Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Profil usunięty

Mtz, Belarus AVTO

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam kolegow zalozylem ten temat z powodu planu kupna Belarusa AVTo tylko probowalem dowiedziec sie czy sa gdzies jakies informacje i opinie od uzytkownikow w internecie itp. ale ich nie ma:) (Ja bynajmniej nie znalazlem) Jesli macie jakies info. doswaidczenia i opinie lub tym podobne to piszcie o nich tutaj:) Z Gory dzieki i pozdrawiam:) damian9:)

 

 

ttp://www.allegro.pl/item427529141_belarus.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Sory koeldzy ale myszka przez przypadek nacisnolem dwa razy i zalozylo dwa:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

AVTO to taka nazwa eksportowa .Ale mniejsza o to cena mnie się zdaje że duża za duża ciągnik ma ze 30 lat(małakabina starego typu z siedzeniem nisko i pewnie bez osłon w środku co?) na alegro za 5 więcej masz z 10 lat młodszego z przednim napędem lub 15 lat młodszego bez przedniego i z dużą kabiną a i z 20 km więcej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja jego podalem tylko jako przyklad modelow AVTO Juz go ogladalem kupa zlomu!!! szmaciany dach itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
VWPASSATB6    0

Ostatnio jak byłem w fino pomyślałem żeby póść sobie na maszyny. Obczajałem nowego belarusa. Złom- nigdy nie wiedziłem czegoś takiego. Tylne koła wbite na klin, a najlepszy jest przedni napęd. Spod dekielków już ciekł olej. NIewidziało to jeszcze pola a już cieknie. Z moich obserwacji to złom. Wolałbym kupić jakąś 10 letnią używke co dłużej pochodzi np. MF czy fendt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cihu    151

tak 10 letniego.... i 10000 mth na liczniku powodzenia!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
VWPASSATB6    0

A czego zakładasz że musi mieć 10 tyś. mth? Nie każdy ciągnik musi mieć tyle i pogódź się z tym że sa lepsze ciągniki od belarusa. Prosty przykład 2 lata temu pojechałem do niemiec po ciągnik. KUpiłem 18 letniego DF dx 92 z turbinką z przebiegiem 2500 tyś., obecnie ma 4500 tyś. i sprawuje się idealnie. Stan idealny, nówka. Dałem niecałe 55 tyś., tak drogo bo stan nówka i ma ładowacz scan lift, do tego krokodyl, łyżka, widły, paleciak, przedni TUZ, klima po prostu full wypas. Jestem z niego bardzo zadowolony. Porównać nowego fendta 80 KM, który kosztuje już pewnie około 180 tyś. jak nie więcej, nie orientuje się i porównać do niego belarusa też 80KM, co kosztuje załóżmy 85 tyś, niewiem tak dokładnie. Jest różnica. Jakby belarus był taki jak fendt to fendta by nikt nie kupował, a jest inaczej. Coś za coś. Za coś dobrego trzeba dać. Cihu niezgodzisz się ze mną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

VWPASSATB6 rzeczywiście nie ma co ich porównywać bo to inne klasy ale przede wszystkim komfortu ,niezawodność podobna ,co do kół na klin to nawet johny mają ,a 10 letniego ciągnika z mniejszym przebiegiem jak 10000 mth nie spotkasz ,ich nie stać na takie maszyny które stoją ,one muszą odrobić się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
VWPASSATB6    0

Każdy ciągnik bez wyjątków jest do wykonywania ciężkich prac. Ale są ciągniki 20 letnie z przebiegiem mniejszym niż 10 tyś mth. tylo trzeba dobrze posukać i dobrze dać. Np. mój DF jest idealnym przykładem i do belarusa niema co porównywać. 18 letnik ciągnik a ma już klime ;) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MTZ1    0

A ja się pewnie powtarzam ale jak się niema co się lubi to się lubi co sie ma! Kogo stać na Fenda to ma Fenda a jak kogoś niestac to ma Bialorusa. Ja ma MTZ 82 i nienarzekam rocznik 94 pszebieg 2900 mth. Najpowarzniejsza awaria to wymiana łorzyska spszegła w tym roku na wiosne a tak to nic poza kilkoma oringami i zimeringami tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

VWPASSATB6 nie patrz na dodatki w tamtych czsach w Polsce jak ktos miał nawet zuzytą 330 lub 360 nawet z SKR to był szczęśliwy ,a mtz czy zetor to niewim kogo całował ze szczęścia po nogach (za taki ciągnik) Zdodzę się że 20 letni ciągnik będzie miał mniej niż 10000 mth ale 10 letni musi mieć więcej . Ile za niego dałeś ,długo go masz ? U nas w okolicy nie ma takiego co by nie dołożył ,sąsiad MF 3080 +TUr (to trochę tłumaczy ) wiem że kupił koła do porzedniego mostu 2000zł +spręgło prawie 1000 (tarcza 700) i podobno coś jeszcze,warszawiak z wioski MF 3080 siadła pompa paliwa teraz, z drugiej wioski case koło 100 km siadła skrzynia parę tyś dolożył, ok 30 letni john deer siadły łożyska ,młodszy brat pękła satelita (ale wina operatora jeździł na blokadzie) no i DF lekko powyżej 100 km siadły łożyska ,wszystkie komfortowe ciągniki mają ok 20 lat ,no i mój też 21 lat mtz siadła nakrętka koła ataku i łożyska 2 ,1000zł (nowy wałek , wszystkie łożyska i olej) .Tagże wiesz jakoś mtz jest w czołówce z johnem i deutzem (tylko łożyska siadają) Jakby kto to przeczytał to życzę mało kosztownych i częstych napraw bo i tak będą w tym wieku/przebiegu spotykane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj