PronarekP5

Ciągniki FORD

Polecane posty

Profesor38    0

Witam wszystkich.Posiadam Forda 1900 4x4 38KM i potrzebuje informacji na jego temat,1.jakie jest w moim ciągniczku sprzęgło jedno czy dwu stopniowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojcik1996    1

Witam.

Posiadam Forda 7700 i mam bardzo dobre zdanie na jego temat wszystko działa elegancko,tylko przekaźnik nie :(, i szkoda że bez przedniego napędu... Ale rade dawał sobie z 4-skobowym obracanym landzbergiem i nie miał ciężko, zaduśić się go nie da można stanąć z pługiem w ziemi i bez problemu ruszysz. Ale włożyłem w naprawę ponad 20tys zł a konkretnie w głowice gdyż po dwóch regeneracjach sie psuła a po trzeciej w innym zakładzie jest dobrze. Wymieniłem: turbinę (pasuje czeska), pompkę paliwa ok 200 zł założyłem tylko zaczep i naprawiłem tylni grzebień który wyrwał się całkowicie z ciągnika podczas wyciągania tira z wytłokami, tłok w silniku 500zł jedna sztuka i czekałem 2 mies na sprowadzenie. wrazie pytań prosze pytać na PW.

 

Profesor38 napisz do mojego kumpla z YT on ma 14 Fordów różnej mocy. Masz link do jego kanału na YT: http://www.youtube.com/user/VENDT936

Edytowano przez wojcik1996

Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zulus    0

Witam stałem się posiadaczem Forda 7700, mam pytanie mała kołyska między pedałami to jest od biegów?umie jak dam na żółwia to aż silnik zgaśnie co to jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojcik1996    1

u nas działa poprawnie w czasie jazdy na polu przydaje sie bradzo jako półbieg. A nie mam pojecia czemu tobie silnik gaśnie..


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zulus    0

Doszedłem dlaczego ,facet nalał zwykłego hipolu serwis polecił fuhsa drogi ale pół biegi zadziałały

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poszerzacz    0

witam kolegów. zwlaszcza uzytkownikow fordów, bo staje przed kupnem ciagnika 100 - 120 koni, no i natknalem sie na taką oto maszyne, http://moto.allegro.pl/sprzedam-ciagnik-new-holland-ford-8340-i1510574784.html , ale nikt w promieniu parunastu kilometrow nikt zadnego forda nie ma zeby pogadac itd. a powiem szczerze że przemawia troche do mnie ta maszyna, bo duzo osob pisze ze twardzizna z tych Fordów ogolnie. z gory dzieki za odp

 

Twój link nie działa mi.

Ja mam 8340, czyli w przedziale mocy jaki potrzebujesz. Nie wiem ile możesz wydać na ciągnik i czego od niego oczekujesz. Ja jestem zadowolony. 6 silnik mówią, że pali dużo, ale jest nie do zajechania i pracuje stabilniej niż 4 - cylindrowe. Jak słyszę ten mruk - normalnie muzyka, a nie klekotanie 4 garów. Ma już elektronikę niestety, ale który już teraz nie ma? Chyba tylko MTZ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojcik1996    1

Ja mam w znajomych na YT kolesia co ma 14 fordów różnej mocy.. W wyszukiwarkę wpiszcie VENDT936 i piszcie do niego na PW...


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Posiada ktoś może instrukcję lub cokolwiek do forda 6610 lub innego podobnego?


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
madzia19881    0

Kupiliśmy Forda 7710 o mocy 96KM ,ma uszkodzony czujnik paliwa,nie mam pojęcia ile może palić na hektar orząc w 4 skibowym pługu.Wczoraj wlane miał 50 litrów zaorał 4h.Widzę że na tym forum jest wielu obeznanych technicznie użytkowników tych ciągników.Napiszcie więc proszę .Pozdrawiam wszystkich użytkowników FORDA.

Edytowano przez madzia19881

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

ja mam Forda 4610 to w orce 4x30 polskim pługiem na głębokość 25-30cm spali mi ok 7l/ha. Myśle że wynik jest niezły :D Co do wskaźnika poziomu to też mam zepsuty ale sprawdzałem ile spalił tankując do pełna, a po orce albo innej pracy znowu lałem do pełna ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Indiana    32

A jak jest z ceną i dostępnością części zamiennych do tych ciągników? Np. filtry, itd. i oczywiście "grubsze" naprawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

filtry do mojego to groszowe sprawy ;) Filtr paliwa= 12zł, filtr oleju=30zł(Sędziszów) lub 40(Donaldson). Dostępność części jest dobra bo jedziesz do salonu NH i masz części ;) Np. do mojego przewody paliwowe pasują od c385 :D Płaciłem po 9zł/szt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

U mnie na wsi jest Ford jeden ciągnik jak ciągnik códow nie widze i minusów też raczej awari to nie miał chodzi cały czas nawet spoko maszyna chyba ma z 80km z tego co wiem to podnosnik ma dobry i hydraulike.


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Nie podobają mi się w nim te pokrętła po prawej stronie. W razie awarii ciężko dojść końca z elektroniką.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hsm    0

witam wszystkich forumowiczów

 

posiadam forda 8210 87r po włączeniu biegu nie jedzie bo przepuszcza przekładnia półbiegów , tarczki i uszczelki

w przekładni wymienilem i nie mogę nigdzie znaleść jakie powinno byc ciśnienie na wyjściu z pompy na przekładnię półbiegów , proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszek8201    169

witam wszystkich,czytam to forum i napisze o ogulnie wiem o tych ciagnikach. Moj znajomy wiele lat pracowal w holandi,u goscia ktury mial 3 fordy.Gdy troche zdruwko mu siadlo jakies 7lat temu ,zaczol chandlowac maszynami z holandi.Wlasnie jego byly szef postanowil te 3 fordy wymienic stopniowo na nowe ciagniki a znajomy je zaklepal sobie.Pierwsze sprowadzil malego 3 cyl forda sybko sprzedal ,znam nabywce lecz on tam malo go uzywa.Nastepnie przywiezli wiekszego forda okolo 80km lub wiecej,szybko sprzedany i do tej pory smiga a nabywca zadowolony-poszly mu krzyzaki od napedu i pompo hydrauliczna ale z ich winy.Ostatnim byl ford cos kolo 95km mocy,tyle ze rynek sie troche zapchal i tego nie mugl sprzedac...Wiec zaczol nim uslugowo orac pola ,do tego jego inny znajomy praktyczni przez 2lata obrabial nim swoje 15-20ha.W zniwa pech chcial ze w moim Jelonku wysiadla mi pompa hydrauliczna zostalo mi kilka ha slomy do sprasowania.Znajomy uzyczyl furkie i wtedy mialem okazje se pojezdzic,smigal z prasa claas walcuwko az milo....mial okolo 10 tys mth ale w dobrym stanie. Spodobal mi sie,lecz na moje 15ha za duzy sprzet doszly by koszty zakupu maszyn towazyszacych. Ale furka naprawde ok i wygodna i mocna itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam posiadam Forda 8240 94 r i jest to wersja 6 cyl i spalanie jest male :) w porownaniu do innych ciagnikow, skrzynia jest z pol biegami i polecam bo bardzo udany Ciagnik :) pozdrawiam .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mam pytanie co do tego modelu (7710) ponieważ mamy zamiar go nabyć.

W zwiazku z powyższym chcałbym zapytać jak on się Wam sprawuje??

Z którego roku jest Wasz ciągnik?

Macie jakieś zastrzeżenia?

Może moglibyście coś podpowiedzieć w tym temacie?

 

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gomez01    1

Posiadam krótko forda 4600 trzy cylindry 62 km . Jak narazie odpukac nie narzekam kupiony tej zimy w najwieksze mrozy . -21 stopni i start od strzału mimo niesprawnej swiecy zarowej . Spalanie bardzo niskie ( na hektarze ziemi zrobiony przejazd kultywatorem bronowanie i sianie na 7 litrach on rewelacja) Szybki i zwrotny co prawda mój wymaga troche kosmetyki ale jestem zadowolony z zakupu , polecam na małe gospodarstwa lub jako ciagnik pomocniczy . pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marki    0

Witam!

 

Mam pytanie otóż czy ktoryś z forumowiczów kupował coś na tej stronie: Agronaprawa.pl.

Jęsli tak to proszę o opinie tego sklepu?

 

Pozdrawiam

Edytowano przez Marki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
    • Przez dominikl95
      co powiecie na temat forda 7910 planuje zakupić ,na co zwrócić uwagę jak z awaryjnoscia,spalaniem itp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj