rafffffff

Jaki akumulator 12V do T25.

Polecane posty

Vladimir    21

Ja do swojego Władka kupowałem aku 2x 6V 195mAh :rolleyes:

Dodam, że gdy go pod dom przywiozłem (w październiku kupiłem) to miał jeszcze aku 15-sto letnie, bo od nowości (Rusek z 1995 roku- 341mtg) i już nic nie trzymały :P


Ruskie sprzęty mam i radę sobie dam.
Jestem Z KPK Kumurum Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość konteno   
Gość konteno

2 akumulatory 6V a co do pojemności to bierz największe jakie się zmieszczą

 

 

na pewno autor czekał prawie rok na Twoją radę +1 punkt za bezsensowne odkopanie tematu

Edytowano przez konteno
odkopanie tematu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hrycu    2

Panowie w swoim władku mam aku 12V 92ah który już słabo kręci i nie mogę go odpalić. Gdy odpali to już później zapali. Aku ma już ok 4-5 lat. Dodam, że nie chce żadnych 2x6V gdyż ciągnik używam może 10 razy w roku więc z prostego powodu wolę kupić jedną 12 za dajmy na to 400 zł niż dwie 6 za ok 600 z9 Prześledziłem temat i teraz moje pytanie czy kupić taki jaki miałem 92ah czy taki jak radzą koledzy 120ah???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Dwa 6V dłużej Ci wytrzymają.165Ah mogą nawet 10 lat.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Rachunek jest w zasadzie prosty: 1szt. 12V x 400zł / 5 lat = amortyzacja 80zł/rok. 2szt 6V x 275zł/10 lat = amortyzacja 55zł/rok. Sam zdecyduj co Ci wyjdzie taniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vcc    12

Instrukcja podaje 2x6V/155Ah, i tyle wystarczało dla oryginalnego rozrusznika który nie należy do doszczędnych, przy R11 jeden aku 12V/145Ah wystarczy, dla rozrusznik a z przekładnią 120Ah

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
email9    1

Podpowiedzcie co będzie lepsze dwa akumulatory 6V czy jeden 12V? Władek używany praktycznie od wiosny do jesieni zima sporadycznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
email9    1

Przy tym jednym kable musiałeś dawać nowe dłuższe czy stare były wystarczającej długości?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukas02
      Witam po wymianie szczotek z regulatorem w mojej Proximie 85 wróciło ładowanie i po czasie mam teraz problem. Licznik przestal działać kontrolka ładowania ledwo świeci ciagnik nie ładuje, dodatkowo zauważyłem gdy wyciągałem alternator i montowałem spowrotem gdy dotykał mocowania to jakby iskrzył na obudowie 
    • Przez emtecc
      Witam Mam w kombajnie zamontowany (Kiedyś była prądnica) alternator A124n. Alternator z fiata 125 Z tego co mi się wydaje to 9cio diodowy. Jest przy nim dokręcony regulator. Nie wiem jakie ma oznaczenie bo symbole wytarte. Dla pewności dodam zdjęcie czy połączenie do alternatora jest poprawne. Włożyłem nowy akumulator i postanowiłem spr czy z ładowaniem wszystko w porządku. Okazało się, że napięcie ładowania rośnie powyżej 14.4 V na niskich obrotach. Gdy zwiększę obroty przelatuje 17V. Stanowczo za dużo. Czy przy zmianie z prądnicy na alternator należy wprowadzić jakieś modyfikacje w instalacji auta?
    • Przez pele19
      Witam!
      Mam taki mały problem w swoim malczyku a dokładnie padł mi alternator który juz nie nadaje sie do regeneracji.
      Był w ciągniku od nowości i już wszystko się powycierało, wymiana szczotek, regulatora nic juz nie pomaga więc pora kupic nowy!
      A teraz pytanie jaki ?
    • Przez Adamo90
      Potrzebuję schemat instalacji elektrycznej w ursusie 5714. W internecie nie mogę znaleźć. Może ktoś ma? Był bym wdzięczny. 
    • Przez Johnderre
      Witam, po zapaleniu ciągnika świeci się kontrolka ładowania, gaśnie dopiero po solidnym przegazowaniu i wtedy zapala się kontrolka stop. Podczas jazdy kontrolka STOP czasami gaśnie, chwilę później znów się zapala albo miga. Czy to jest normalne że kontrolka gaśnie dopiero po solidnym przygazowaniu? Gdy ładowanie się świeci stop się nie świeci, czy to problem Alternatorem?  Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj