Skocz do zawartości
piterMZ

John Deere 6X00 słabo pali

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
piterMZ    0

Witam jestem nowy na forum i nigdzie nie znalazlem podobnego tematu wiec pisze otóz mam taki problem z moim Johnem gdzy postoi np. 5 dni nie odpalany to potem mam problemy z jego uruchomieniem. Musze go odpowietrzac. Trwa to z 15 min ale jest to dosyc denerwujące. więc postanowilem zapytac sie na forum co to moze byc. A jest to John Deere 6600 z 95' Z góry dzięki za pomoc

piterMZ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Tak tylko on sie pyta co jest powodem że tak się zapowietrza, a wiec jak to naprawić, a cisnienie do baku to srodek zaradczy bardziej przydatny gdy zapowietrzy sie z barku paliwa.

Podejrzewam, że sprawdziłes połaczenia układu paliwowego i nic nie znalazłeś.

Kiedy wymieniałeś filtry paliwa??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Witam

Miałem podobny problem z zapowietrzaniem sie układu paliwowego

Po wymianie filtra paliwa problem zniknął, ale powodem usetrki była uszczelka na filtrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalB    0

Sprawdź czy jest pompka paliwowa w zbiorniku. Jeśli jest to sprawdź czy działa. Zawsze sie uruchamia jak załączysz zapłon i pompuje paliwo do układu. Miałem to samo w 6400. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
power2347el    1

A ja mam taki problemże ciągnik się zapowietrza czasami zapali odrazu a czasami soi pół dnia, i nie wiadomo co, pompa sprawdona węże, pompka zbiornik uszczelki gumki itd nowe a ciągnika jak się zapowietrza tak się zapowietrza:( POMOŻECIE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek45    17

Ja mam podobny problemik w moim jelonku. Jak dłużej postoi to trzeba go odpowietrzać, ale to robi się dość łatwo. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomaszpa1    0

ja odkrecam srube na wtrysku , pompuje paliwo pompka przez zapłon az zacznie leciec paliwo , wtedy dokrecam odpala bez problemu. rowniez mam z tym problem bo teraz pompka mi prawdopodobnie nie podaje paliwa ze zbiornika bo paliwa nie ma w układzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam Kupiłem niedawno JD 6400 i jak postoi  2 dni to odpali i zaraz zgaśnie  i wtedy ciężko go odpalić kręci i kreci. Co może być przyczyną takiego zachowania? Pierwszy raz odpali bez zawahania.

Połączone

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    3630

Prawdopodobnie, gdzieś w instalacji paliwowej masz nieszczelność i pompa wtryskowa zapowietrza się. Sprawdź pompkę zasilającą a szczególnie pompę wtryskową. Zapewne masz rotacyjną, czy są na niej przecieki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    3

Najtańszym rozwiązaniem tego problemu będzie założenie zaworka zwrotnego na przewodzie zasilającym, ponieważ porostu cofa ci się paliwo do zbiornika i jak wypali paliwo co ma w pompie wtryskowej to gaśnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    25

Skoro masz pompke elektryczna to w jeżeli nawet cofnie Ci sie paliwo, to przekrecasz kluczyc i Ci pompuje i przegania ewentualne powietrze.

Ale tą pompkę masz w zbiorniku? sprawdzałes czy aby na pewno działa, w tych seriach lubiały sie psuc pompki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    25

No dobra podczas jazdy Ci nie zgasnie bo wtedy juz pompa ciagnie, ale o to codzi jak nie ma w przewodach paliwa i w czas nie zaciagnie to zgasnie, proponował bym zajrzec w zbiornik najpierw, sprawdzic pompke i ewentualnie wyczyscic ssaka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    483

Nic nie ciągnie. Nawet w głupim 255 gdzie bak jest nad silnikiem jest pompka zasilająca. I gdy tylko się zepsuje silnik zgaśnie. Skoro traktor jeździ to pompka jest dobra na 100 %. Jeśli paliwo się cofnie to nie oznacza, że przez przekręcenie kluczyka odpowietrzysz układ. To nie takie proste jak się wydaje. Przyczyny są dwie. Albo szwankuje jakiś zaworek jednokierunkowy. Który może być gdzieś przy pompce lub obudowie filtra paliwa. Jeśli w ogóle jest bo nie miałem nigdy jd. Albo w instalacji jest mała nieszczelność. na tyle mała, ze paliwo nie wycieka podczas pracy. Ale na tyle duża, aby dostawało się do instalacji powietrze, gdy paliwo cofa się do zbiornika. To, ze silnik pracuje chwilkę po odpaleniu spowodowane jest tym, że ma trochę paliwa w pompie. Potem łapie powietrze i jest problem z odpaleniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    25

Co ma pompka do jazdy? dłuzej by pokręcil i bez pompki by odpalił. Najpierw trzeba załozyc zaworek zwrotny i pozniej dumac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    483

Nie ośmieszaj się bo już głupoty zaczynasz pisać. Nie masz pojęcia to daj se spokój. Konstruktorzy jd pewnie przez przypadek tam te pompki wkładają skoro według ciebie da się jeździć bez. Ten silnik ma pompę cav która wymaga zasilania. Nawet jak pisałem wyżej w 255 (pompa cav) z zbiornikiem nad silnikiem nie pojedziesz z zepsutą pompką. A co dopiero w jd, gdzie zbiornik jest poniżej pompy wtryskowej. Nie wierzysz odpal silnik rozłącz pompkę i się przekonasz dokąd zajedziesz.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    3630

Dokładnie.

Z innej beczki. Dziwię się kupującym JD, którzy płacą za coś, co jest nie potrzebne (pompka zasilająca) a kupują coś, co powinno być a nie ma (zawór zwrotny). Nie dam się szmaciarzom robić w bambuko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    25

Co ma piernik do wiatraka?

Byłem juz moze przy 100 JD i rożne rzeczy widzialem.

U niektorych pompka juz nie działała i jakims dziwnym trafem traktor dłuzej kreci, ale odpala i jezdzi.

Np w nh nie ma pompki elektrycznej i co? tez odpala i jezdzi bez problemu.

 

hubertuss najprawdopodobniej ty nie masz pojęcia.

 

Pompka elektryczna jest po to aby przed odpaleniem podgoniło troche paliwo, a przy wymianie filtrow swobodnie odpowietrzyło, tak jak by wspomaga tylko. w serii 6X00 układ paliwowy jest prosty jak budowa cepa

 

Edytowano przez Ziomal20084

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    483

Co ma nh do jd. Może w nh jest pompka mechaniczna lub pompa wtryskowa nie wymaga dodatkowego zasilania. W starszych jd jest również pompa cav i pompka zasilająca mechaniczna co tam ma paliwo podganiać?

Nie mam zamiaru dłużej bawić się w takie dyskusje. Gdy jest układ szczelny paliwo się nie cofnie i nie trzeba go podganiać przed odpalaniem. Tu widać brak twojej wiedzy na temat układów wtryskowych diesla. Nie wierzysz. Weź przezroczysty wężyk włóż do wody zatknij drugi koniec palcem i podnieś. Ciecz zostanie w środku. Odsuń palec i ciecz zleci. To jest szkoła podstawowa. Aż dziw, że trzeba dziesięć razy tłumaczyć. Zepsuta pompka i ciągnik nie pojedzie. Tyle w temacie. Dalej pisz sobie co chcesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    3630

Kolego @hubertus daj spokój, gdybyś nawet 50 razy tłumaczył i tak nie pojmie. Szkoda nawet pisać.

Dziwi mnie tylko postawa zadającego pytanie - zniknął.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×