wtryskiwacze wyrobione to będzie dawał iskry a będzie palił i jeździł normalnie, powiedz kolego kiedy ostatni raz był robiony w tym ciągniku układ paliwowy, gdy układ paliwowy wymaga naprawy/ wymiany lub regulacji będzie rzucać iskrami a nawet ogniem z tłumika (widoczne szczególnie nocą przy dużym gazie) daj do sprawdzenia pompę wtryskową i wtryskiwacze to będziesz miał odpowiedz na iskry :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paatrykk    0

(widoczne szczególnie nocą przy dużym gazie)-u mnie kiedyś nocą w orce z tłumnika ogień szedł z płomieniem na 30 nawet 40 cm ale jak tłumnik zmieniłem to się naprawiło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu101    0

Witam mam takie pytanie odkręciła mi się przeciw waga(pierwsza) na wale korbowym i teraz nie wiem czy będę ją w satnie założyc bez wyciągania wału i czy nie będzie trzeba dac teraz wału do ponownego wyważenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj