Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Profil usunięty

1614

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Spotkaliście się z czymś takim, ja osobiście doświadczyłem tego nie dawno, na szczęście nie ponieśliśmy zbyt dużych kosztów. W naszej 6 już drugi raz tak się stało a nie wiem dlaczego może ktoś z was wie w tym drugim przypadku to była jakaś śruba urwana w wewnątrz pompy. a w innych modelach też się tak dzieje chodzi mi np. o 1634 i mniejsze ciągniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zimny90    1

Miałem to w zetorze 12145 i przyczyną tego było paliwo o ile to mozna było nazwać paliwem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A jakie było paliwo? U nas nawet chodzą na ropie i na barwniku nieźle ale przyznam racje że czerwone jest lepsze a do zwykłego oleju napędowego dodają stanowczo mało oktanów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


agronom83    2

Jeśli zacina sie listwa to ciągnik może słabo odpalać przy niskich temperaturach dlatego że nie dostaje większej dawki paliwa przy rozruchu. A przyczyna może być brudne paliwo:( znam taki przypadek w 1614:) listwe można ruszyć palcem w pąpie odkręcając śróbe z czoła pompy od strony napędu i tam się znajduje listwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fenol    4

A jakie było paliwo? U nas nawet chodzą na ropie i na barwniku nieźle ale przyznam racje że czerwone jest lepsze a do zwykłego oleju napędowego dodają stanowczo mało oktanów

możesz wyjaśnić co miałeś na myśli z tymi oktanami? chcesz powiedzieć zdaje się że do opału dają ich więcej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

330CUrsus    0

Jak w oleju napędowym dają jak najmniej oktanów bo one zapobiegają samozapłon a w Dieslu chyba o to chodzi żeby się paliło B) tylko dodają więcej liczby cetanowej ale nie pamiętam do czego to było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ben73
      Witam czy ktoś posiada ursusa c-385a z agregatem talerzowym 2,7m z hydropakiem lub 3,0m  i jak daje sobie radę. Ja mam 3,4,5 klasę ziemi.
    • Przez arassso
      Co sadzicie o cięzkich ursusach 4 garowychtypu 385 902 912 itd . ja mam 385 i jestem zdowolony przydałby sie naped ale i bez tego bardzo dobrze sie sprawuje co wy o nich sadzicie??
    • Przez lajkzxc
      Witam. Ostatnim czasem zauważyłem że ursus 1634 stracił ,że tak powiem trochę na werwie. Iść idzie ale jednak to to nie co było wcześniej.  Trochę bardziej mułowaty sie zrobił. Podłączyłem  manometr aby sprawdzić ciśnienie doładowania i na postoju po dobrej przygazówce wskazówka ledwie się bujnie. Próbowałem puścić go na drogę, trójka i but to tak przy rozpędzaniu do 0,2,   może 0,3 bara wskazówka podskoczyła.    Jako takiego dymienia nie obserwuję, z odpalaniem zero problemu.   Co to może być?   Turbo,  Korektor dawki? Odłączałem korektor dawki, ten wężyk to brak zmian.  NIe chce bez potrzeby zmieniać turbiny jezeli jest ok.   Pozdrawiam i prosze o opinie. Jakie ciśnienia uzyskujecie w swoich szóstkach?
    • Przez Wojtek
      ile wam palą te ursusy na mtg i na ile godzin pracy ciezkiej lub lekkiej starcza pełen gorny zbiornik
      jak bym nie kombinował czy jezdząc na obrotach 1500-1700 w orce czyw innych pracach czy obrotach 2100-2400 zawsze mi gasnie ciagnik z braku paliwa po około 7 godzinach,( mam 1224, pzrez kilka dni chodziła w turbo ale sie zatarła i znowu jest bez turbo, pompa jest spowrotem zmieniona od bez turbo)
×