PronarekP5

Ciągniki FORD

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
michaelo90    0

witam. jestem posiadaczem forda 5030. jest ok.ciagniczek nawet malo pali i jest bardzo zwrotny (jak c330).pompe hydrauliczna ma na wierzchu ogolnie jest to prosty ciagnik.komfort jazdy moglby byc lepszy ale nie jest zle.jak ktos ma pytanie niech pisze.postaram sie odpowiedziec...

Edytowano przez michaelo90

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michaelo90    0

moze jest ktos kto zna wymiary tylnej szyby do forda 5030 z niska kabina.szczegolnie mi chodzi o otwory w szybie.

Edytowano przez michaelo90

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterq1991    30

Może ktoś się wypowiedzieć o Fordzie 6410?

Jak ciągnik się sprawuje, jak z częściami?

Czy to już jest ten powiązany z NH?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

ja powiem tyle... 2 lata stałem przed wyborem kupna forda i też słyszałem że nie ma części a jak sąto drogie, że ford gó*** fort itp. ale zaryzykowałem i nie żałuje... Pracuje bez awaryjnie, jest to model 4610 i ma 3 cyl. i 65KM bez napędu i ciągam sobie lekko pług 4x30. Miałem od sąsiada agregat uprawowy 2.5m i nie miał co robić. Gdybym miał jeszcze raz kupować to bym kupił bo nie żałuje. Części są zamienniki. Filtry oleju i paliwa pasują od ciężarowych. Filtr paliwa kosztuje 16zł a oleju 28zł więc nie są to duże pieniądze. Co do innych części to sporo pasuje od MF. Jedyna wada to brak napędu;) Jak macie na oku forda to możecie śmiało brać. Ja w swoim z większych napraw to musze wtryski zregenorować i raz padło łożysko w przednim kole ale to od ładowacza a większych awarii nie miałem. Części są dostępne w jakimś sklepie z częściami do ciągników. Ja mieszkam blisko zamościa to prawie w każdym sklepie bez problemu dostane części:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jurekmtz    0

Witam wszystkich. Mam Forda 300 . Jest to 3 cylindrowy Perkins silnik. Poszła mi w nim skrzynia. No i nie mogę nigdzie znaleźć tanio części. Mozę Wy wiecie gdzie są takie części w miarę tanio albo kto ma do sprzedania taki traktor na części lub w całości. Dzięki wszystkim z góry.

Edytowano przez Jurekmtz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kosterra    3

@piterq1991 ja posiadam Forda 6410 od 2 lutego 2010 roku no i mogę powiedziec ci ze zapas mocy ma wystarczający jak na moje potrzeby,bezproblemowo idzie w agregacie ścierniskowym 2,10m w 2,60 albo 3 m już go troszkę poczuł ale tak to ogólnie fajny.Przyznam że na początku nie byłem zbytnio do niego pozytywnie nastawiony ale teraz jestem z niego zadowolony.Z częściami no na allegro się zawsze coś znajdzie ale np w sklepach to już jak powiesz części do forda to nie wiedzą dopiero jak powiesz ze to new holland to dopiero zajarzą o co chodzi no i on jest powiązany z new hollandem. bo na tabliczkach znamionowuch juz pisze Ford New Holland Group.Jak chcesz coś jeszcze wiedziec pisz. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jurekmtz    0

Mi powiedzieli w sklepie za 2 tryby prawie 3 tyś ale to same tryby a gdzie jeszcze łożyska i inne duperele. Więc szukam jakiegoś forda takiego samego na części lub w całości. To mówisz ze od " New Holland " powinny części pasować a jak z ceną tez będzie taka duża czy już będzie trochę taniej.

Dzięki za info.

Edytowano przez Jurekmtz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jurekmtz    0

ale wymieliłeś z tym ślusarzem . Zrobię pojadę w pole i znowu będę musiał go ściągać. I wubule na darmo min 1tys . A gdzie jest taki ford bo nie mogę nigdzie jego znaleźć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jurekmtz    0

Ale tez jest trochę za daleka bo ja jestem z Nałęczowa lubelskie. I tez mam inne wydatki i to duże wydatki więc mnie nie stać na takiego drogiego forda...

Edytowano przez Jurekmtz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kosterra    3

@Jurekmtz takie cenniki trybów są.Nie wiem jak u ciebie jest ale u mnie jest skrzynia ZF no i za tryby do 1 3 i chyba 4 biegu tez zapłaciłem ok 3 tys zł takie uroki Forda ale żeby nie zapeszyc to teraz chodzi wszystko jak należy,z Nałęczowa do Ostrowa Wlkp jakby nie patrzył to trochę drogi jest.A takiego forda to popatrzyc czy nie ma jakiegos spalonego na necie a jak jest to jechac i zobaczyc czy skrzynia jest dobra.

Edytowano przez Kosterra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

nie mam namiarów bo kumpel nie może znaleźć ale koło Świdnika jest fabryka która dorabia różne rzeczy i ten kumpel robił skrzynie w Deutz'u i za same tryby miał zapłacić 4000 zł a tam zawiózł stare i mu dorobili nowe i wyniosło go 2000 zł z mechanikiem :blink: Polecam poszperać w necie i poszukać bo remont robił z 5 lat temu i do tej pory robi i nie ma problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kosterra    3

Szczerze wam powiem że ja bym nie ryzykował z tym dorabianiem części.Wole więcej zapłacic raz ale pewnie i miec orginalne,do dorabiania nie jestem zbytnio przekonany,jednemu chodzi 5 lat a drugiemu 5 dni ale zależy jak trafisz z resztą to twoja decyzja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szczerze wam powiem że ja bym nie ryzykował z tym dorabianiem części.Wole więcej zapłacic raz ale pewnie i miec orginalne,do dorabiania nie jestem zbytnio przekonany,jednemu chodzi 5 lat a drugiemu 5 dni ale zależy jak trafisz z resztą to twoja decyzja.

Kupił byś oryginalne koło zębate, które kosztuje 3 razy tyle, co cały traktor? Ja rozumiem, że do Deutza, który kosztuje 100 tys, ale do takiego starego ciapka, to trzeba kombinować. Przede wszystkim bym to rozebrał i zawiózł do jakiegoś kumatego mechanika, być może podejdą koła zębate od jakiegoś innego ciągnika, ewentualnie będzie konieczna niewielka modyfikacja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzsio13    0

Witam!

Zastanawiam się nad zakupem Forda 7740 http://www.cmsl.ie/images/Tractors%2006/7740B.jpg i teraz mam pytanie do Was drodzy forumowicze: czy Fordy to dobre ciągniki? Pytam ponieważ nie mam styczności z tą marką wiem tylko tyle że współpracowała z New Hollandem ale nic po za tym jeżeli możecie opowiedzcie mi trochę o tej marce i o cenie części, co może się w nich psuć itp.

z góry dziękuję i pozdrawiam ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj