PronarekP5

Ciągniki FORD

Polecane posty

conan    4

Możesz śmiało brać,sąsiad ma już siedem lat forda 8210 i jeszcze ani razu go nie zawiódł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1122    15

Witam zastanawiam sie nad kupnem forda 5610 4x4 kolo 80koni z turem 3 sekcyjnym za 24 tysiące do poprawek lakierniczych z przody lyse gumy tyl 70% co powiecie o tym ciągniku widzialem ze jest pompa rotacyjna czyli od perkinsa4 sie zda. co moglbym jeszcze przy nim sprawdzic zanim go kupie pozdrawiam i czekam na odpowiedz :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

pompa jest inna niż w Perkinsach;) Przynajmniej moja różni sie od tej w 3P(a też mam 3 cyl.) A co możesz sprawdzić. Jak odpala, czy bardzo dymi(troche będzie dymił bo to Ford :P), jak biegi wchodzą. Czyli taki standard przy kupnie traktora :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

nie ma większego problemu, a do silnika sporo pasuje od Perkinsa. Np. u mnie pękł przewód paliwowy i poszedłem do sklepu z tym przewodem i mówie niech mi z czegoś dopasuje, za chwile przynosi od C385 :P Długość, przekrój, gwint wszystko sie zgadza :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian7k    110

Zobacz gdzie produkowany jak Englad to gwinty i nie tylko calowe najlepiej chyba Niemcy bo i rozmiary metryczne i solidność wykonania.Najważniejsze to stopień zużycia tak jak każdego ciągnika.Osobiście wolałbym żeby nie był importowany z Holadii.Sprawdz czy wyłancza przód.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1122    15

ten ciągnik zostal sprowadzony z francuskich przetargów stan wizualny jest nie ciekawy ale posiada tur 3 sekcyjny solidny gumy tyl dobre a przod lyse jak sprawdzic czy silnik niemiecki czy ang pompe wtryskową ma z prawej strony a moj mf 255 ma z lewej jest jakas roznica ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

ja mam z Anglii, i gwinty są calowe i jak mówie nie ma problemów. Jak przewód paliwowy podszedł od c385 to jest b.dobrze :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1122    15

witam wczoraj odpalilismy tego forda po calej zimie co stal pod golym niebem obrucil 2 razy i zapalil elegancko, na sniegu boksowal gosc wlonczyl przod i odrazu poszedl, naped sie wlancza elektrycznie , tylko jest jedna sprawa po zapaleniu kierownica ciezko chodzi a jak sie skreci to tak jakby pompa pomalu ciagla gdzie i co sie dolewa do wspomagania ford 5610 i ile jest obrotów walka w tych typach pozdrawiam i czekam na odpowiedz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

olej to przy silniku masz pompe i tam lejesz olej taki jak do skrzyni automatycznej. Winą może być też filtr który jest w środku tej pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1122    15

Witam ponownie jaki ten olej do wspomagania dokladniej wlac prosilbym o nazwę tego oleju i jaka ilośc ford 5610 . pozdrawiam :)

Edytowano przez mateusz1122

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

powiesz w sklepie że do skrzyni automatycznej i wspomagania i ci dadzą ;) To jest czerwony olej a nazwa to ATV czy jakoś tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

tak to ten ;) Mój błąd bo nie ATV tylko ATF :D Nigdy nie moge zapamiętać tego symbolu :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1122    15

witam dzis zakupilem ford 5610 80 koni z turem i kopci jak na tym filmiku

nie idzie niebieski dym tylko taki czarny czy to normalne?? pozdrawiam i czy nie ma ktos do sprzedania drzwij lewych do forda??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

czy ja wiem czy normalne... Mój pod dużym obciążeniem mniej dymi. Ale jak oleju nie bierze to sie nie przejmuj :D Dymi znaczy że działa :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strd    4

za dużo paliwa dostaje. Jak nie ma turbo, to pewnie wtryskiwacze leją, Jak ma turbo, to może być dziura w dolocie, albo wtryskiwacze leją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1122    15

turba nie ma tak wygląda stal calą zime na polu i kiedys go odpalilismy z rozruchu i 2 razy obrucil i zapalil . on na postoju nie kopci tylko jak jechalem pod gore to musialem zredukowac do 2 bo nie dal rady a za mna jechal ojciec i sie zdziwil ze kopci olej czarny i gestawy narazie stoi u wojka bo bedzie malowany , wjechalem w pole to szedl jak glupi i takie koleiny wydarl jakim olejem zalac przedni most i silnik? NIE WIECIE KTO BY MIAL DO SPRZEDANIA LEWE DRZWIJ DO FORDZIKA?? POZDRAWIAM

http://imageshack.us/photo/my-images/7/p0803130255.jpg/

Edytowano przez mateusz1122

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KamilK199    9

Koledzy jakie silniki wystepowaly w fordach, a dokladnie w modelu 8630??Jakie jest spalanie w tym modelu, rodzaj sprzegla i skrzyni biegow??


Ursus:360, 360 3P,Białoruś JUMZ koparka rolnicza,MF 595 MKII MP:)
a w przyszłości Fendt(612 145KM) lub MF(8110-8120,135-145KM):)
Jeśli jesteś z okolic Wielunia i Sieradza napisz:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KamilK199    9

Kolego, ta stronke to juz dawno z piec razy oblukalem zanim zadlem to pytanie. Chodzi mi o to czy sa to silniki produkowane prze forda, iveco, cumisa itp...


Ursus:360, 360 3P,Białoruś JUMZ koparka rolnicza,MF 595 MKII MP:)
a w przyszłości Fendt(612 145KM) lub MF(8110-8120,135-145KM):)
Jeśli jesteś z okolic Wielunia i Sieradza napisz:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

raczej to będzie silnik Forda ;) Kiedyś Ford chyba stosował tylko swoje silniki(zresztą jak wiele marek)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojcik1996    1

jeżeli się już zdecydowałeś na takiego i masz jakiegoś oku to jedź go obejrzyj i na silniku jest napisane czy to oryginalny Forda czy nie.


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1122    15

witam wczoraj prubowalem forda 5610 ktorego kupilem i gdy jechalem pod gore to sam mi redukowal biegi bez obciazenia silnika w jakim sprzecie to stosujecie. i jak wyczuc czy przod jest wylaczony czy wlaczony bo ciezko zeby grzebnol w ziemi. pozdrawiam

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
    • Przez dominikl95
      co powiecie na temat forda 7910 planuje zakupić ,na co zwrócić uwagę jak z awaryjnoscia,spalaniem itp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj