kombinator18

Wał korbowy do C-360

Polecane posty

macin87    71
stopek napewno nie pomyliłem nawet próbowałem załorzyć sąsiadującą to włogóle nie hciała wejść

Obawiam sie że stopek nie kupisz. Karzda jest wykonywana orginalnie w fabryce razem z blokiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jktuning    18
Obawiam sie że stopek nie kupisz. Karzda jest wykonywana orginalnie w fabryce razem z blokiem

Nie stopki sie nie kupi można ale to tylko w czasie współosiowania bloku inaczej nie założysz jej wogóle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miscola    0

Słuchaj "Młody" wydaje mi się, że obróciło Ci panewkę. Nie chce mi się czytać wszystkich postów, więc Ci radzę, jeśli to jest korbowód to możesz oddać go do szlifu, w celu zlikwidowania nierówności, jeśli są to panewki główne, to robi się tak zwany przestrzał bloku w celu wyrównania wszystkich otworów na panewki główne. Domowym sposobem możesz to zrobić tak i też będzie chodzić: Trzeba podskrobać panewkę w miejscu nierówności stopki, nie wolno robić tego w jednym skrobaniu, bo można przebrać wymiar i zrobić za luźno, trzeba podskrobać, przykręcić, jeśli się nie obraca, lub jest jeszcze za ciężko odkręcić i znów podskrobać i tak czynność powtarzać, aż będzie ok. Aha jak się dokręca to wał sam znaczy miejsce w którym trzeba jeszcze podbierać. Ps jest to sposób starych mechaników i muszę tu przyznać, że całkiem dobry. Wybór należy do Ciebie, zastanów się dobrze, czasami nie warto wywalać pieniędzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

a mi sie wydaje ze zamieniłes stopki.,panewki tez mogą byc zle dobrane, co do dokręcania wału to kiedyś mi sąsiad chciał wmówic ze nie można za mocno dokręcać wału bo póżniej sie nie da wałem obrucić ;):P:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    13

Panowie....niektore posty sa chyba zbedne....skoro @mlody8285 pisze ze nie zamienil stop to chyba wie co ma na mysli ;) Jesli sam wzial sie za remont to raczej zauwazylby gdyby paneski sie obrocily....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miscola    0

Popieram "Rafała" nie ma co bełtać

 

Aha, co do mego poprzedniego postu, żeby nie było niejasności: panewkę podskrobuje się delikatnie od strony wału, a nie od strony stopki. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody8285    0

chłpaki dzięki za porady jednak zawiozłem blok do osiowania 250 zł cenę jeszcze da się zaakceptować pod koniec tygodnia zobaczymy czy warto było ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody8285    0

wał po ośowaniu kręci się super tylko jest problem bo na jednej szpilce oberwało gwint w bloku jeszcze na maksa nie dociągnołem i oberwało da się coś z tym zrobić koledzy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Jeżeli to c360 to trzeba rozwiercić na większy gwint .a szpilkę wytoczyć dwuwymiarową.dokręcania czopy główne360 9-9,5 kgm korbowodowe 10-12 kgm

360-3p 15,9 kgm korbowodowe 6,9 kgm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapytaj w temacie o 330 albo o 60.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2

Nie mam C-330 ale z tego co kojarze to chyba nie bedzie pasować, chociarz mogę sie mylić.

 

PS. Po co Ci koło pasowe od C-330 do C-360 ? Nie lepiej kupic orginalne do C-360.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kml22    0

Nie bedzie pasować !!

 

Przecież nawet jak sie kupuje alternator, to trzeba mówić czy do 360 czy 330.

W 360 jest szerszy pasek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek116    3

pasek zawsze można zmienić. a po drugie jak się kupuje alternator to różnica jest w mocowaniach alternatora. przypuszczam że chodzi ci o to żeby mieć podwójne koło pasowe ale nistety nie pomogę ci w tym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek    2

dokładnie potrzebuje 2 koła pasowe bo chce wkoncu dokonczyc wspomaganie bo sie zabraałem do tego w tamtym roku i nie moge skonczyc a pompe bede miał napedzaną na pas klinowy a nie moge znalezc tokarza co mi doboobi takie koło na 2 paski i dlatego pomysł o 330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursuss    16

A nie wyszło by żeby to wszystko było na jednym długim pasku ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek    2

nie bo ten od pompy musi byc dosyc mocno naciągniety i wtedy siadaja łorzyska w alternatorze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bimladentoja   
Gość bimladentoja

Niestety nie będzie pasować,z tego co pamiętam 330 ma większy otwór,tak że roztoczenie nie wchodzi w rachubę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ymek    0

Kupiłem c-360 z silnikiem do remontu , rozebrałem go i okazało się że koleś zatarł go na jednej panewce a na dodatek przy remoncie zamienił stopki od korbowodów. Okazało się że wału już nie warto oddawać do szlifu. I teraz mam dylemat bo wał polski z ostródy kosztuje jakieś 1100 zł angielski 750 a chiński czy jakiś tam 550. Doradźcie który wybrać , może ktoś już taki montował z wymienionych. To są ceny samych wałów należy doliczyć jeszcze jakieś 200 zł na panewki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukano    0

Oczywiście ze wał z ostrody kolego jest wart swojej ceny w te chinske sie nie pchaj <_<


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bzyku123456    0

2 lata temu kupiłem wał za 780 zł więc chyba cena bliżej tego "angielskiego". Jak na razie chodzi wszystko ok.


3 marca 2010r. ------->> 3 lata na AgroFoto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ymek    0

ja też mam zamiar kupić ten za 750 zł

 

Tak ale jak sprawdzałem miernikiem twardości to ten indyjskie czy jaki tam były 3 razy mocniejsze od polskiego miały 64 twardości a polski raptem 20 i co wy na to, widocznie był azotowany .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czym mierzyleś twardość? Jakim twardościomierzem?


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj