Zaloguj się, aby obserwować  
piotrowina

Massey ferguson 6235 pomocy

Polecane posty

piotrowina    0

Witam, posiadam ciagnik rolniczy massey ferguson 6235. W czasie jazdy zapalila mi sie kontrolka symbolizujaca krople w trybiku a do tego trybiku skierowane dwie strzalki, dowiedzialem sie juz ze ta kontrolka oznacza cisnienie oleju niskiego objegu cisnienia 17bar, do tego jest jeszcze zapalony czerwony trojkat po lewej stronie tablicy rozdzielczej. Ogolnie stalo sie to w trakcie jazdy, przestaly dzialac polbiegi, walek, biegi polowe, przedni naped i blokada mostow. dziala natomiast rewers, czyli przelaczanie biegow przod tyl. Gdy zapalila sie kontrolka ciagnik po prostu pozostal w takim stanie na jakim jechalem i nic nie da sie przelaczyc. Nie wiem co robic. Zwracam sie do Was forumowicze o pomoc, jesli ktos z Was mial podobny problem lub slyszal o czyms takim to bardzo prosze o pomoc. moj kontakt to piotrowina@wp.pl i numer gg: 11147438

Pozdrawiam i zycze milego dnia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

czyli jak wskazuje opis kontrolki masz zbyt niskie ciśnienie oleju niskiego ciśnienia 17bar.na moje to pompa olejowa...


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Eee tam od razu pompa ;)

 

Nie wiem, nie znam sie ale zdaje sie że ciągnik wskoczył w tryb awaryjny i działa tylko rewers żeby sobie dojechać do warsztatu. Standardowe pytanie -> kiedy ostatnio wymieniane były filtry w skrzyni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrowina    0

no dobrze dobrze, ale jak go po wymianie filtra z tego trybu awaryjnego przywrocic do normalnego trybu?;) o to jest pytanie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Olej z reguły zmienia sie co 1000mth, filtry pomp sie czyści lub wymienia jeżeli są mocno zabrudzone, filtr przekładni nawrotnej sie wymienia.

 

Napisałem że sie nie znam, nie wiem czy to tryb awaryjny, ale tak z nienacka bez wcześniejszych objawów wszystko nie pada. W instrukcji jest podana świetna rada aby w przypadku zapalenia sie tej kontrolki zgłosić sie do serwisu ;)

 

Prawdopodobne są trzy opcje, jak sie wymieni filtry i olej to mu samo przejdzie, albo wystarczy odłączyć akumulator na jakiś czas lub wyjąć jakiś bezpiecznik, albo wezwać serwis aby podpiął sie pod złącze i wykasował błąd. Tyle podpowiada mi logika, jak ktoś wie lepiej to niech napisze ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrowina    0

przy spuszczaniu oleju byly jakies drobne opilki metalu, mechanik powiedzial ze prawdopodobnie to jakas pompa w skrzyni i ze remont okolo 8000 zl. Czy ma ktos katalog czesci do maseey ferguson seria 62xx. Chyba bede probowal sam go rozebrac i zobaczyc co jest nie tak. prosze o rady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

To niezły mechanik, nie jest pewien przyczyny ale koszta już ma odpowiednio wyszacowane ;)

 

Spuściłeś olej, rozumiem że wymieniłeś filtry pomp i zalałeś skrzynie nowym olejem o odpowiednich parametrach, ciągnik sie chwile odpowietrzył i dalej jest to samo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrowina    0

wymienilem filtry i zalalem skrzynie nowym olejem i dalej to samo. Nie znam wlasciwie budowy tego ciagnika, ile tam jest pomp i ktora moze byc za to odpowiedzialna i jaka to moze byc tarcza chamulcowa? Z gory dzieki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DURAS    0

Pompe masz jedna podwójna( u korbankow okolo 1850 zł) ktora znajduje sie przy prawej polosi pod elektrozaworami.Sprobuj jeszcze przeczyścić filtr ktory znajduje sie przy korku spustowym oleju skrzyni masz wiekszy korek na imbus 22.Jak go odkrecisz to tam jest siatkowy metalowy filtr ktory jest przed sama pompa.Jeszcze jedna rzecz ktora możesz sprawdzić to zawor ciśnienia pompy.Masz go z prawej strony przy filtrze od skrzyni chyba na klucz 30-32 umieszczona poziomo moze tam coś pod niego podeszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrowina    0

A mam jeszcze jedno pytanie, Gdzie znajduje sie ten czujnik cisnienia niskiego obiegu oleju 17bar? dziekuje za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrowina    0

znalazlem przyczyne.

okazalo sie ze byl to wlasnie czujnik cisnienia oleju niskiego objegu cisnienia.

Pozdrawiam i dziekuje wszystkim za rady i za pomoc

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

A powiało grozą ;) szkoda że nikt na to nie wpadł od razu... a w zasadzie nie szkoda, masz świeży olej i filtry w skrzyni :)

 

Czyli wymieniłeś czujnik i wszystko wróciło do normy? Jeśli tak to chyba miałem racje z tym trybem awaryjnym ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ZenekBezSpodenek
      Hej, mam problem z ehr, podnośnik czasami działa, czasami nie - po prostu przerywa. Jak nie działa to kontrolki wskazują na błąd 2-4. Jak działa to żaden kod błędu nie miga.

      Sprawdzałem akumulator, alternator, ale wszystko zdrowe. Więcej nie chciałem grzebać, bo naczytałem się że często problem jest błahy. Być może jest to łatwe do rozwiązania i ktoś tak miał? Jakieś podpowiedzi?
    • Przez PanPaweł21
      Witam mam takie pytanie czy dai się zmienić prędkość podnoszenia i opuszczania podnośnika w MF 
      Na panelu niema takiego pokrętła więc pytam bo wiem ze w seri 30 dało się to robić 
    • Przez Turbo4011
      Witam. Mam Fergusona 4345 i wyskakuje mi czerwona kontrolka z dwoma zebatkami. Mruga 7-2 .jak wcisne sprzęgło to przestanie i jak wyłącze rewersem to też. I po chwili zaczne znowu mrugać
    • Przez PanPaweł21
      Witam wie ktoś może ile oznacza jedna kreska na tym wskaźniku?

    • Przez Pawlacz
      Witam
      W ciągniku mf 6495 dyna 6 po odpaleniu pokazał się na wyświetlaczu błąd d154. Ciągnik stał w garażu przez całą zimę i miał wyjęty akumulator. Odpalił normalnie ale nie chce ruszyć nie można przełączyć biegów ani nic. Na komputerze po prawej nic się nie wyświetla wchodzi jakby nie miał zasilania. Teraz pytanie od czego jest ten błąd d 154 i czy ten komputer ma jakieś znaczenie czy działa czy nie na jazdę ciągnika że nie mogę przełączyć żadnego biegu. Z góry dziękuję
      Pozdrawiam
       


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj