Skocz do zawartości
Suchy

Jak podłączyć wskaźnik paliwa ??

Polecane posty

Suchy    0

Jak podłączyć wskaźnik paliwa w Ursusie 902 ??

Przy zegarze są 3 wyjścia i przy czujniku na zbiorniku są 3, ale jak to podłączyć ??

Czekam na opis lub schemat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    574

ja dzis podlaczylem zegar ale mialem ulatwione zadanie bo kable tylko byly odciete i kolorami podlaczlame. i mam taki proble. gdy wcisne kluczyk do stacyjki to wskazowka pokazuje ze jest pelno nawet gdy jest tylko pol zbiornika a gdy wyciagne kluczyk(oczywiscie jak silnik pracuje) to wydaje mi sie ze dobrze pokazuje. jaka moze byc tego przyczyna i skad wogole mage wiedziec ze dobrze wskazuje??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kelek    0

z tego co mi wiadomo to do czujnika powinno być jeszcze podłączone uziemienie przykręcane na jedną ze śrubek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    574

nie wiem jak jest podlaczone bo bym musial maske zdjac i cyba rozebrac czujnik. u mnie byky tylko kabelki przeciete(zolty, czarny i zielony) wiec duzego problemu to nie sprawilo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati9151    0

ja tez mam takie kolory kabelków żółty, czarny i zielony z czarnym paskiem ale mam problem z podłączeniem do pływaka gdzie są tylko dwa zaciski. jak to podłączyć??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam8550    14

Mam problem z podłączeniem zegara wskaźnika poziomu paliwa w jumzie,kupiłem nowy czujnik myślałem że stary jest zepsuty.Założyłem czujnik podłączyłem kable,przy czujniku jest podłączenie na jeden kabel a przy zegarze na dwa (jeden kabel jest od czujnika a drugi od prądu?) po podłączeniu zegar pokazuje pełny bak, nawet jak jest pusty.Czy może jest to wina zegara?Może ktoś miał z tym do czynienia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    574

a moze to masa?? sprobuj ten kabel przytknac do czegos metalowego. u mnie w 912 jest tak samo ale od plywaka ida 3 kable i od zegara tez i nie wiem czemu zle poazuje. moze sie plywak zawiesil.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    95

trzeba sie pobawic kabelkami-napewno nic sie nie spali,po paru probach na pewno traficie w odpowiednie wsuwki.z uwagi na to ze wciagnikach jest coraz wiecej plastikowych czesci wiec kabel masowy ogrywa decydujaca role- wszystko sprawne a nie ma masy i problem,kupisz nowy czujnik i nie dziala,szukasz dalej a tu kabelek nie dokrecony albo ugnity.dobrze jak mozna zwrocic czesci,a jak nie to magazyn w garazu sie powieksza-to z wlasnego doswiadczenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    574

hehe no prawda. w starym ursusie przytkniesz kabel do blotnika i juz masz zmasowane :P a w tych nowych to w kabinie to sam plastik. nie zemyb narzekal na ten plastki. a co do wskaznika to poprobuje sie pobawic kabelkami i moze bedzie dzialac no ale jezeli sa te same kolory to raczej mam dobrze podlaczone. a wie ktos jak sprawdzic czy czasami sie plywak nie zawiesil??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    95

u mnie w zetorze to wykrecam caly z pokrywa i ruszam na wierzchu,patrze czy dziala i ewentualnie doginam blaszki na potencjometrze,zeby dobrze laczyly,jak kupilem nowy to odrazu nie dzialal,nie chcialo mi sie jechac go oddac to dogialem blaszki i chodzi do dzis

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prezesmax    1
z tego co mi wiadomo to do czujnika powinno być jeszcze podłączone uziemienie przykręcane na jedną ze śrubek

z tym uziomemem to może być problem :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    97

A co mam zrobić żeby w 16-stce wskażnik od poziomu paliwa w górnym baku nie świrował. jak jest nawet pełny bak to wskazówka lata od zera do jedynki. za pomoc z góry dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    95

jak pisalem wczesniej pobaw sie jest tylko 9 mozliwosci kiedys dobrze zalozysz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

O wow, uziemienie przy ciągniku... Stalowa sztanga dociskana hydraulicznie? Może wyłącznik różnicowo-prądowy? W dodatku przy napięciu 12V DC. Proszę się zapoznać z panującymi standardami i poprawnym nazewnictwem, bo jak na masę każdy będzie mówił uziemienie, albo na przewód PE masa to za nie długo wyjadę z tego kraju do Afryki, bo będzie łatwiej zakomunikować się z tubylcami. :lol:

Skakanie wskazówki może być wynikiem zwarć do masy, bądź niepoprawnego podłączenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal8888    0

ja mam Mtz 80 i mam taki problem ze wskaźnik cały czas pokazuje pełny bak myślałem ze to wina pływaka i już kupiłem pływak ale nadal to samo i na wskaźniku mam do podłączenia dwa kable i dwa na pływaku może ktoś wie jak to podłączyć żeby wszystko działało jak należy

daje link jaki to wskaźnik Z góry dziękuje za odpowiedz

 

 

http://w390.wrzuta.pl/obraz/7wovYJVtyVW/zegar_mtz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Co pokazuje jak odłączysz przewody od czujnika? Jeden przewód na czujniku jest od kontrolki, drugi od poziomu paliwa, a masa zbiornika powinna być połączona z masą ciągnika. Jeśli się mylę, to niech mnie ktoś poprawi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

O wow, uziemienie przy ciągniku... Stalowa sztanga dociskana hydraulicznie? Może wyłącznik różnicowo-prądowy? W dodatku przy napięciu 12V DC. Proszę się zapoznać z panującymi standardami i poprawnym nazewnictwem, bo jak na masę każdy będzie mówił uziemienie, albo na przewód PE masa to za nie długo wyjadę z tego kraju do Afryki, bo będzie łatwiej zakomunikować się z tubylcami. angry.gif

Skakanie wskazówki może być wynikiem zwarć do masy, bądź niepoprawnego podłączenia.

Święte słowa kolego. Powinny być % za obniżanie poziomu forum, tak jak jest na innych forach. Niektórzy piszą takie cuda, że ręce opadają. Takim osobom proponuję zapoznać się z pierwszym punktem w mojej sygnaturze. @Rafal8888 spróbuj połączyć czujnik ze wskaźnikiem innymi przewodami, tak na próbę. Wtedy będziesz wiedział czy masz zwarcie w instalacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    3

Pod kierownicą po prawej stronie trzeba zdjąc prawy boczek ta kostka lubi się rozpiąć i wtedy pokazuje pełno w baku -sprawdz te złacze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal8888    0

wiem ze jak odepnę któryś z kabelków na pływaku to na zegarze nic się nie zmienia dalej pokazuje pełno może ktoś ma pomysł co z tym można zrobić żeby było ok

?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    175

Co pokazuje jak odłączysz przewody od czujnika? Jeden przewód na czujniku jest od kontrolki, drugi od poziomu paliwa, a masa zbiornika powinna być połączona z masą ciągnika. Jeśli się mylę, to niech mnie ktoś poprawi.

Czasami jest jeszcze dodatkowy styk na czujniku do masy,

dlatego że przeważnie zbiorniki są mocowane na gumach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mkmaciek16    0

u mnie w mtz jest tak samo kupiłem nowy zegar i czujnik podłączyłym i jest na ful albo zero może mi ktoś pomuc jak to dobrze podłączyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×