Michal984

Zetor 12145 Orbitrol

Polecane posty

Michal984    611

U mnie w zetorze nie kręci się tak jak powinno ale z drugiej strony też nie aż tak bardzo źle. Mam orbitrol pod chłodnicą i do niego jest przykręcona taka kostka zaworowa o grubości ok 2cm a dopiero do tej kostki węże, na tej kostce jest coś takiego moim zdaniem do regulowania ciśnienia coś w tym stylu ale nie jestem właśnie pewny. Jeżeli ktoś się lepiej zna mógłby mi napisać czy tą kostkę lepiej ściągnąć( czy wgl to można ściągnąć) czy co z tym mogę zrobić bo już sam nie wiem, jutro będę coś z tym próbował działaś ale jeśli ktoś wie o co z tym chodzi to niech napiszę, chociaż czas zaoszczędzę i szybciej będzie założyć nowy jak nic się nei da zrobić. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciejo360    27

W bizonie jest coś podobnego , blisko orbitrola znajduje się właśnie taka kostka. Nie szło wogóle skręcać, znaczy było ciężko. Ten zawór wymieniliśmy na końcu i to on własne okazał się winny, kosztował jakieś 200 zł. Nie wiem jak tam jest w Zetorze zrobione, ale myśle że to może być właśnie jego wina. Mimo to lepiej poczekaj aż wypowie się ktoś bardziej ogarnięty w temacie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

Kolego ,to o czym piszesz to jest zapewne tzw. blok zaworowy i jak sam orbitrol nie ma fabrycznie wbudowanych zaworów to nie możesz tego się pozbyć chyba ,że założysz inny orbitrol.


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal984    611

blok zaworowy kostka zaworowa jedni nazywają to tak, jednak rozważę chyba wymianę tego orbitrola tylko, że tam są jeszcze takie regulację na tej kostce którymi zwiększasz i zmniejszasz przepływ cisnienia możliwe że tam jest złe ustawienie :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Rzepakowiec
      Cześć, mam pytanie ile oleju wchodzi do orbitrola w zetorze 8145? nie mam żadnego bagnetu w zbiorniku. 
    • Przez daron64
      Witam
      Jakoś w tamtym roku wziąłem serwo na wymianę, bo moje miało na wąsie duży luz już. Nowe ciężej się kręciło, a już po gwarancji zaczęło podciekac, ale małe ilosci, także sobie

      dolewalem po prostu co jakiś czas. Ostatnimi czasy coraz więcej i więcej, aż ostatnio jak siałem zaczęło się z niego lać. Zjechałem do domu. Dziś patrzę a tam jeden wężyk pęknięty. Wyciągnąłem go,  założyłem na wierzch przewód gumowy i myślałem, że jakos zmęczę siew, a na jesieni i tak miałem orbitrol zakładać. No ale po założeniu przewodu i jeździe próbnej matula mówi, że coś te serwo tak lata jak skręcam. Ja patrzę a ono całe się podnosi. Aż na chłodnice ciśnie i na koło pasowe na wale.  Zdjalem chłodnice, a tu kuźwa śruby mocujące urwane. Chyba będę od razu ten orbitrol zakladal. W ogóle jeszcze teraz problem, bo weź to jakoś wykręć ze wspornika. Ale mam pytanie - co mogło się stać, żeby urwać takie śruby? Bo nawet jak jakoś wykrece te urwane śruby i założę nowe, to może być tylko leczenie skutków. Ktoś ma jakiś pomysł? 
      Po zakupie zmieniłem też zawór w zbiorniku, olej. Teraz już by trzeba było końcówki wymienić. Złożone było wszystko raczej dobrze.

    • Przez cradi
      Witam.
      Szukam informacji na temat usterki jaka trapi mojego zetora 8011. Otóż nabyłem go z niesprawnym do końca wspomaganiem na orbitrolu. Podczas jazdy drogą jest luz na kierownicy i tak nim rzuca raz do prawej, raz do lewej i ciagle trzeba korygować, a nie raz się zatnie i to na amen. Dodatkowo, zeby utrzymać tor jazdy powiedzmy na dlugosci kilometra wykonuje dodatkowe obroty kierownicą. Odnalazłem wypowiedź w podobnym wątku: 
      Seweryn20 pisze tam, że winny jest orbitrol i odległość między płytkami może być nieodpowiednia przez co występują takie objawy i są one w sumie takie jak u mnie. Chyba nigdzie nie znalazłem na forach podobnej usterki. Myślicie, że w moim przypadku może być to samo?
    • Przez slawek1981
      witam w mf 3060 przy szybkim ruszaniu kierownicą,kierownica się przestawia a koła pozostają w miejscu szukałem na forum ale nie znalazłem odpowiedzi.moje podejrzenia to uszkodzony orbitrol ale może ktoś miał taki przypadek i jest w stanie potwierdzić moje podejżenia.z góry dziękuję za pomoc.
    • Przez KrzysztofKrojniak
      Witajcie mam taki problem otóż zakładam przedni naped do Ursusa 1222. Nowy przodek jest na orbitrolu wszystko podłączone skręca w lewo w prawo tylko żeby skręcić np w lewo to trzeba 4razy kierownica obrócić i w prawo tak samo. Wydaje mi się że na skręt powinno wystarczyć że 2 pełne obroty a nie cztery. Kręci się palcem bardzo lekko. Czy to pompa? Dodam że jak poprzednio było serwo to chodziło tak se jak się rozgorzał to trzeba było gazu dawać żeby skręcić. Inaczej ciężko było ale szło. Teraz żeby skręcić na podwórku to ręką trzeba kręcić jak by sernik robił 
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj