PronarekP5

Ciągniki FORD

Polecane posty

piciaj    31

i jedno i drugie , i mało jest i mało sie dzieje z nimi. mam fiata 670 i forda 6640 zajeb maszyny , klekocze wałek bo są tam zeby proste i dzwonia po prostu , olej jutro sprawdze w ksiazce to ci powiem


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1122    15

olej z oznaczeniem utto lub stou

najwazniejsze zeby filtr wymienic i ten malutki wyczyscic

Edytowano przez mateusz1122

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelpzo    0

Witam,

Mam okazję kupić ciągnik ford 6640 rocznik 1993. Jakie są wasze opinie o tych ciągnikach? Na co trzeba zwrócić uwagę przy zakupie? Jak z awaryjnością tych ciągników i z dostępem i ceną części?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1122    15

witaj

1. zwróć uwagę na to czy wrazie zepsucia skrzyni lub hydrauliki podejmie ci się jakiś mechanik w okolicy naprawy.

2 części do ciągników ford nie nalezą do najtańszych ale sa dostepne .

3, przy zakupie sprawdz czy przod załacza sie i rozłacza, walek po wylaczeniu nie kreci sie, polbiegi czy dzialaja , skrzynia czy nie zegota podcza jazdy lub  prz gwaltownym przyspieszeniu, czy jest oleju w tylnym moscie i w jakim stanie one musza miec czysty olej i filtr czesto wymieniany.

silniki we fordach bardzo wytrzymale.

most przedni pod tura tez bardzo mocny 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pajej    231

ja mam 8340 ponad rok i jestem zadwolony. jak bedziesz sprawdzał napęd to podepnij go do drzewa i na najwolniejszym biegu. U mnie bez obciążenia chodził a pod obciążeniem nie. bo wałem był wyrobiony. nie wiem jaka jest skrzynia w 6640 u mnie sa biegi pod obciążeniem i tu treba sprawdzic czy nie szarpie


Rolnik z powołania :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Skrzynia jest praktycznie  taka  sama , tez  sa biegi  1-4  i 5- 8  pod  obciązeniem . Sprawdzić  głównie  czy nie  szarpie  przy przełączaniu ,

jesli sprzedający pozwoli - mozna  by spróbować skalibrowac  skrzynie , byłaby jasnośc  co do kondycji  tarczek . Ciśnienie przy kalibracji  im niższe  - tym lepiej , jesli powyżej  210 to juz  d*py nie urywa.


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1122    15

Skrzynia jest praktycznie  taka  sama , tez  sa biegi  1-4  i 5- 8  pod  obciązeniem . Sprawdzić  głównie  czy nie  szarpie  przy przełączaniu ,

jesli sprzedający pozwoli - mozna  by spróbować skalibrowac  skrzynie , byłaby jasnośc  co do kondycji  tarczek . Ciśnienie przy kalibracji  im niższe  - tym lepiej , jesli powyżej  210 to juz  d*py nie urywa.

 

Mariusz jak tam twoja maszyna smiga?. Dawno cie nie widzialem w dziale ford to chyba nie ma wiekszych awarii? 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

wszystko ok. Nawet w -18 palił bez problemu na dodatkowym aku i porządnych przewodach. Nie działa mi tylko szybkościomierz. niestety nie potrafię zlokalizować , gdzie jest czujnik od tego. Podobno po lewej stronie za zbiornikiem paliwa?


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pajej    231
Napisano (edytowany)

na pewno ponad 10

ale cena fajna

Edytowano przez Pajej

Rolnik z powołania :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelpzo    0

Cena nie jest taka niska ponieważ do tej ceny trzeba doliczyć 23% wat i 17% marży 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

cytat 

 

W przypadku zakupu używanego samochodu  od osoby fizycznejpodatku VAT nie pobiera się  – ani w Twoim kraju, ani w kraju zakupu.

 

w przypadku ciągnika  też

 

 

A marży komu? jesli chcesz kupic  sam prywatnie?

 

dochodzi  tylko transport


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam pytanie, czy posiada ktoś manual do tych ciągników, konkretnie interesowałby mnie manual zawierający moją serię czyli 5610... Wiem, że to nie są tanie rzeczy bo widzę, że trzeba za to nie mało płacić ale gdyby ktoś podrzucił w cenie bardziej przystępnej to chętnie skorzystam ... :) 

Mam jeszcze kolejne pytanie... mianowicie mieszkam w terenie górzystym i chociaż jak dotąd nie było jeszcze okazji dokładnie przetestować ciągnika w trudnych warunkach ponieważ jest to dość świeży zakup to już pierwsze testy pokazały, że przód bez obciążników staje się mało wykorzystany szczególnie jak już pisałem w górzystym terenie... Mam więc pytanie, czy opłaca się tworzyć własnymi sposobami obciążenie przodu czy lepiej zakupić oryginalne obciążniki- cena zaczyna się od ok. 150zł za sztukę 40kg - przydałoby się z 6 sztuk zapewne ..  ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pajej    231

wie ktos gdzie jest czujnik od obrotów silnika? Dzis wyskoczył mi jakis błąd i nie pokazuje obrotow


Rolnik z powołania :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pajej    231

dzieki, pobiegłem do Ciagnika i jest przerwany jeden kabelek, ale juz robi sie szaro i dzis nie bede tego robił. Jak jutro zrobie to napisze czy to ta przyczya


Rolnik z powołania :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pajej    231

potwierdzam winny był przerwany kabel


Rolnik z powołania :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
junior3916    0

witam jestem nowy na forum mam kilka pytań na temat forda 7710.Gdzie znajdują się numery żeby sprawdzić z dowodem rejestracyjnym.

Jaki olej do skrzyni i jaki do silnika. Gdzie mogę dostać tryb do przystawki przedniego napędu.  Z góry wszystkim dziękuje za podpowiedzi. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroju77    0

Witam,

 

Ja mam Forda 7910 98 KM i jest super. Bardzo silny, mało pali, zwrotny i mało awaryjny.  Polecam,

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marki    0

Witam

 

Jestem posiadaczem ciągnika Ford 7610 Turbo z 1988r. Po załączeniu wałka Wom (bez sprzęgłowo) słychać pykanie z tyłu w okolicy wałka na niskich obrotach ale jak dodam gazu to wszystko ustaje (pod obciążeniem nie słychać) Czy może to być spowodowane starym olejem  oraz filtrami? Słychać też skrzynie podczas jazdy takim szum może być również olejem? Nie wiem kiedy był wymieniany olej oraz filtry.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stasek663    1

witam mam Forda 6640sle 1992 r ostatnio podczas jazdy spadły obroty i d*pa nie wchodzi powyżej 1000 pnowie pomóżcie 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj