Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
marek81m    0

po uruchomieniu obie dzwignie biegów wyrzuciłem na luz puściłem sprzęgło i mf zgasł zauważyłem że nie mogę przełączyć reduktora z a na b nie wiem w czym mam szukać przyczyny czy skrzynia ma coś wspólnego z uruchamianiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystiano35    0

Skrzynia napewno ma coś wspólnego z uruchamianiem najprawdopodobniej jakieś zwarcie ci się robi przy zmienianiu reduktora zobacz na kabelki,ja w U 3512 tak miałem że traktor wogóle nie reagował i wystarczyło poruszanie tylko kablem i pali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zx9r    0

moim zdaniem elekryka nic nie ma wspólnego z grupami A i B,ja przypuszczam że obie grupy sie zapieły jednoczesnie i jest zblokowana skrzynia i nie idzi przełączyc tych grup i po puszczeniu sprzęgła następuje tzw. zaduszenie silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

johny    2

toć chyba pisze że po puszczeniu sprzęgła mi też się wydaje że sie zablokowały A i B u nas jak probowaliśmy odblokować coś takiego w deutz to sie ząb na trybie ucioł :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Czyli ty chcesz go odpalic a on nic sie nawet nie odezwie??

W skrzyni nawet w starszych ciagnikach róznego typu była blokada aby nie odpalic ciagnika na biegu(np. władymirec), lub bez wciśniętego sprzęgła(zetor). Działa to na zasadzie łacznika który rozłacza przewód idący od stacyjki do rozrusznika. Może twoja skrzynia w jakiś sposób jest zablokowana i ten włącznik jest rozwarty i nie zapalisz. Nie wiem jak to jest rozwiazane w MF ale przypuszczam że to taki feler. Może sie przyda moja podpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    7

Znaczy przekręcasz kluczyk na "zapłon" i zupełnie nic sie nie dzieje? Sprzęgło wciskasz do końca a wajchy dajesz na luz i nic? Upewnij sie czy masz wyłączony WOM.

 

Zastanawiam sie dlaczego zgasł Ci na luzie, szarpnął wtedy, zadusił sie czy tak jak przy normalnym gaszeniu? Może jak już wspomniano zablokowało skrzynie bo wskoczyły dwa biegi/grupy... Miałem tak w Zetorze, wbiłem wsteczny z czwórką :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    577

a masz sprzeglo hydrauliczne?? a moze cos sprzeglo zle rozlacza lub tryby w skrzyni sie nie rozlaczja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×