PronarekP5

Ciągniki FORD

Polecane posty

mariuszd93    559

Na  elektrodzie  dostałem  odpowiedź  że  tak  jak  w  cytacie  a  później 

icon_minipost_new.gif#8 08 Lut 2015 19:20    Re: Ford New Holland 8340 - skrzynia biegów star.png icon_post_quote.gif icon_quote.gif   Do takiej. 
W zależnosci od roku prod. i rodzaju sterownika skrzyni po kalibracji sprzegieł C3 i C4 i zapisaniu ustawien należy pojezdzic ciągnikiem na róznych biegach kilka min i ciągnik sam skalibruje sprzegła C1 i C2 lub należy powtórzyc procedure kalibracji ale srodkowa dzwignie przy wcisniętym pedale sprzegła cofnąć do środkowego położenia. Wtedy po nacisnieciu przycisku żółwia i zająca na wyswietlaczu będzie C1 i C2. 
Ciągnik przy kalibracji na hamulcu ręcznym!.

 

to  jak  to  jest? pierwszą  dźwignię  /  czyli  którą?   kolega  pisze  ze  środkową , to  chyba   ze  chodzi  o tą  od  biegów  1-4  5-8 ?

 

Moze  wychodzi  ze  sie  czepiam  ,  ale  nie  chcę  nic  spier......ic ;)  , więc  wole  kilka  razy  zapytać.....

Traktor  miał  niestety  kilka  razy  odłączany akumulator  i  prawdopodobnie  przez  to  moga  sie  pojawić  takie  objawy ...... 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Ja pamiętam, że była to dźwignia od szyby.

Nawet wymieniałem linkę dźwigni szybki-wolne by dokonać tej kalibracji bo była uszkodzona.

Faktycznie wcisnąć sprzęgło i dopiero ją przestawić na środek.

Nie chcę tu podkopywać autorytetu @wal-ker, ale tak to pamiętam.

Kalibruj nic nie popsujesz. Jak dźwignie nie znajdą się w odpowiednim miejscu po prostu nie dopuści do kalibracji, wyskoczy błąd.

Powodzenia.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Wal-ker się  pomylił , już  poprawił ,  dzieki  za  odpowiedzi  .

pozdrawiam


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Przy  przełączaniu  na  górna  biegi  czyli  3-4  i  7-8 szarpało  ,  dzis  kalibrowałem  i  jest  ok 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Witam ,   w  moim  traktorze   ostatnio na  wyświetlaczu,  w  okienku  w  którym  są  wyświetlane  ewentualnie  błędy,  nie  pokazuje  w  czasie  jazdy prawidłowo  biegu  jaki  jest włączony, pozostało na  N 5 H  bodajże  i nie  zmienia  sie  w  ogóle  .

   Wcześniej  było  wszystko  ok  od  ponad  tygodnia tak  jest  ,  orientuje  sie  może ktoś co  być  przyczyną?  Jest jakiś  czujnik  od  tego  czy jak? przy  dźwigni podświetla  biegi prawidłowo .


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
barni19    0

Witam

 

Kupiłem New Holland 8340 rok 1996. Chciałbym się spytać czy ktoś ma może do niego instrukcję obsługi i naprawy, ponieważ mam problem z hydrauliką?

 


jeszcze mam pytanko jaką kosiarkę czołową byscie polecili od 8tys. do 12tys.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Podaj adres e-mail to coś się pomyśli.

Co do kosiarki poszukaj odpowiedniego tematu i tam pytaj.

 

A jaki to problem z hydrauliką?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kanako339    7

posiadam od niedawna forda 8340 na razie mogę tylko powiedzieć ze pracuje się nim bardzo dobrze mocny podnośnik na EHR silnik bez turbo ale dynamika i kultura pracy ekonomia nie do uzyskania w krajowej produkcji z tych lat tzn 93 r. Ostatnio zakupiłem wszystkie filtry oprócz kabinowego firmy donaldson i cześć oryginałów w sumie 7 szt 670 zł z przesyłką polecam sklep Technika Rolna..
kolego jeśli chodzi ci o kalibracje EHR i skrzyni biegów to szukaj na innym znanym forum tam jest to krok po kroku fajnie napisane kody błędów itd...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
barni19    0

mógł by mi ktoś opisać całą pompę hydrauliczną w NH 8340 1996r chodzi mi o te wszystkie zawory itp. (pompa trzy filtrowa)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Orientuje  się  ktoś gdzie  jest  czujnik  odpowiadający  za  wskazania  szybkości  jazdy? 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Ten  katalog  po polsku[ który  mi  wysłałeś] się  nie  otwiera ,  po  angielsku  też  mam ale  nie  za  bardzo  rozumiem ............ 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Nie  otwiera  się  , próbowałem  dużo  razy  z  3  różnych przeglądarek i za  każdym  razem  to  samo .

 

znam  tą  stronę bo  zamawiałem  u nich  filtry  i  z  głównej  strony też  nie  da się  wejść w  katalogi .  logować  się  nie  próbowałem 

 

http://technikarolna.pl/cms.php?id_cms=9


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
razor275    279

Ja mogę wejść w te katalogi, spróbuj na innym kompie bo coś nie tak jest u Ciebie.


Bakteria to jedyna forma kultury u niektórych ludzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

witam. Mam mały problem. Otóż wymieniłem filtr i olej w pompie do wspomagania. Niby wszystko ładnie działa, ale gdzieś mi znika olej... Na początku zrobiła sie mała nieszczelność i olej wyciekł, a teraz po dni pracy musze dolać 100-200ml oleju. Wie ktoś o co może chodzić ? Czy po prostu przez tą nieszczelność(stał ze 3 dni nie używany i po prostu nie zauważyłem wycieku) w układzie jest powietrze i go wypycha i odpowietrza układ, tym samym olej znika ze zbiornika ?

 

 

Ps. napisałem to rano i wysłałem, a teraz patrze i nie wysłano, a przy pisaniu nowego postu pojawiła mi sie kopia poprzedniego. 

Edytowano przez rafal4610

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1122    15

mi razu jednego przetarla sie rurka co idzie do kolumny od pompy i podczas skrecania szla tak jakby para pod cisnieniem nie moglem tego zauważyć bo nie lalo sie na zaden element i nic nie bylo mokre a podczas postoju  nie wytwarzalo cisnienia to tego nie bylo lub sprawdz ten dekielek z prawej strony tam moze byc tez nieszczelnosc w kolumnie jak dowiesz sie co bylo nie tak daj znac

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

chyba samo przeszło :D Bo teraz stan sie zgadza. Czyli pewnie olej wypychał powietrze nałapane przy nieszczelności i dlatego go ubywało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahaha    0

Witam

Potrzebuję wartości luzu zaworowego Forda 4610.

Z góry dziękuję i pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahaha    0

kolego ja u siebie ustatwialem podobnie jak u mf 255 i smiga 2 lata bez problemu

 

Czyli?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ROLOMAZ
      Cześć koledzy,
      Mam problem z moim Fiatagri F120 
      W tamtym roku padła pompa hydrauliczna, została wymieniona na nową.  Przez okres zimy nie był na tyle uzywany, żeby sprawdzić działanie "w pracy". Teraz zaczęły się roboty polowei jest ubytek oleju. Okazało się, że z tyłu pod rozdzielaczem przepuszczają simeringi. Ściągnęliśmy rozdzielacz i wymieniliśmy je, dodatkowo został wymieniony filtr od hydrauliki. Od tego czasu pompa "wyje" tak jakby pompowała cały czas olej, rurki na rozdzialaczu są gorące, co potwierdza jej ciągłą pracę. Przedni tuz jest nie do ruszenia, drążka nie można przesunąć. Znajomy mechanik doradził, abym sprawdził filtr olejowy, który wymieniłem. Po zdjęciu okazało się, że go zassało i był lekko zdeformowany. Zamówiłem już nowy filtr, prawdopodobnie źle dobrali mi go w sklepie. Aktualnie żeby sprawdzić założyłem filtr, który był przed usterką i na początku tuz chodził normalnie. Jedynie było słychać takie syczenie przy rozdzielaczu, gdy zacząłem ruszaj gałkami od tylnego rozdzielacza, to tuz znowu jakby zablokował się i nie można było go podnieść, ani opuścić. Gdy włączę kiper i w tym samym czasie dam opuszczanie lub podnoszenie przedniego tuza to wtedy działa normalnie i da się przeciągnąć gałkę od tuza. Co to może być za przyczyna ? Czy ktoś miał coś podobnego? 
    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj