Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Profil usunięty

1614

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Spotkaliście się z czymś takim, ja osobiście doświadczyłem tego nie dawno, na szczęście nie ponieśliśmy zbyt dużych kosztów. W naszej 6 już drugi raz tak się stało a nie wiem dlaczego może ktoś z was wie w tym drugim przypadku to była jakaś śruba urwana w wewnątrz pompy. a w innych modelach też się tak dzieje chodzi mi np. o 1634 i mniejsze ciągniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zimny90    1

Miałem to w zetorze 12145 i przyczyną tego było paliwo o ile to mozna było nazwać paliwem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A jakie było paliwo? U nas nawet chodzą na ropie i na barwniku nieźle ale przyznam racje że czerwone jest lepsze a do zwykłego oleju napędowego dodają stanowczo mało oktanów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

agronom83    2

Jeśli zacina sie listwa to ciągnik może słabo odpalać przy niskich temperaturach dlatego że nie dostaje większej dawki paliwa przy rozruchu. A przyczyna może być brudne paliwo:( znam taki przypadek w 1614:) listwe można ruszyć palcem w pąpie odkręcając śróbe z czoła pompy od strony napędu i tam się znajduje listwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fenol    4

A jakie było paliwo? U nas nawet chodzą na ropie i na barwniku nieźle ale przyznam racje że czerwone jest lepsze a do zwykłego oleju napędowego dodają stanowczo mało oktanów

możesz wyjaśnić co miałeś na myśli z tymi oktanami? chcesz powiedzieć zdaje się że do opału dają ich więcej?


kupując polski produkt dajesz zarobić producentowi, który odprowadzi podatki do budżetu, pośrednikom którzy też odprowadzą podatki, pracownikowi, który wyżywi rodzinę, wyśle dziecko do szkoły do której właśnie zakupiono nowe komputery za pieniądze z podatków. Nie bądź konsumentem, bądź obywatelem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

Jak w oleju napędowym dają jak najmniej oktanów bo one zapobiegają samozapłon a w Dieslu chyba o to chodzi żeby się paliło B) tylko dodają więcej liczby cetanowej ale nie pamiętam do czego to było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Kobra66
      Witam wszystkich posiadaczy takich maszyn Interesuje mnie instrukcja obsługi Ursusa 1634 w pdf, jeśli ktoś z forumowiczów posiadał tego typu literaturę to będę bardzo wdzięczny za pomoc Pozdrawiam
    • Przez PawelACX
      Witam z czego pasuje termostat do Ursus 1614 słyszałem że z BMW E30 ale niewiem z jakiego silnika dokładnie bo posiadm BMW E34 2.5 tds i czy z takiego BMW nadał by się termostat czy musze kupić orginalny 
    • Przez djanuszewicz
      Cześć,
      Oglądałem w komisie ciągnik 914 DL FINN  Turbo z >>szybką skrzynią biegów<< Mam ogromną prośbę czy ktoś mógłby podać dokładne wartości szybkości ciągnika na poszczególnych biegach? Albo jak się one odnoszą do osiemdziesiątki z normalnymi przełożeniami? 
      Mam narazie  norweską c-385 z normalną skrzynią, bez turbosprężarki, ale chcę ją sprzedać. Nie wiem jednak czy ta z szybką skrzynią nie będzie za szybka do mojego rozrzutnika. 
      Z góry dzięki koledzy.
    • Przez PawelACX
      Witam czy w ursusach 1934 jest inna turbina niż w ursusach 1614/34 ktoś kiedyś mówił że silniki w tych ursusach rużnią się nie tylko pojemnością ale też turbinami chciał bym wiedzić czy to prawda a druga sprawa co myślicie aby do 1614 dać turbo z mana 278km robił już tak kiedyś mam na myśli żeby dać tak ze 2 bary doładowania z góry dzięki za odpowiedź
    • Przez jaszczur2008
      Witam.
      Znajomy ma ursusa 1204 delux 4x4 z turem. Tur zakrecany do ramy ciognika. Tur solidny, gruby. Rama tura az do tylnych zwolnic.
      Na laczenie kolyski (przedniego mostu) z silnikiem zaczyna sie rozjerzdzac. Powino trzymac na 6 śrub, po 3 na strone. U niego trzyma sie na 2. ( po jednej z kazdej strony). Trzyma sie na najwyszych, nizej pekl blok z jednej i z drugiej strony, a najnizej ( w misce) sa urwane.
      Teraz pytanie jak to ugrysc?
      Sam zmiana miski pomoze, niewyrwie?
      Spawac blok czy tylko zmiana wchodzi w gre?
      Lub jakies inne pomysly?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj