mtz_820

Belarus 820 nie da sie "odbić" kol w lewo

Polecane posty

mtz_820    0

Kiedy skrece kola na maxa w prawo to musze przygazowac zeby skrecic kola w lewo a niekiedy nawet to nie pomaga i ktos musi "recznie" skrecic kola w lewo podczas gdy druga osoba skreca kierowniaca w lewo. Silownik jest OK bo odczepilismy go od kol i sam silownik chowa sie i wysowa swobodnie... jest to cos w prawym kole bo podnieslismy przod na podnosniku odczepilismy silownik i recznie obracalismy kolami i lewe obraca sie OK ale prawe sie blokuje co moze byc przyczyna?


www.youtube.com/watch?v=h2Rj1KTcGdE

Zapraszam do oglądania oceniania i komentowania ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    54

Ogranicznika tam nie ma , czy promień skrętu w prawo i lewo jest identyczny? Pisząc o ograniczniku myślę, że może za mocno wkręcony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamis    0

jaki masz pszodek ,jeśli się coś blokuje to może jakieś łożysko się rosypało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Goblin    11

Może pękła sprężyna amortyzująca i blokuje, albo do łożysk dostał się brud. Rozbierałem to i wiem jak to wygląda podejrzewam te dwie przyczyny :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtz_820    0

Moze to ta sprezyna bo kazde kolo jest amortyzowane osobno a wlasnie u mnie sie nie amortyzuje tyle ze ani jedno a ni drugie kolo a tak si dzieje przy skrecie tylko na max w prawo


www.youtube.com/watch?v=h2Rj1KTcGdE

Zapraszam do oglądania oceniania i komentowania ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Goblin    11

Jest jedna rada rozebrać ten skręt to jest godzina czasu i wszytko się wyjaśni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielo89    0

u mnie w belarusie 820 jest inny problem a dokładnie to kierownicą kręci sie praktycznie tylko w prawą stronę. po przejechaniu 100m po drodze to kierownica trzeba wykonać ze 2 pełne obroty w prawo .także jazda polega praktycznie na ciągłym odbijaniu w prawo . mam w nim wspomaganie na siłownik ale co to może być ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

To wina orbitrolu nie trzyma ciśnienia i stąd to samoczynne skręcanie.Siłownika nie podejrzewam bo koła uciekały by na dwie strony.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikon532    0

Witam podepne sie pod temat posiadam mtz 820 mam problem ze skretem w lewo po podniesienu przednich kol i odkreceniu silownika zauwazylem ze prawe kolo skreca lekko a z lewym sa opory aby go skrecic czytalem z postow powyzej ze to sprezyna albo lozysko a mozliwe to zeby na skret lekko poddzerwial i dlatego mie mozna ruszyc dodam ze ciagnik stal na dworze i nie byl uzywany dobry miesiac ostatnio dzialal bez zarzutow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    811

Jeęli masz stożek a sprężyny w zwrotnicach nie są siednięte czy popękane to obie strony rękami obracają się z oporem. 

Kręcąc w lewo tłok chowa się czyli działa z mniejszą siłą niż przy wysuwaniu. Jeżeli oba koła dasz rady obrócić rękami to szukaj winy w ciśnieniu oleju.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikon532    0

No wlasnie tylko prawe kolo da sie skrecic rekami lewe bardzo ciezko i to tylko jak kolo jest prosto ustawione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    811

Rozbierz i tyle. czasem zdarza się że zapiecze na tulei. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    811

Teoretycznie olejem z zwolnicy przedniego koła. Ale jeśli tuleja jest po modernizacji i ma za łożyskiem otwór odpowietrzający to może ją złapać. Wtedy dorabia sie po prostu kalamitkę.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikon532    0

Zapiekly się zwrotnice prawe kolo jest amortyzowane podczas jazdy lewe stalo sztywne ale udalo się odblokować narazie jest dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz3991    25

Jeśli masz jeszcze to rozebrane to dorób sobie od razu kalamitkę do smarowania, rozwiąże problem.


Każdy robi jak uważa, ale nie każdy uważa jak robi.

 

Czasy się zmieniły, teraz stać na konia, ale nie zawsze stać na utrzymanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laleczka    514

 Witam Panowie mam pytanko:  Jak zdjąć tuleje w przednim moście aby zobaczyć czemu nie mogę skręcić w lewą stronę ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez panmino
      Czołem, nie mogę znaleźć czujnika lub czujników biegu jałowego w moim Belarusie 952. Ciągnik jest z 2017 roku i ma skrzynię  14. Jedyne miejsce, do którego nie dotarłem to tylna część korpusu górnego skrzyni, dostęp jest chyba spod fotela.
      Mam skrzynię z rewersem, z tego co zaobserwowałem, żeby ciągnik odpalić, luz musi być na rewersie, na żółwiach i na głównej dźwigni zmiany biegów...Tylko coś się przycina i chciałbym te czujniki sprawdzić, a nie wiem, gdzie są...😬
    • Przez panmino
      W moim całkiem niedawno kupionym 952 z 2017 roku na szybkich biegach bardzo słychać skrzynię, jest to rodzaj gwizdu, wycia. Ciągnik ma 400 mth.
      Sytuacja nie występuje , kiedy zalaczę reduktor, wtedy jest cicho i przyjemnie. Wszystkie tak mają? Skrzynia 14 biegowa.
    • Przez radar83
      Witam,z racji że posiadam tura na mtz  (bez napędu )przyszedł czas na wymianę  tulei i sworznia belki przedniej bo jest duży luz i"rzuca" nim po drodze, mam pytanie.Czy do wymiany wystarczy wybić sworzeń do przodu ciągnika,czy trzeba wykręcać cały wspornik tzw kołyskę  a może  macie jeszcze jakieś inne sposoby?
       
    • Przez mrcase85
      Co sadzicie o wspomaganiu orbitrol MTZ. Chcę go załozyć ponieważ cieżko się kręci i niewiem czy warto czy nie :blush:
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj