nowy1989

Informacje na temat ciągników renault

Polecane posty

Gość bolek1992   
Gość bolek1992

Polecam Renaulta super ciagniki... Pozdro ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak wygląda sprawa z częściami do Renault czytałem że w niektórych Renault siedzi taka sama skrzynia jak w MF na pewno Renault z silnikiem Fendta wytrzyma dużo Mtg za 40tyś powinno się znaleźć dobrą Renault chociaż wydaje mi się że nie ma ich dużo u handlarzy większy wybór jest w marce MF akurat tak jest w naszych terenach.

pozdrawiam ;).


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piochu    8

@Farmer1313 jaką masz przekładnię w Renault-cie? (jest jeden bieg przełączany pod obciążeniem?) Ja próbuje przekonać tatę aby zamiast Fortschritt-a ZT323A lub Ursusa 1224 kupić Renault 110.14 (na allegro są takie już od około 25 000 zł)


http://www.youtube.com/user/Piochu2 - moje filmy na YT. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

W tych Renaultach są skrzynie 16/16, 4 biegi, 2 zakresy i jeden półbieg ale mechaniczny (włączanie ze sprzęgłem), przynajmniej w tej starszej serii 14. W serii 54 tak samo, ale były też skrzynie z tzw. powershiftem ale jakoś mało popularne.

Modele 110.xx mają 100 KM, 120.xx - 110KM...

Nie mam takiego ale też się zastanawiam.

 

zobacz na konedata (tłumaczenie google..., ale lepiej jak po fińsku ;))

http://translate.google.pl/translate?hl=pl...6lr%3D%26sa%3DG

 

// kolego nie cytujemy poprzedniego postu,

Edytowano przez Balzak
cytowanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Finek    2

Polecam markę renault już tato miał z gościem jechać za granice po renaulta ale znalazłem w necie tego landiniego i pojechaliśmy, obejrzeliśmy i kupiliśmy. Jak ktoś jest zainteresowany kupnem dobrej reni w dobrej cenie mam gościa który sprowadzi i potem jak by coś sie zepsuło może sprowadzić części. Naprawdę traktory wytrzymałe, zrywne, nawet mało palą a komfort mają niezły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bolek1992   
Gość bolek1992

Mój wujek sprowadził rok temu renaulta 120.14 z Francji jak do dziś jest bardo zadowolony. Części to juz inna bajka jest ich mało na polskim rynku, ponieważ mało jezdzi tych ciagników w Polsce... Mój wujek ma akurat blisko by kupic częsci do renaulta i nie ma z nimi problemu...

 

Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozaak    0

A WIĘC

 

Co do RENAULTA to tak

-Roczniki do 1991 to MWM z FENDA, skrzynie z fenda bez półbiegów do 100km

-Roczniki od 1991 do chwili obecnej to miesznka JD i Deutza, skrzynia z półbiegami powyżej 100km (poniżej bez)

-Co do sprężarek to na zachodzie nie są one wymagane

-Części dostępne u KORBANKÓW (nie są tanie)

-Zasadniczo silniki sie nie psują, mam Renie od 3 lat i tylko tuleje przedniego mostu wymienilem (koszt 120zł, założyłem sam)

-Kupilem z przebiegiem powyżej 10000mtg dokładnie 13048mtg

-Jest to rocznik 1983

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FISH    0

Wszystko się zgadza oprócz drugiego punktu. Renault 103.54 też ma trzy półbiegi (93KM).


Sprzedam walce młyńskie: gielda.agrofoto.pl/walce_mlynskie-o263.html
oraz MF 165 w dobrym stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

Hmm

 

-Zależy na jakie serie patrzymy np. serie 14, 54 czyli lata 1986-2000 miały tylko i wyłącznie silniki MWM (fendt).

-Co do skrzyni były 16/16 (1 półbieg mech) a od 1991 dostępne były też skrzynie z powershiftem 3 stopniowym (skrzynia przy współpracy STAYER-a) - seria 54. Co do skrzyni fendt hmm.. (a ktoś mi pokarze w których modelach fendta były takie skrzynie, choćby liczba biegów?)

-w modelach 94 są skrzynie z 9-ma półbiegami !!! (patrz SAME TITAN)

-Co do silników JD owszem były montowane ale w innych modelach np.CERES, ARES i w tym modelu siedzą skrzynie ale od MF - Dynashift

- w renaultach były też silniki Perkins (np seria 34)

 

Większość tych informacji pisze na konedata, trzeba tylko dobrze czytać, i zwracać uwagę o jakiej serii się mówi bo było ich sporo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozaak    0

OK

 

Ale 103.54 jest to 4 cylindrowy z turbo (o ile sie nie myle)

 

a to mi kolega przetłumaczył z książki po francuzku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do MF nie będziesz miał w razie awarii problemu z częściami pasują niektóre od Ursusa trudny wybór a który jest w lepszym stanie Renault czy MF.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bolek1992   
Gość bolek1992

Mój wujek ma Renault kupił w dobrym stanie od takie faceta co ściaga z Francji Wojtas wie o kogo chodzi prawdopodobnie jego sąsiad. Mój wujek ma Renaulta 120.14 turbo 125 koni silnik MWM, czyli od Fendta skrzynie MF. Ma tą Renie już ponad 1,5 roku i nie miał żadnej awari, ale to żadnej, a co do części to spokojnie zawsze gdzieś znajdziesz :)

 

Bierz Renaulta ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prolnik    1

Nie będzie tura. Ale w okolicy mam 5 mechaników, w tym jeden ma podobnego ursusa do 699.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5
Mój wujek ma Renault kupił w dobrym stanie od takie faceta co ściaga z Francji Wojtas wie o kogo chodzi prawdopodobnie jego sąsiad. Mój wujek ma Renaulta 120.14 turbo 125 koni silnik MWM, czyli od Fendta skrzynie MF. Ma tą Renie już ponad 1,5 roku i nie miał żadnej awari, ale to żadnej, a co do części to spokojnie zawsze gdzieś znajdziesz ;)

 

Bierz Renaulta :)

 

Ile razy jeszcze będziesz się chwalił tym że twój wujek kupil reno, już mnie to denerwuje prawie w kazdym twoim poście, no ile można....


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bolek1992   
Gość bolek1992

No ja nie chwalę się bo za dużo to nie ma czym :) mi chodzi tylko o to,że polecam bo ten ciągnik ma mój wujek a nie ja a co mam pisać,że to ciągnik mojego dziadka albo sąsiada???? i właśnie dlatego to pisze i polecam bo sprawdzone a nie jak niektórzy się wypowiadają nie mieli nigdy Renaulta a piszą wez, ale to sie psuje, ale to czesci niema, albo sie wymadrzają,że tu jest taki silnik a nie taki albo taka skrzynia a nie taka...

 

Mi tylko o to chodzi :);)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5
;):) Ale mnie rozwaliłeś...

Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bolek1992   
Gość bolek1992

Co w tym niby smiesznego???? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej ursusa nie powiedziałbym Ursus tym zachodnim markom może tylko pozazdrościć ale i Ursus jest dobry i był dobry jednym słowem mówiąc prosty i niezawodny ciągnik a temat jest o informacjach na temat Renault a nie jaki najlepszy,

"Tomu" ja nic nie widzę śmiesznego w wypowiedzi "bolek1992",sorry za OT.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vIcToRy    0

Ja posiadam ciągnik Renault 110 silnik MWM na razie rok przejechany bez żadnej awarii... Ogólnie bardzo dobre ciągniki komfort praca silnika itd....Jedyne do czego mogę się przyczepić to tyle ze nie mają one sprężarki ale można założyć od jakiegoś innego ciągnika więc to nie problem... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj