piterMZ

John Deere 6X00 słabo pali

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Ziomal20084    33

hubertuss [usunięto], już wcześniej pisałem ze trzeba sprawdzić pompkę w zbiorniku, a ty nagle teraz się obudziłeś i piszesz ze jest pompka zepsuta, no daj spokój. Idź dalej rozkręcać polonezy.

 

ps. w takim razie jak jesteś takim mistrzem świata powiedz mi dlaczego ciągnik JD serii E, miał padnięta pompkę elektryczna, a odpalał bez najmniejszego problemu?

 

przy padniętej pompce zasilającej, common rail tez normalnie odpala, miałem taki przypadek przy jd 5090R. 

 

Nowe modele JD np 5085 m nie maja pompki elektrycznej i co wtedy?

 

@AlaCapone nic konkretnego nie piszesz tylko swoje 5gr dokładasz.

 

 

 

Edytowano przez kris14
Pkt. 1.12, +1p. ostrzeżeń.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    672

Fakt napisałeś, aby sprawdzić pompkę. Zgoda. Ale mój pierwszy post w tym temacie odniósł się. Do tego, ze według ciebie z padnięta pompką ciągnik będzie jeździł. Nawet zrozumieć co ktoś pisze nie potrafisz. Za to dobrze idzie ci wyzywanie. Nie pierwszy taki na tym forum.

Po drugie chciał bym cię oświecić. Ciągnik jd 6600 z jakim ma problem założyciel tematu nie ma cr. Więc nie porównuj układów cr z nowych ciągników. Do tych starszych z pompą cav. Bo po raz koleiny ci piszę, że nie masz pojęcia o czym piszesz.

Dwie osoby ci piszą, że się mylisz a ty dalej swoje. Mieszasz poszczególne modele. Które maja inne układy paliwowe i próbujesz udowodnić, że to to samo.

PS gdybyś skupił się tak uważnie na czytaniu ze zrozumieniem jak skupiasz się na wyzywaniu. Zrozumiał byś, że ja nie mówię, że w tym przypadku pompka jest padnięta. Ona jest dobra. Wg mnie przyczyną jest najprawdopodobniej nie szczelność instalacji i cofanie się paliwa. Usterka zaworka jednokierunkowego jest mniej prawdopodobna. Nawet nie wiem czy taki tam jest.

Podsumowując, nie umiesz czytać ze zrozumieniem. Za to dobrze idzie ci wyzywanie. Nigdzie nie napisałem, że pompka jest zepsuta w tym jd 6600. To była twoja błędna diagnoza. Ja tylko próbuje ci wytłumaczyć, że z zepsutą pompką zasilającą ciągnik z pompą mechaniczną cav nie będzie jeździł. Przynajmniej nie w serii 6x00.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    33

Wspomnialem tez o seri E gdzie nie ma cr, ale to pominąłeś, takze przeczytaj jeszcze raz.

 

ps. przypomnialo mi sie bylem u klienta ktory mial 6110, ktory mu ciezko palił, okazało sie ze pompka byla do wymiany, ale widzisz, ciezko palił, ale palił. a pompa jest identyczna jak w 00

Edytowano przez Ziomal20084

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez fczerwinski5
      czy jest opcja docisku maszyny,np. pluga?
    • Przez kukak
      Witam, mam od jakiegoś czasu problem z  migającą kontrolką od ładowania i tym samym nie działają mi wskaźnik od temperatury silnika i wskaźnik paliwa. 
      Alternator jest ok, ładowanie przy nim i na instalacji jest prawidłowe i wynosi 14-14.4V. 
      Kontrolka potrafi się świecić miesiąc a nagle czary i wszystko jest ok. Wyjmowałem licznik, brak przerwanych przewodów przy nim, sterownik pod kabiną też brak przerw w kablach. 
      Miał ktoś może podobny problem? Na moje oko to licznik ma jakieś himery. Poniżej foto i filmik z pracy zegarów

      MOV_0731.mp4
    • Przez lanos1781
      Jak w temacie koledzy czy ktoś ma jakąś wiedzę jakie powinno być to ciśnienie. Ile powinno być nominalnie a przy ilu skrzynia już wymaga remontu .
      Pozdrawiam
       
    • Przez bem
      Czy ktoś może mi powiedzieć jak te maszyny się spisują?
    • Przez fineasz007
      Witam,
      Nadchodzi wiosna, dlatego też trzeba odpowiednio przygotować maszyny na jej powitanie. Zimne miesiące pomogły wzbogacić park maszynowy o traktor John Deere 6300. Jednak, aby spisywał się on bez zarzutu i większych problemów należy wymienić w nim wszystkie płyny eksploatacyjne, filtry oraz olej.
       
      Jako że jest to pierwszy ciągnik tej marki w moim posiadaniu, chciałbym zapytać, gdzie są wszystkie korki spustowe oleju, płynu chłodnicy, filtry (wszystkie, tj. powietrza, paliwa, olei), a także inne rzeczy, o który nie wolno zapominać? Jaki rodzaj oleju, płynu do chłodnicy, a także w jakich ilościach je zalewamy? Generalnie prosiłbym o wszystkie cenne informację w formie klarownej rozpiski, aby każdy, kto w przyszłości kupi "Jaśka" mógł sobie tutaj zajrzeć i rozwiać wszystkie wątpliwości. Jak wiadomo, na tych rzeczach się nie zaoszczędzi.
       
      Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za udzielone informacje!
      Fineasz007
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj