rolnikbbr

John Deere 6430

Polecane posty

Rolnik85    13

Ja mam zamówionego 6430 Premium z przekładnią auto quad, 3 pary wyjśc hydrauliki, mocniejsza pompa, elektrycznie sterownie zaworami, tls, hms i jeszcze kilka drobiazgów za 64000 euro w promocyjnym kursie


Zapraszam:http://www.youtube.com/user/babelt1985

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik85    13

Moja cena jest bez tuza i euro po 3.7


Zapraszam:http://www.youtube.com/user/babelt1985

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
makutra30    0

witam prosze o rade jak myslicie czy to bedzie logicznie wspolpracowac ze soba JD 6430 COMFORT + KVERNELAND EM 100 +JOSKIN SIROKO 9T + MANDAM 3S. dodam ze mam gleby 4 klasy w miare lekkie do uprawy czy cianik poradzi sobie z uciagiem i udzwigiem tych maszyn?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JohnD6830    0

powinien sobie radzić najgorzej może być z udzwigiem bo wersja comfort ma mniejszy udzwig od premium więc musisz brać w opcji większy udzwig i na pewno pompe 80 l/min bo w jd jest tylko jedna pompa i przy skręcaniu część oleju zabiera układ kierowniczy... dla lepszej stabilności weź też przedni tuz wydatek nie mały kołe 10tyś ale wierz mi opłaca sie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JELONEK09    1

witam prosze o rade jak myslicie czy to bedzie logicznie wspolpracowac ze soba JD 6430 COMFORT + KVERNELAND EM 100 +JOSKIN SIROKO 9T + MANDAM 3S. dodam ze mam gleby 4 klasy w miare lekkie do uprawy czy cianik poradzi sobie z uciagiem i udzwigiem tych maszyn?

Powiem ci kolego że 6430 comfort z kvenelandem EM 100 to jak przedszkolak z wielkim plecakiem. poprostu przeciążony. od jakiegoś czasu mam właśnie 6430 i agregowałem go z różnymi maszynami, z EM 100 było tak, radził sobie w polu, prędkośc orki ok 7 km/h przy 2000 obr silnika ale problem był na uwrociach, ten ciągnik jest poprostu za krótki do tego pługa, z udzwigiem nie było problemu ale co z tego jak podnosiło przód. o niebo lepiej będzie z kvernelandem em 85. osobiście wybrałem KUHN MASTER 102 4 korpusy. ma takie same gabaryty jak em85, jest najbardziej optymalny do tego ciągnika. co do pozostałych maszyn to ci nie powiem bo niewiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

ja kupiłem w lipcu JD6530 i JD5620 mam do obróbki 200ha ,poprzednio miałem 2 C-385 i 1614,1634 sprzedałem złomstwo,mam teraz spokój z mechanikim,traktorzystami i wiecznie opóżnionyni pracami polowymi.Teraz wiem że to są traktory,sam wszystko obrabim,tylko na żniwa biore do pomocy.JD6530 śmiga z 4 skibowym nowym obrotowym pługiem kvernelanda [wydajnośc 1,2 ha/h]i nowym agregatem uprawowo-siewnym 3 metrowy kverneland+accord[wydajność 2,5ha/h]i sprzęt jest wykorzystany,a mały jasiek chodzi z 3 skibowym obrotowym lemkenem,opryskiwacz zaczepiany ,rozsiewacze nawozu,prasa rolująca i prace podwórkowe.I w tej chwili to są moje 2 jelenie pociągowe na 200ha i jeszcze może coś dorzuce areału bo nie są aż tak bardzo wykorzystane mają dopiero po 300 mtg. Wracając do tematu to osobiście polecałbym ciągnik 6-cio cylindrowy ,ja z początku też chciałem JD6430 ale dealer mi odradzał nie chciałem go słuchać ,dla mnie argumenty były takie [tańszy ,że 4 cylindry mniej spalą,że moc tylko o 5 KM mniejsza niż 6- cylindrowego i takie tam bajery]ale dałem się namówić i bardzo ale to bardzo tego nie żałuje,argumenty;inna praca silnika 4 a 6 wiem to dobrze bo mam 5620 chodzi jak stara sieczkarnia ,spalanie zdziwiłbyś się ale większe przykład[ orka ,oramy na dwa traktory 6 -4 skiby ,4-3 skiby ,pługi jednkowej szerokości skiby,ta sama głębokość ,a w przeliczeniu na zaoraną powierzchnie a litry spalonego paliwa to 4 spala o 20% więcej]większa masa ciągnika w 6 ,większy udżwig TUZ będziesz mógł zaczepić odpowiedni sprzęt do jego mocy[ z 4 skibowym obrotowym 4 cylindry będą miały problem nie z uciągiem ale ze stabilnością przy obracaniu skib, agregat jak zasypiesz skrzynie nasienną będzie nie sterowny],droższy będzie o pare tyś euro ale jak stać cie na krowe to ina łańcuch.Sory za taki wykład ale to są fakty żebyś póżniej nie żałował bo tych 2 kopyt mu już nie doprawisz .udanego polowania na jelonki bo to jest gruba zwierzyna :)

Noto teraz zgłupiałem już do reszty :) który jelonek 6430 premium czy 6630 premium mniej spali jako ciągnik uniwersalny do wszystkiego do transportu do orki itd. I jeszzce news że w wersji Comfort jest silnik z premium-a :) ( to prawda z tym silnikiem że jest taki sam???)


O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik85    13

Kolego silnik premiuma różni się od comforta tym że P- ma 4 zawory na cylinder a C- ma 2 .


Zapraszam:http://www.youtube.com/user/babelt1985

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dochodzi jeszcze EGR i CR. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

Ok dzięki też tak myślałem :) poprostu kolega wydawał sie wiedzieć sporo i ładnie pisał jak sie okazuje herezje :) ( no i jak sie nie wie na pewno to poco innych w błąd wprowadzać ) aha i tego nie jestem pewny ale wydaje mi sie że już od pewnego czasu CR montują również w tych słabszych* specyfikacjach clasic comfort itd. ale tego nie jestem pewny a mam na myśli serie 6x30


O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalol    0

Andrzej masz racje. CR jest we wszystkich specyfikacjach 6x30... Co do spalania 6430 a 6630 to ciezko jest powiedziec. Ja wybralem 6430 P i mysle ze mniej spali niz 6630 czy jeszcze wczesniej jak byl 6530. Jak ma sie wiele prac ktore obciazaja silnik do 50% to lepiej chyba 4 wziac aniezeli 6 :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

@kalol też tak mysle wydaje mi sie że 4 bardziej nadaje sie na ciągnik uniwersalny a 6 to już na typowego konia (czy woła?? nie wiem jak sie to mówi hehe) roboczego , można mu deptać a on będzie sobie dobrze radził z tym obciążeniem bo wysilona 4 to raczej napewno by tyle katowania nie wytrzymała ale za to przy lekkich pracach mam nadzieje że odwdzięczy sie w paliwie :lol:


O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalol    0

Pewnie, że 4 cylindrowy jest lepszym ciągnikiem uniwersalnym. Spokojnie nawet tą 4 obracalna pociągnie i nie będzie mieć ciężko :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ogier1998    8

Mam pytanie czy JD 6430P to dobry wybór jako ciągnik główny na 80ha pracował jak to ciagnik głowny z pługiem,agregatem troche w transporcie i rozsiewaczem nawozów.


Ursus 912
Ursus C-4011
Moje sprzęty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawny    7

To zależy jakie maszyny masz do niego, przy takiej ilości ziemi ja wolałbym coś na 6 cylindrach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MAHU    0

No kolega dobrze zaznaczył, lepszy był by JD szustka, czyli powyżej 6620 czy też może 6630, wszystko wedle funduszy oczywiscie. No a z drugiej strony to jaki osprzęt posiadasz do tego ciągnika ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ogier1998    8

Pług był by to Akpil km80 ustawiony na 40 albo 44 cm i unia kombi 5,1m i unia kos 2,6m


Ursus 912
Ursus C-4011
Moje sprzęty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2

ja bym jednak był za 6 cylindrami , czyli 6630 w tym przypadku - 6430 też sobie poradzi ale może kiedyś kupisz jakieś większe maszyny, porządny agregat uprawowo siewny czy pług konretny z vario i packmomatem jakimś to trochę takie maszyny ważą i 6tka lepsza, bardziej rozwojowy traktor.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FFTH    0

Wiele razy pisałem, że szóstka to szóstka.

Spalanie może być podobne mimo, że to 6 cyl a nie 4.

Większe maszyny i już bez problemów wszystko podczepisz.

 

Jest to ciągnik rozwojowy dla Twojego gosp.

 

Pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PatrykGY    4

Tak jak koledzy mówią 6 cylindrów to 6 cylindrów dłuższy cięższy i rozwojowy bardziej a 80 ha to już niezły kawałek myślę że 6630 byłby idealny :D


Darowanemu koniowi nie zagłada się w zęby tylko zakłąda mu się siodło!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalkom555    13

a moim zdaniem to 6430 wystarczy, tą 4obrotową podczepisz do niego spokojnie, a nawet jak byś miał te 100ha to i tak dasz radę zaorać 4skibami obrotowymi :D ile możesz wydać na ten ciągnik? agregat uprawowo siewny to spokojnie 6430 3metrowy da radę z nim ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawny    7

uprawowo siewny moze podczepic ale jakis leciutki. praca moim upr siewnym z forterra to meczarnia dla operatora i ciagnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha094    7

jak dla mnie jd 6430 bezproblemowo by obskoczył 100 ha ;) odpowiednie maszyny dobrać chociaż sam mam 6 cyl(mf) ale chodziło mi o ciągnik typowo w pole i jak dla mnie jest bardziej rozwojowa maszyną ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ejczbio
      Witam, mam pytanie chyba bardziej do serwisantów, ale może i nie tylko. Chciałbym wyłączyć włączanie przedniego napędu przy wciskaniu hamulca, ponieważ uważam to za najbardziej debilny patent w moim ciągniku (6230) Wg. mnie to powinno działać dopiero przy prędkościach większych niż 10km/h W sumie nie mam pojęcia jak to rozwiązać, czy wpiąć się gdzieś w układ elektryczny, np. za czujnikiem który jest odpowiedzialny za włączenie napędu po wciśnięciu hamulca i zastosować włącznik ON/OFF?
      Jak myślicie, da się coś z tym zrobić?
    • Przez Omniq
      Witam,
      Posiadam instrukcję serwisową do JD 7430 i 7530 Premium. Instrukcja w języku angielskim w formacie PDF, nie skan książek tylko porządny pdf. Mogę się podzielić gdyby ktoś potrzebował
       

    • Przez dawwro03
      Witam mam problem w ciągniku john deere 6430 premium z tlsem. Dokładnie chodzi o to że zaraz po odpaleniu ciągniku gdy oś ustawia się do swojego poziomu( jest ustawione na auto) nie podnosi płynnie ale mocno szarpie ale da się przełączać między funkcjami( auto, max, manual) i na wszystko reaguje ale zawsze szarpie. po jakimś czasie wyskakuje błąd ( TSC 523976.04) i już nie da się nic zrobić to znaczy przełączać miedzy tymi funkcjami. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu traktora wszystko jest ok oprócz szarpania, ale po jakimś czasie znów to samo. Traktor mam od nie dawna więc nie za bardzo wiem co by mogło być problemem. Z góry dziękuję za jakiekolwiek podpowiedzi. 

      20240308_170545[1].heic
    • Przez Deny
      Cześć,
      czy miałby ktoś manual serwisowy w formie pdf do JD 7530 którym mógłby się podzielić?
    • Przez Johny7430
      Witam, mam problem z ciągnikiem JD 7430 po wyskoczeniu komunikatu ecu 84.31 "ograniczona prędkość drogowa" traktor przestaje jechać po usunięciu komunikatu traktor pracuje dalej lecz po kilku minutach jest to samo. Proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj