Peron

Komfortowy fotel w MTZ

Polecane posty

Peron    369

Witam

 

Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 

 

Zastanawiam się nad czymś takim:

 

http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html

 

 

http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html

 

 

Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody43    202

ja zastanawiam sie czy nie wstawic sobie wlasnie do pronara 1025. jak kupisz daj znac czy warto bylo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    520

@janek82 z tym fotelem komfort będzie podobny do oryginalnego fotela, za krótkie jest oparcie no i brak podłokietników... moim zdaniem najlepszym wyborem będzie jak kolega wyżej pisze :) i to w standardzie są podłokietniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrew    1

z doświadczenia nie warto żałować na siedzenie pneumatyczne. Obecnie tylko w C330 nie mam pneumatycznego, w mtz mam z granitu pneumatyczny, ale tłumi trochę gorzej od grammera. Jeśli to Twój podstawowy ciągnik go warto dołożyć i kupić grammera z podparciem lędźwiowym. zobacz tylko wysokości żeby nie okazało się że jest za wysoki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Peron    369

A mógłbyś jakies fotki zapodać, jak on wygląda w MTZ. Dużo miałeś kombinowania z montażem? Ogólnie to ten ciągnik nie jest głównym w gospodarstwie, a powiem nawet, ze mam takie dwa: MTZ 82 TS z 1997 z przednim TUZem i MTZ 82 z 1999. Chciałem nawet sprzedać tego z 1999 i kupić coś używanego zachodniego o lepszym komforcie, co by mogło chodzić w rozsiewaczu 1200l i opryskiwaczu 1000l PHX, ale póki co odpuszczam. Ciężko coś znaleźć sensownego, a te moje mają po 3 tys MTH i przynajmniej wiem, co mam. Ogarnę trochę te ciągniki i na moje potrzeby starczą, tym bardziej że hektarów nie mam aż tak dużo, a większość ciężkich robót robi większy ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrew    1

http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6293186277 coś takiego mam tam zamontowanego a zdjęcia musiał bym dopiero zrobić.

co do przeróbek to mocowanie trzeba było zrobić, ale to dorobilem ramkę pod fotel mocowaną na stare miejsca, więc wystarczyło to później tylko wszystko podkręcać i dorobić instalacje elektryczna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Peron    369

A ten zagłówek jest na stałe, czy składany jakoś? Nie przeszkadza w pracy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrew    1

zagłówki przeważnie są wyciągane, mój leży w garażu. Te siedzenia z kunowa były montowane w Ursusach z wysoką kabiną oryginalnie, ale u mnie nie wytrzymał za długo, bo po około 2500 tys mth trzeba było robić remont kapitalny siedziska a później już nawet chyba 1000 mth nie wytrzymał i była zmiana na grammera w starym ursusie 1234.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianraki3    12

Mi się udało kupić używanego grammera i jakbym ciągnik zmienił. Warto zmienić ale na pneumatyka. Mechaniczne nie zastąpi tego.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Peron    369

Pneumatyk to byłby ideał, ale uważam również, że jakiś dobry fotel mechaniczny też zrobi wyczuwalną różnicę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Ja mam pneumatyczne. Wygodniej jest ale musi być ciśnienie w układzie, bo już nie ma takiej szczelności.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

Ja mam pneumatyczne z ciężarówki trochę skrócilem i jest Oki ale brak podłokietników , mam na oku drugie mechaniczne bardzo miękkie  ale trzeba skracać tyle że ma te podłokietniki się zobaczy które lepsze , a cena  za dwa 150 zl max

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ovi    210
też mam z ciężarówki pneumatyczne, pompowane z własnej sprężarki opuszczanie na elektrozaworze, wszystko podłączone na jednym przełączniku kołyskowym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    45

Chociaż wcześniej miałem mechanika z ciężarówki, to zapodałem sobie nowego pneumatyka z gramera i żałuję tylko ze nie zrobiłem tego wcześniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    459

A jakieś zdjęcia? Konkretne nazwy modeli z których pochodzą siedzenia?


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj