kombinator18

Wał korbowy do C-360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kombinator18    18

zostaly wymienione panewki bo sie tlukl dane sa nowe i jest problem bo sie wal ciezko obraca reka niemachama by ruszyc myslimy go na pociag odpalic co wy na to aha rozrusznik jest nowy akumulatory dobre po prostu go obrocic nie moze ;)

 

 

 

ursus 4011 bym zapomnial

 

Temat dotyczący wału korbowego w C-360 3P:

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/13223-wal-korbowy-do-c-360-3p/page__view__findpost__p__52719

Edytowano przez Matey

DROGIE HOBBY - ROLNICTWO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukano    0

a szlif wału był???


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombinator18    18
a szlif wału był???

 

 

po zniwach ma byc robiony remont kapitalny panewki zalozylismy gdysz mielismy taki zestaw w domu nie bylo szlifu ale wal wygladal idealnie szlif mowisz to nie ma sensu probowac na pociag ???


DROGIE HOBBY - ROLNICTWO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max2505    1

Im więcej razy wał był szlifowany, tym jest cieńszy, za to panewki są grubsze

więc jeśli dobrano złe panewki to może stąd wziął się problem ewentualnie za mocno są skręcone stopy

może panewki z większego szlifu są dane przez co są grubsze, i klinują. Trzeba było sprawdzić po którym szlifie był wał (numer na starych panewkach) i porównać z nowymi.

Ja bym go nie zaciągał bo on tak czy siak w końcu odpali, ale w tym momencie jeśli coś jest nie tak to on chodził nie będzie, i pewnie zaraz zgubi ciśnienie. Wał musi się lekko ręką obracać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BaDiKoWaL    2

Witam jak pisałem we wcześniejszych postach zabraliśmy się za remont silnika w c-360 i się okazało że wałowi należy się szlif, a to już byłby czwary szlif- czyli wał byłby bardzo osłabiony :lol: . Postanowiliśmy kupić nowy wał i w związku z tym mam pytanie jaki wał byście mi polecili? Ma być najtańszy najlepszy chyba wiecie o co chodzi ? :) Patrzyłem w agromie to nowy wał produkcji indyjskiej kosztował 670zł a na stronie grene 512zł i zastanawiam się czy to nie są czasami te same wały? Proszę o szybką odpowiedź z waszymi opiniami, zaznaczam że mój budżet jest napięty i nie mogę sobie pozwolić na super drogi wał :) Pozdrawiam BaDiKoWaL :)

 

http://www.grene.pl/sklep/product_info.php/products_id/11589

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukano    0

Ja bym ci radził wał z oryginalny wał z Ostróda około 800 zł na tym lepiej nie oszczędzać :lol: ps ja kiedys miłałem 5 szlif wału i było ok długi czas

dokładnie taki wał jak mowiłem damiannooc360


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek116    3

orientuje się ktoś ile kosztuje szlif wału do c360 i jak długo trzeba czekać (chodzi mi o mniej więcej dane a nie o dokładne)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukano    0

Ja za szlif i polerka płacilem 120 zł a robili od reki


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BaDiKoWaL    2

Remont silnika zakończony! Kupiliśmy nowy wał z Ostródy i jak na razie jesteśmy zadowoleni, (ponad 900 zł z panewkami)

 

P.s ,może chce ktoś kupić wał do c-360 po 3szlifie? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody8285    0

Witam kolegów mam problem po załorzeniu wału drugi szlif dokrenciłem siłom koło 130nm i nie można ruszyć jak wróce do 80nm to jest ok dodam że stopki napeno nie zamienione problem dotyczy ursus c 360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal26    12

Witam ja miałem kiedyś tak w mf tez po dokręceniu wału.Okazało sie że gościu w sklepie sie pomylił i dał mi mniejszy wymiar panewek korbowych a ja nie sprawdziłem i założyłem bo tam są setki róznicy więc wszystko pasowało,może u ciebie jest tak samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miscola    0

Jeszcze jedno, nawet jak nie zamieniłeś stopek miedzy to może założyłeś je odwrotnie na śrubach efekt będzie taki sam. Praktycznie nie ma możliwości dokręcenia za mocno, a jeżeli podadzą Ci siłę docisku to tylko po to, żebyś nie pourywał śrub. Inny powód to tylko taki, jak podał Ci kolega "Michał". Powodzenia w Nowym Roku ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek116    3

na stopie korbowodu są nabite numery i stopa musi być tak przykręcona na korbowodzie aby numery były od strony wałka rozżadu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Masz źle spasowane panewki. Jeżeli dobierał je szlifierz to naprawdę "niezły fachowiec", a jeżeli sam kupowałeś panewki w sklepie dobierając je na "drugi szlif" to życzę powodzenia, wał jest nie do złożenia. A musisz go dokrecić zalecanym momentem bo jak odkręci Ci się pokrywa w czasie pracy... Pozostaje tylko spasowanie panewek przez dobrego fachowca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody8285    0

panewki kupowałem u gścia co robił wał wczoraj go mierzyłem wydaje się ok 69.42mm średnica wału problem występuje tylko na jednej stopce nawet jak zamienie panewki stopki załorzone zamkami do siebie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

może nie masz współoosiowości bloku . A zamieniałes panewki miejscami by sprawdzić jak inne się zachowają ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
panewki kupowałem u gścia co robił wał wczoraj go mierzyłem wydaje się ok 69.42mm średnica wału problem występuje tylko na jednej stopce nawet jak zamienie panewki stopki załorzone zamkami do siebie ;)

No dobrze, że kupowałeś u gościa co robił wał, ale czy one są dopasowane. Po szlifie wału z kilkudziesięciu panewek dobiera się te, które najlepiej pasują. Jeżeli ten szlifierz tego nie zrobił to nie jesteś w stanie samemu tego zrobić bo musiałbyś kupić tonę panewek i po kolei dopasowywać. W mojej okolicy jest taki fachowiec, który za dopasowanie panewek bierze 20 zł. Ale po jego szlifie nigdy nie zdarzyło się żeby nie szło złożyć wału.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody8285    0

wał nie mogę dokrecic poniewarz stopka z jednej strony ma nierownom płaszczyzne i podczas dokręcania stopka przestawia sie bok niewiecie możę czy można kupić stopke i czy bedzie pasowała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    71

A ta nierówna płaszczyzna to juz była podczas rozbierania? Bo jak tak to może pomyliłeś kolejność stopek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj