Skocz do zawartości
bambik999

Jak włączyć świece żarowe.Objaśnienia kontrolek. Case 745

Polecane posty

bambik999    0

Witam,
chciałbym sie dowiedzieć jak się włącza swiece w case. (dokładny model to 745xl)

Edytowano przez bambik999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    849

Powinien mieć spiralę grzejną w kolektorze dolotowym. Włącza się ją tym samym włącznikiem co rozrusznik. Pociągasz trochę i grzeje a po ok. 10 sekundach pociągasz mocniej i uruchamiasz rozrusznik. Tak powinno być jeśli jest wszystko w oryginale i nikt nie robił jakiś patentów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    449

Tak tylko temperatura musi spaść poniżej -5 C aby podgrzewanie działało z automatu tak ma bynajmniej NH.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bambik999    0

Ale co mam wyciągnąć? Chyba chodziło Ci o przekrecenie stacyjki.

Edytowano przez bambik999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego stacyjka ma 4 położenia.
0-odcięcie prądu
1-załączenie zapłonu i zapalenie się kontrolek
2-grzanie świecy żarowej lub płomieniowej (zależnie od producenta) i przygasanie kontrolek
3-rozruch
To tak w skrócie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    849

Tak tylko temperatura musi spaść poniżej -5 C aby podgrzewanie działało z automatu tak ma bynajmniej NH.

To stary i prosty ciągnik i tu nic nie działa z automatu tylko traktorzysta decyduje co i kiedy chce zrobić. To samo jest ze świecą żarową a właściwie bardziej spiralą grzejną w dolocie. Kiedy chcesz włączasz i na ile chcesz aż do skutku.

Miałem kiedyś Internationala 845 i tam nie odpalało się stacyjką z kluczykiem tylko takim wyciąganym przełącznikiem o dwóch stopniach. Pierwszy grzanie, drugi rozrusznik. Jak nie trzeba było grzać czyli tak do -20 to od razu wyciągałem do oporu i silnik odpalał. Jeśli trzeba było grzać to pierwszy stopień przytrzymywałem ok 10 sekund i pociągałem dalej żeby ruszyć rozrusznik. Podobnie było w starych Deutzach. Kluczykiem włączało się tylko zasilanie wszystkich odbiorników i światła. Jeśli kolega ma wszystko w kluczyku to albo ktoś coś przerobił albo nowszy model.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez TrAkToReK
      Witam
      Tak jak w temacie. Czy to dobry sprzęt ten CASE??? Chce go kupić ponieważ ma dość ładny wygląd i można go używanego za ładne pieniądze, chce aby ciągnik miał MAX 95 KM. I uprzedzam kosztował MAX 60 tys. ZŁ Ile pali bo miałem Ursusa 914 i to była wielka cysterna B)
       
      Pozdrawiam
       
      (Z góry THX)
    • Przez international856XL
      Witam wszystkich zakladam ten temat ponieważ chcialbym sie cos dowiedziec na temt ciagnika international 856XL.
      Ostatnio sobie takowy kupiłem.Czy moglibyscie sie podzielic opiniami na temat tego ciagnika..?A dodatkowo mam kilka pytan do was..
      -jaki olej stosuje sie w tych ciagnikach
      -przymierzam sie do zakupu pługa obotowego i mam dylemat jaki wybrac 3 lub 4 skibowy..tylko pytanie czy z 4 skibowym da sobie rade czy to nie bedzie zbyt duze obicazenie
      -ile pali to stworzenie :lol:
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez koda92
      Witam 
      Co może oznaczać błąd L 5 w Case MXM 140? W książce serwisowej ten błąd oznacza niby '' Próg zadziałania potencjometru przedniej osi jest niższy niż ustawiony poziom'' ale ja nie mam zawieszanej przedniej osi. Mam zwykłą mechaniczną oś. Miga już od dłuższego czasu i nie wiem co z tym zrobić. 
       
      Pozdrawiam

      Skoro nikt nie wie o co chodzi z tym błędem to może ktoś wie jaką temperaturę silnika powinien pokazywać wskaźnik ( ile kresek)? Pokazywało mi 3 kreski i bez obciążenia szybko spadało do 1. Wymieniłem termostaty i teraz pokazuje 5 kresek i tyle jest nawet bez obciążenia. Czy to jest dobra temperatura czy może czujnik temperatury jest wadliwy?
    • Przez janusz1278
      Witam, mam kłopot z amortyzacją przedniej osi w ciągniku Case Puma 155 Multicontroler, a mianowicie Oś jest zablokowana. Z tego co wiem to jest ona włączona cały czas można jedynie wyłączyć amortyzacje.Włączanie/wyłączanie nic nie daje oś jest cały czas zablokowana. Co powinienem zrobić ? Gdzie szukać problemu ?
×