lukasz16s

ursus 912 , wspomaganie nie działa

Polecane posty

lukasz16s    0

jak myślicie co się stało prestało działać całkowicie wspomaganie mi sie wydaje że to może być serwo a wy co na to??


JD 6220+ tur , 6400+tur , URSUS 1614, URSUS912 ursus 360 +tur oraz Deutz Fahr potęgą na moich 136 ha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kelek    0

a olej jest w zbiorniku? zacznij od tego potem sprawdzi czy pompa jest dobra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1277

zgadzam sie z kolega wyzej. pierw dolej oleju potem sprawdz cisnienie pompy a dopiero wtedy jezeli dalej nie bedzie dzialac mozesz obstawic na serwo. ja tez mam podobny problem w 1224 i juz chcialem przerabiac na orbitrol ale pierw sprawdze pompe bo serwo mam po regeneracji wiec wychodzi na to ze pompa siadla.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukasz16s    0

juz sprawdzone pompa sie zapowietrzyła


JD 6220+ tur , 6400+tur , URSUS 1614, URSUS912 ursus 360 +tur oraz Deutz Fahr potęgą na moich 136 ha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hecktor2    25

Koledzy ojciec kupił Ursusa 1201 i od początku nie chodziło wspomaganie (znaczy trochę chodzi ale silnik musi pracować na ogromnych obrotach żeby się w miarę kręciło) wymienił pompę wspomagania, wszystko odpowieczone i nic. Wiecie może w czym tkwi problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    10

Wywalić serwo i zamontować orbitrol, nie dajcie się zrobić w balona z regeneracją. Solidna regeneracja kosztuje tyle co nowy orbitrol.\ Co do problemu kolegi @lukasz16s, to wymień filtr oleju hydraulicznego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hecktor2    25

Ale słyszałem jeszcze o tym że trzeba wymienić olej na gęstrzy i to podobno coś da. Jak myślicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hecktor2    25

Koledzy mam pewien problem ze wspomaganiem w ursusie 912. Wymieniłem pompę, orbitrol, i zawór przeciążeniowy i dalej ciężko się kieruje. Układ zalany był olejem hydraulicznym do wspomagania. Olej podczas pracy się pieni. Co może być tego przyczyną?

 

Z góry dzięki za odpowiedzi

 

Najpierw proszę poszukać na forum, czy nie ma już takiego tematu (lub bardzo podobnego), w którym możesz zadać swoje pytanie.

 

Tematy połączone.

Edytowano przez MarcinPykuS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

hehe wykręć zawór i go podciągnij albo wyczyść. Miałem tak po wymianie pompy jakiś syfik podlazł pod zawór i przelewał do zbiornika zamiast do serwa w tedy wyjołem przeczyściłem podkręciłem ile się da i chodzi elekancko jeszce sprawdź filtry. Jak wymieniałem serwo nie wymieniłem filtrów i przy nowym serwie nie dało się ukręcić wina filtrów serwo bez oleju ostra duża ilość oleju poszła do serwa na raz zalepiło i ani ukręcić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hecktor2    25

Więc tak: Orbitrol jest po regeneracji, pompa nowa, zawór przeciążeniowy nowy. Jak dziś przejechałem kawałek i spuściłem olej był... w zasadzie to była piana ;/

 

 

P.S. dzięki arassso jutro rozkręcę i zobaczę co i jak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mir36    0

do ukladu wspomagania nie zalewaj hydrolu tylko boxol do jest olej do wspomagania i przy wymianie oleju wyrzuć filtr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1277

piana pewnie sie robi dlatego ze masz za gesty olej i sie za mocno burzy. musi byc jak najrzadszy. ja leje Hipol ATF i jest on bardzo rzadki i ma czerwona barwe. widzialem ze takie sie kiedys lalo do nowych ursusow. ja kupowalem u mnie w sklepie i 1 litr kosztowal ok. 12 zl no ale kieruje sie nieporownywalnie lekko bo jak lalem hydrauliczny to szalu nie bylo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hecktor2    25

Czyli jak myślicie? Jutro odkręce zawór przeciążeniowy i zobacze czy nie zapchany. Po drugie jak nic nie znajdę to zalewam wszystko boxolem jak to jeden z kolegów radził i zmieniam filtr. Mam nadzieję że sie wszystko unormuje bo nie wyobrażam sobie orki z takim wspomaganiam :/

 

Edit:

 

 

Tak sobie myślę... jak może być zapchany zawór jak zawór kupowałem, a wspomaganie nie chodzi od początku? Czyżby rola tkwiła tylko i wyłącznie w oleju? Jak kupiłem traktor to pierwsze co mi przyszło na myśl: "zepsuty orbitrol" więc od razu kupiłem po regeneracji. Założyłem orbitrol i zalałem Hipolem, tylko jakiś olej już był w orbitrolu. Więc się może jakoś zmiszały czy coś i w tym tkwi problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1277

przeciez hipol jest za gesty to jak mialo sie lekko krecic?? nie wiem jak tam chcesz, mozesz sprobowac albo boxol albo Hipol ATF ale ja bardzie bym polecil wlasnie ten Hipol ATF. u nas wszyscy taki leja. mysle ze to bedzie ten problem.

 

a ile kosztuje pompa od wspomagania?? i jeszcze jedno pytanko. sorry ze nie w temacie ale wie moze ktos ile kosztuje mikropompka do ursus??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja w tamtym roku wymieniałem mikropompę kosztowała koło 200zl a ja mam zalane wspomaganie w dwuch ciągnikach i kombajnie olejem hydraulicznym i lekko się kręci kierownicą dawniej nawet było zalane luksem i tez dobrze było mi się zdaje ze tu gęstość oleju niema znaczenia no najwyrzej w zime to z początku moze trudniej kręcić się kierownica puki olej się nienagrzeje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1277

no gestosc oleju raczej ma znaczenie. tez kiedys lalem lux ale to bylo bez sensu bo nie szlo nawet na rozgrzanym oleju ukrecic kierownicy w moim 902 a teraz leje ATF i bez zadnej wymiany serwa ani pompy (mialem juz zamiar wymienic serwo) kreci sie leciutko ale jak jest gdzies malutka nieszczelnosc to ten olej szybko ubywa wiec uklad musi byc szczelny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23

Podpinam do tematu!!!!!,posiadam 912 z 91roku jest w nim orbitrol jest troche spocony.Wyciek nie jest jakiś tragiczny ale się poci,czy istnieje możliwość uszczelnienie orbitrolu czy trzeba wymienić go na nowy???.Mowa o tym orbitrolu przy kierownicy <_< .


W życiu nie można mieć wszystkiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23

Podpinam do tematu!!!!!,posiadam 912 z 91roku jest w nim orbitrol jest troche spocony.Wyciek nie jest jakiś tragiczny ale się poci,czy istnieje możliwość uszczelnienie orbitrolu czy trzeba wymienić go na nowy???.Mowa o tym orbitrolu przy kierownicy <_< .


W życiu nie można mieć wszystkiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23

Z węży nie leci ,tylko orbitrol jest cały zalany :angry: ,bawił się już ktoś w uszczelnianie orbitrola???.Sorry za podwójnego posta (internet radiowy) .


W życiu nie można mieć wszystkiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miszka31    31

heniuś to nie jest łatwe,sam tego nie rób , rozbierzesz i nie posładasz ja dawałem do mielca i tam mi to robili

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23

Kolego @miszka31 czyli mówisz aby orbitrol oddać do jakiegoś warsztatu zajmującego się hydraulika siłowa <_< ,no bo nowy to spory wydatek.Nie mam problemu ze skrętem kół czy coś , ale denerwuje mnie jak coś jest zalane olejem. :angry:


W życiu nie można mieć wszystkiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ursusikc330m
      Mam pytanie,ciężko się kieruje w ursusie 1634 i niewiem czy wina leży po stronie pompy czy orbitrol?
    • Przez pawel
      Witam wszystkich czy już ktoś dokonywał takiej przerobki i jak to rozwiązaliście. Za wszystkie podpowiedzi i uwagi na ten temat z gory dziękuję.
    • Przez ursusikc330m
      Mam pytanie czy montował ktoś wzmacnianą pompę wspomagania w dużym ursusie bo moja obecna kwalifikuje się do wymiany i zastanawiam się czy kupić taką jak była w oryginale czy taką o większej wydajności
    • Przez ursusikc330m
      Witam,ciężko się kieruje kierownicą w moim 1634 orbitrol był robiony i dalej to samo
    • Przez tom31
      Miał ktoś podobny problem ze wspomaganiem w 1224?Otóz sytuacja wyglada nastepujaco,podczas długiej pracy ciągnikiem od czasu do czasu kierownica zrobi sie twarda [jak by ciagnik był zgaszony nie idzie ukrecic kierownicą] a koła samoczynnie skrecaja w prawo i lewo siłownik wymienione uszczelnienie bo pierwsze podejrzenie ze przepuszcza drugie pompa przy obrotach silnika 1500 pokazuje 100bar a przy 1000 800 czyli cisnienie prawidłowe.Czy to wina orbitrola bo raczej pompa odpada bo cisnienie ma,Miał ktoś kiedys podobną usterke?Podzielcie się spostrzezeniami mysle ze chyba najlepeij bedzie zacząc od wymontowania orbitrola i dania go do sprawdzenia w jakimś zakładzie
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj