r10tomek

Ciągnik na 50 ha [połączone]

Polecane posty

pasterz    2

gadałem o tym Fergusonie na Bednaraz z gościem od korbanków to chcieli za niego 187 tyś netto o ile sie nie myle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal96    0

mlodyrolnik93 Jeżeli brałbyś Pronara To nie bierz 1025A ponieważ w transporcie jest bardzo kiepski z szosowych biegów nie można ruszyc na skrzyżowaniu z ładunkiem , musisz ruszac z polowych a zanim przerzucisz na szosowe to pewnie sie zatrzymasz . w polu radzi sobie dobrze w pługu 4 obrotowej Ibis

NH jest w tej samej cenie co zetor, pronary są tańsze ale zero komfortu chyba ze sie przesiądziesz z C-360.

Pozdrawiam


Sprzedam części do sieczkarni New Holland !

Kontakt na PW lub GG 364354

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalKa    0

Ja mam 55ha i właśnie planuje mocną modernizacje

Właściwie zdecydowałem się już na zakup D-F Agrofarma 100.

myślałem wcześniej nad Agrotronem K110 ale generalnie jest za drogi :angry:

Agrofarma oglądałem w polu i spokojnie daje sobie rade z 3m agregatem uprawowo-siewnym.

Tak samo brona talerzowa 3m zaczepiana nawet sprawnie i szybko idzie :)

Traktor chce wziąć z przednim TUZ i WOM to się do przodu da opryskiwacz a na tył rozsiewacz nawozowy :)

Niedługo dostanę konkretną ofertę cenową to napisze ile mnie ta przyjemność będzie kosztować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matuch    1

Serwus,

nawiąże tylko do korbankowa, z racji że w tym przedziale mocy mają spory wybór.

Jeśli chodzi o Claasa, to Axos lub Arion, jak by to miało być ponad 120 KM, to polecam

Ariona 540. Wyposarzony jest w powerboost, działający nieco inaczej jak w JD:

- może się aktywować w transporcie - biegi C i D

- podczas postoju na wałku

- podczas przeciążenia hydrauliki

- moze się przede wszystkim aktywować od biegu C, czyli nawet od 8,5 km/h

i można wykorzystać w pracach polowych.

Nie mam zamiaru wciskać że są najlepsze, niestety póki nie macie na podwórku, dwuch ciągników,

między którymi wybieracie, to pozostaje tylko opinia innych. A opinni jest tyle, co użytkowników.

 

Również miałbym prośbę o nie trzaskanie postoyebczych wiadomości:

- weź NH,

- ja bym wziął JD,

- a może Belarus,

- ...

 

robi się z tego przegląd rynku, a chodzi o opinie użytkowników tego przedziału.

Ja co prawda jestem ukierunkowany na maszyny z Korbankowa, ale chciałbym dowiedzieć

się więcej na temat konkurencji i poczytać konkretne opinie.

 

Wybaczta moje przymarudzanie :)


Nigdy nie dyskutuj z idiotą, nieświadomie sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem zniszczy doświadczeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalKa    0

OFERTA SPRZEDAŻY CIĄGNIKA DEUTZ- FAHR AGROFARM 100 GS

Silnik DEUTZ EURO II typ BF4M 2012 C 4-cylindrowy turbo. Pojemność 4038 cm3. Moc homologowana przy obr. nominalnych 2300 obr/min. (2000/25/CE) 96 KM/70,5kW. Chłodzenie: ciecz/olej. Zbiornik paliwa: 160 litrów. Chłodnica paliwa. Chłodnica oleju silnika/napędu. Zatrzymanie silnika kluczem zapłonu. Przekładnia ze smarowaniem wymuszonym. Sprzęgło skrzyni sterowane hydrostat. Sprzęgło WOM tarczowe w kąpieli olejowej sterowane elektrohydraulicznie. Inwersor zsynchronizowany. Blokada mechanizmów różnicowych przedniego i tylnego sterowane elektrohydraulicznie. Układ kierowniczy hydrostatyczny z niezależna pompa i podwójnym siłownikiem. Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach. Kat skrętu 55 st. Dźwignie zmiany biegów umieszczone bocznie.

Wyposażenie:

+ rok produkcji 2008

+ rewers elektrohydrauliczny

+ kabina komfort 3, klimatyzacja, szyberdach, wyświetlacz cyfrowy, siedzenie pneumatyczne

* tłumik z wylotem bocznym na słupku kabiny

* przedni WOM i TUZ

* 8" filtr powietrza z wyrzutnikiem pyłów

* skrzynia biegów 40 km/h

* 6 wyjść hydraulicznych

* skrzynia 5 przełożeń z superreduktorem: 20 biegów przód + 20 tył

* podnośnik tylny mechaniczny

* cięgno prawe i stabilizatory mechaniczne

* rozdzielacze hydrauliczne tylne 6-drogowe z szybkozłączami

* instalacja pneumatyczna hamulców przyczepy

* WOM tylny: 540-540E-1000-1000E obr/min.

* hamulce zintegrowane hydrostatyczne niezależne tarczowe w kąpieli olejowej na 4 kola i możliwością wyłączenia hamulców przednich

* ogumienie 4WD: 420/70R24 przód 480/70R34 tył

* zaczep tylny mechaniczny szybkiej regulacji +PITON FIX +dolny oscylacyjny

* obciążenie przednie, siłowniki wspomagające

* stabilizatory teleskopowe, światło obrotowe, 2 światła na słupku kabiny, błotniki przednie skrętne

CENA NETTO: 165 000 ZŁ

VAT (22%): 36 300 ZŁ

CENA BRUTTO: 201 300 ZŁ

Serwis fabryczny. Gwarancja 12 miesięcy.

 

Takie coś mi przysłał dealer. Jak myślicie warto?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

za ta kasę można kupić ciągniki lepiej wyposażone, np CASE CS pro, no chyba że Ci opuści 20k, bo taka cenę to ja dostałem jako wyjściową

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wacek    1

Claasa odradzam, posiadam aresa 566 i nie jestem zadowolony, a i korbankom też by się dostało gdybym miał opisywać. Wszystko zależy od kwoty jaką chcesz wydać na ciągnik i tego czy planujesz powiększenie gospodarstwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JaJacek    4
Claasa odradzam, posiadam aresa 566 i nie jestem zadowolony, a i korbankom też by się dostało gdybym miał opisywać. Wszystko zależy od kwoty jaką chcesz wydać na ciągnik i tego czy planujesz powiększenie gospodarstwa.

A dlaczego Wacku odradzasz Claasa? Pracowałeś jakimś? Claas jest przeważnie bardzo konkurencyjny w stosunku do oferowanego wyposażenia. Silniki John Deera, skrzynie MF, przeciętna awaryjność. Dobre maszyny za niewygórowane pieniądze. Myślisz że inni dealerzy prowadzą działalnośc charytatywną? Nikt nie daje nic za darmo.


Claas Ares 657, Ursus C-385
Dominator 150

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    180

@JaJacek przecież @wacek wyraźnie napisał że ma aresa 566 :rolleyes: .


BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JaJacek    4
@JaJacek przecież @wacek wyraźnie napisał że ma aresa 566 :rolleyes: .

Zauważ że posty są pisane prawie w tym samym czasie, pisząc to nie widziałem jeszcze posta Wacka.

Tutaj opisałem mojego aresa http://www.agrofoto.pl/forum/Claas-ARES-t5...799#entry257799

A i dałem za niego w 2006, 240 brutto

Ja dałem za Aresa 657 w grudniu 2007 50 tys. euro netto, czyli sporo taniej w przeliczeniu na złotówki, ale wtedy euro było po 3,6 zł. kolega kupował wiosną 816 i zapłacił tylko kilkanaście tysięcy wiecej ode mnie, bo euro znowu potaniało. Wychodzi na to, że kupił nawet taniej od Ciebie! Ja przepracowałem w tym sezonie blisko 500 mth, praktycznie bez prawdziwej usterki. Przetarł się przewód od oleju przekładniowego pod ciągnikiem, wymieniono na gwarancji. Trafiłes poprostu pechowy egzemplarz, zdarza się.


Claas Ares 657, Ursus C-385
Dominator 150

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matuch    1

Rozmawiałem często z serwisantami korbanków i potwierdzają tylko, że serie Claasa xx6 były strasznie felerne i popsuły opinie zielonkawych ciągników na dużą skalę. Początkowo to była tylko Renault przemalowany na zieleń.

Zrobili od tamtego czasu spory przeskok, także może nie podawajcie wad starej maszyny, jak kolega szuka opinii na temat nowej. Claas zaczyna odbudowywać swoją renomę i myślę, że jest na dobrej drodze, tylko jeszcze musi trochę wpuścić w pola i pokazać że to coraz lepsze maszyny. Ale wiadomo, konkurencja nie śpi. Nie umiałbym teraz wybrać, gdybym miał dla siebie kupować. Najchętniej wziąłbym każdy na miesiąc i przetestował :D .

Generalnie nie zazdroszczę wyboru :rolleyes:


Nigdy nie dyskutuj z idiotą, nieświadomie sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem zniszczy doświadczeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wacek    1

Kiedy ja kupowałem swojego euro było po 4,20. Ale zanim doszło do sprzedaży spadło do 4, więc za tą samą cenę dostałem o wiele lepsze wyposażenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz650    1

Jak ostatnio rozmawiałem z dilerem Deutza to za taki ciągnik bez womu i tuza przedniego chciał 165 tyś brutto a z tuzem i womem 15 tyś więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milek    0

to jest stary model AGROFARMA teraz są AGROFARMY 410 420 430 z silnikiem euro 3 i większą kabinę mają 430 ma ok.110 koni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel215    1

są takie modele deutzów...

 

AGROTRONY:

k410:4/cylindry 100km 378Nm

k420:4/cylindry 112km 398Nm

k430:4/cylindry 127km 475Nm

k610:6/cylindrów 119km 420Nm

AGROFARMY:

85: 4/cylindry 82km 298Nm

100:4/cylindry 96km 352Nm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milek    0

AGROFARMY takie były a teraz są takie jak pisałem i mają silnik EURO 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slavo    55

AGROFARMY:

85: 4/cylindry 82km 298Nm

100:4/cylindry 96km 352Nm

 

te modele teraz są zastąpione nową serią

 

Agrofarm 410,420,430 z silnikami Euro3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slavo    55

Ile cie będzie kosztował 6330 premium? i tur?

 

Ostrzeżenie za cytowanie poprzedniego postu!!

Edytowano przez robertbara

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
New1    17

kurde 200 tysiaków ja osobiscie kupiłbym sobie oddzielnie ładowarkę i ciągnik bo wiadomo tur zżera traktor a jak musi byc tur to ci proponuje zeby była solidna rama w ciagniku wiec john deere mysle ze trafny wybór :P pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez pp1208
      Witam. Jak wyłączyć blokada podośnika (świeci sie "kłódka")   w Agrotronie 630 TTV ? Żadnego przycisku nie widziałem którym mozna by było to odblokowac. Dodam ze ciągnik ma dośc spory komputer na którym wszystko sie konfiguruje ale tam tez nie znalazłem zadnej blokady. Orientuje sie ktos jak to zrobic ?
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj