Skocz do zawartości
mario_08

ciągnik nieco powyżej 130 km

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mario_08    4

valtra t130 new holland tsa135 czy john deere 6620se

jaki spośród tych ciągników byście wybrali?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas120    4

witam!

powiem krótko JD to je to se troche skromne ale uważam za naj... naj...

\NH ma kotega ful wypas ale czegpoś brakuje i w tej grupie jest najtańszy ale mnie nie pociąga :huh:

Aktualnie posiadam valtre i uważam że to dobry sprzęt swoje kosztuje ale jest wart tych pieniędzy :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

timasz    52

JD to dobra maszyna trwała i wydajna ale warto pomyslec o Valtże powinna palic mniej od JD a jak wiadomo paliwo ma duży wpływ na koszty eksploatacji ciągnika obie firmy sa na najwyższym poziomie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sambao    0

Moim zdaniem nallepiej brać New Holland z tego względu, że najwięcej jest tych ciągników. I w przyszłości najlepiej będzie z dostępnością części do nich. A ciągnik jak ciągnik nie ma nie zniszczalnych. A samochód jaki byś wzioł mercedesa czy Volkswagena?


GMO jest ok!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas120    4

jeżdze volkswagenem ale sam powiedz mercedes zwłaszcza te starsze mają w sobie to coś taki w124 20lat i jeszcze jeżdzi a passaty z tamtycz lat???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario_08    4

czy nie jest przypadkiem tak że ciągnik 6620se został już zastąpiony nową serią 6630?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    55

To prawda, że stare Merce sa wytrzymałe :huh:. Kiedyś oglądałem program w tvn turbo gdzie było o starej "beczce" :(. Przez nią fabryka Mercedesa omałoco by sie splajtowała. A to za sprawą tego, że ten Mercedes był bezawaryjny i firma nie miała wogóle dochodów jeśli chodzi o jakiekolwiek naprawy. Nawet jeśli ktoś nie serwisował "beczki" to ona i tak nie odmawiała posłuszeństwa :(.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MCKYLO    1

Do tej grupy dodałbym jeszcze CASE IH MXU 135. Porównajmy parametry, wyposażenie co w każdym modelu możesz uzyskać za proponowaną cenę. Słabo wyposażony Jelonek ale podobno naj naj czy teoretycznie nie naj NH, CASE itd. Co do Valtry nie wypowiem się bo nie znam dobrze tych ciągników mnie osobiście się nie podobają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario_08    4

Case odpada bo nie ma dealera w okolicy, najprawdopodobniej będzie valtra jest szansa na new holland. Myślicie że sprawdza się w nim powerbost

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MCKYLO    1

Power Booster w NH TS135A sprawdza się. Opiszę Ci jego działanie. Po pierwsze sprawdza się w pracach z WOM ale powyżej 3 km/h czy w ruchu oraz w transporcie powyżej 13 biegu. Ciągnik posiada czujniki mierzące obroty i moment obrotowy więc całym procesem steruje komputer zresztą ciągnik ma 24V oraz Common Rail. Kabina w NH jest rewelacja, bardzo dobra widoczność, wyciszenie i komfort w pracy jeździłem to wiem. Skrzynia biegów 16x16 z systemem auto również polecam bardzo przyjemna praca w polu i transporcie. Parametry max momentu obrotowego, udźwigu podnośnika i hydrauliki stawiają ten model w czołówce konkurencji. o do Valtry to powiem tak jeżeli chodzi o rewelacyjne zużycie paliwa to jest to bzdura i siła rekalmy, silniki Sisu nie palą ani bardzo mniej ani więcej od porównywalnej konkurencji. Ostatnio jeździłem Valtrą T140 i moje wrażenia są mieszane nie miałem do końca czasu na zgłębienie obsługi. Uwagi to: mała kabina z żenującym siedziskiem dla pasażera, zamek osłonięty blachą w środku kabiny że palec można rozwalić, słabej jakości tworzywa, bardzo mała kierownica, mało komfotowa zmiana biegów zacinała się dźwignia zakresów, tylko 2 prędkości WOM 540-1000, wydatek hydrauliki 73litry !!!!!! na taki ciągnik, brak sterowania przepływem oleju na wyjściach w innej wersji droższej pewnie jest a cena nie taka mała ale wybór należy do Ciebie. Ja wybrałbym NH za podobne pieniądze mam maszynę bardzo dobrze wyposażoną o bardzo dobrych parametrach. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario_08    4

zgadzam się co do spalania valtry. Rzeczywiście jest ono podobne lub nawet wyższe jak w innych ciągnikach. Wyczytałem w jednym z numerów Top agrar że cena podstawowa NH TSA135 wynosi około 240 tys. netto!! John deere jest tańszy!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MCKYLO    1

Nie sądzę że JD jest tańszy chyba że kwestia wyposażenia najlepiej porównać u dealera oba modele, ja osobiście nigdy nie wybrałbym serii Jelonka SE której nasi zachodni sąsiedzi nie chcą a Polacy zachwyceni wezmę wszystko aby taniej. Premium to co innego SE nie. Myślę, że TSA NH jest bardzo dobrą maszyną co zapewne fani JD i użytkownicy nie potwierdzą a wręcz zganią. Pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk    2

nie mogę zgodzic się z kilkoma poprzedniejszymi wypowiedzami, co do valtry T140, pojezdziłem troche tym sprzętem (sąsiad niedaleko mnie ma to cudo) ciągnik jest w najbogatszej wersji wyposażenia, w obracalnym gregoire besson 4*50 pokazuje mu spalanie 12 l na ha, w podorywkowym 4m lemken jak zapier... to pokazywał mu 3,5 l na ha !!! moim zdaniem to są ekstra wyniki

ja mam claasa ares 656, 125 km, to w podorywkowym aresie talerzowym 3m spali 7l na ha , w uprawowo-siewnym 3m 8-9 l na ha, w orce to wyłoi mi 18-20 l na ha ale mam za mały pług bo tylko 4 zagonową, myślę że w obracalnym spalił by mniej na ha

inny sąsiad w okolicy ma 6620 premium, to mówił że w 4 obrotowej V&N spala mu 17 l na ha, generalnie potwierdził że jest to sprzęt który musi chodzic pod obciążeniem a nie na pusto

 

nie wiem jak inne modele valtry ale T140 jest na pewno osczędniejszy od innych ciągników tej klasy, jest to model ecopower, max moment obrotowy jest juz przy 1100 obr, mój claas ma przy 1400, jd też przy 1400,

sąsiad w orce wkręca tą valtrę na 1400 obrotów i spokojnie idzie , ja claasem w polu staram sie nie przekraczac 1500-1600 obr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu    5

witam w tym przedziale mocy i spośród tych trzech marek ja wybrałbym JD jest to niezawodna sprawdzona seria tej marki ciągników, co do NH to napewno wypada najsłabiej spośród nich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas120    4

Witam

kumpel ma MF 5XXX 120KM I mówi że w pługu 4*44cm mieści się w 20l na ha to mi valtra czy orka zimowa czy siewna z wałem doprawiajacym zależnie od warunków 14-17l/ha a bądz co bądz to przynajmniej 3l mniej! a jeszcze na przyszły sezon planujemy zamianę pługów ma parę ha ;)a co do NH to jest lepiej wyposażony ale ta skrzynia 16x16 to w mojej valtrze w przedziale 4-15km/h jest ich 14!!!jest w czym wybierać :huh:

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    45

napewno to MF 5465...móje kolega też ma takiego i też mu tyle pali...


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3

ten typ tak ma :)

 

można 1600 obr jeździć ale ja w swoim przy orce jechałbym z 6 km/h to napewno hektara za godzine nie zaoram dlatego staram się 2000 nie przekraczać to tak 7,5 - 8 km/h na biegu wyższym prawie nie ma szansy robić chyba że pod pszenice i płytko a jest tylko 1km/h szybszy

 

jak gaz w podłodze to 20l /mth mój spali

 

2 km odemnie ma 6520 i spalanie takie jak u mnie w ciągu dnia musi też go tankować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas120    4

Piootr a masz JD? bo znajomy ma JD6x10 115km i mówi że w do 1800obr jest ok a póżniej to smok;) a zresztą kak ja na jednym ciężkim kawałku podkręci valtrę do2200 to też pod 20l podskoczyło ale warunki były trudne i tylko 1ha pal licho

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3

ja mam MF 110 kM a JD 6520 premium jest w sąsiedniej miejscowaści ciaga podobne maszyny jak ja i szybciej nie jeździ ale wygodniej jak w moim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas120    4

a no premium to juz jest luksusik ale za wysokie progi...a ite nowe sprzęty za wygodę sie płaci a samochodzie klima 1l na setkę zabiera to i w polu 1l na ha więcej pójdzie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario_08    4

Mam pytanie odnośnie Valtry T? Czy możecie coś powiedzieć o jakości tej serii? Niedaleko mnie jeden rolnik kupił sobie valtre w 2006r.

miesiąc temu nawalił w niej rozrząd. Byc może że to przypadek ale czy napewno?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Farmer2017
      Witam.
      Składam wniosek na prow. Planuje kupno ciagnika 140 - 160 km. Ciagnik bedzie typowo do cieżkich prac oraz transportu. Podpowiedzcie jaki wybrać. Który jakie ma wady i zalety oraz o jakich usterkach słyszeliście.
    • Przez Tomi3312
      Witam.
       
      Posiadam dwa ciągniki a mianowicie C 330M i 3512. Wiadomo przydałoby się jeszcze coś, bo te dwa na pewno tworzą dobry zespół ale nie w przyszłości do sianokiszonki. Rozmyśliłem się nad czymś między właśnie C 360 3P a C 360. Ciągnik miałby pracować w prasie rolującej pewnie w uprawie ściernisk itp. C 360 jest tania ale słyszałem że dużo pali, a 3P nie kupi się w takiej cenie jak C 360 nawet do remontu.
      Proszę Was na pewno duża ilość z Was posiada któryś z tych ciągników i na pewno może się wypowiedzieć.
       
      Pozdrawiam Tomi.
    • Przez radzikus
      Witam.
       
      Szanowni Panowie.
       
      Powoli, ale nieubłagalnie zmierzam do decyzji odnośnie wyboru ciągnika pod mój wniosek o modernizacje.
       
      Jak sie łatwo domyślacie jestem jednym z tych z zielonej listy (ponoć szczęśliwców), poprawki szczerze mówiąc z pierdołami zdążyłem wyprostować a tym samym czekam już tylko na podpisanie umowy. Ci sprytniejsi przedstawiciele handlowi już zaczęli mnie nękać telefonami jakiś czas temu (prawdopodobnie widzieli moje nazwisko na liście łapiących się).
       
      No i tutaj dylematy jak u Sheakspear’a: Być albo nie być, kupić jelonka, Folks „Dojcza” czy może jednak ciągnik rodem z kraju Nokii (valtra dla niewtajemniczonych)
       
      Do rzeczy: wniosek mówi, że mogę zakupić ciągnik z przedziału mocy 90km-105km do kwoty 230 tys zł brutto. Pierwotnie oferta która była złożona opiewała na DF Agrofarm Profiline 420.
       
      Mam w zasadzie 3 typy i w ramach tylko tych 3 bardzo bym prosił o rzeczowe, rzetelne, oraz w miarę kompetentne sugestie co Wy byście mi doradzili/polecili. O Fendzie proszę nie wspominać ponieważ gdyby nie chodziło o kasę to bez wahania brałbym Vario….
       
      Typ nr 1.
       
      John Deere 5090R
      • Wersja Comfort (full wyposażenie)
      • Komplet obciążników
      • Szerokie ogumienie
      • Dodatkowe 3 para hydrauliki
      • Przedni TUZ
      Kwota brutto około 205 tys zł brutto
       
      Typ nr 2.
       
      Valtra N92

      - Silnik: 4 cylindrowy o pojemności 4,4l (44 DTA)
      - Moc silnika: 101 KM przy 2200 obr./min.
      - Moment obrotowy: 405 Nm przy 1400 obr./min.
      - Liczba biegów: 24 do przodu + 24 do tyłu (DPS 3 zakresowy)
      - Prędkość maksymalna: 40 km/h
      - Wałek odbioru mocy: 540/1000 obr./min.(ewentualnie opcjonalnie obroty wałka ekonomiczne)
      - Wymiary wałka WOM: 35 mm, 6 frezów
      - Skrzynia nawrotna: elektrohydrauliczna
      - Układ sterowania podnośnikiem: elektryczny EHR
      - Udźwig podnośnika: 4.000 kg
      - Wydajność pompy hydraulicznej: 73 l/min. (196 bar)
      - Napęd na przednią oś: w standardzie, załączany elektro-hydraulicznie
      - Blokada tylnego mostu: załączana elektro-hydraulicznie
      - Pojemność zbiornika paliwa: 220 l
      - Koła przód / tył: 420/70R24 / 520/70R34
      - Rodzaje zaczepów: zaczep stały, zaczep rolniczy, zaczep transportowy górny A10 Ø31,5 w ramie Scharmuller
      - Masa własna: 5030kg(bez obciążnika dodatkowego)
      - Wyposażenie uwzględnione w cenie ciągnika:
      gniazdo elektryczne 12V/8A DIN, żółta lampa ostrzegawcza, instalacja radiowa, klimatyzacja, błotniki przednie, błotniki tylne o zmiennej szerokości, sprężarka powietrza z instalacją, układ hamulców pneumatycznych, cięgła dolne hakowe z kulami 2/3 kat., IV zawór hydrauliczny( jeżeli chodzi o III-ci zawór to jest on w komplecie z przednim TUZ), przedni podnośnik TUZ(jeżeli zamawiamy przedni TUZ odliczamy od ceny obciążniki przednie ponieważ fizycznie niemożliwe jest ich zamontowanie), obciążnik na przedni TUZ 650 kg, siedzonko dla pasażera, fotel pneumatyczny operatora podgrzewany i obkręcany 0 180º z regulacją wzdłużną i oparcia, szerokie ogumienie TYŁ: 520/70 R34, PRZÓD: 420/70/R24 Contnental, sterowanie z błotnika podnośnikiem, możliwość załączania WOM z błotnika, dodatkowe reflektory robocze łącznie 4 + 4, kolor czerwony, CBM
       
      Cena- 230 tys brutto.
       
      Typ nr 3.
       
      DF Agrofarm Profiline 420
      • Full opcja
      • Dodatkowe obciążniki
      • Klima
      • Dodatkowe siedzenie pasazera
      • 3 wyjścia hydrauliki
      • Szerokie ogumienie
      • Przedni TUZ
      Około 210 tys brutto
       
      Konkludując; najtaniej mimo wszystko John Deere+ prawie najbogatsze wyposażenie, najcieższą, oraz największą rozmiarowo maszyna byłaby Valtra, ale brak Common Rail’a+toporny wyglad. DF fajny wygląd, ponoć spalanie także bardzo dobre wyposażenie włacznie z podłokietnikiem, ale maszyna lekka, silnik wyżyłowany (4l) + wysoka cena.
       
      Czekam na wasze sugestie co byście wybrali i dlaczego.
       
      Z góry wielkie dzięki.
    • Przez marek0609
      Witam chciałbym uruchomić biznes związany z wykopami,chce kupić koparke 5 ton I zastanawiam się jakim dyrektorem mógłbym ja ciągnąć, tak aby prędkość była 40km/h
    • Przez piotrek202127
      Witam wszystkich zgromadzonych,
      Chcę kupić ciągnik rolniczy DF lub zetora
      I teraz jeśli moglibyście powiedzieć coś o tych ciągnikach i który z tych 2 jest lepszy, jak jest ze spalaniem, awaryjnością  i dlaczego dany ciągnik jest lepszy, to byłbym wdzięczny. Ciągnik pracowałby jako główny ciągnik tzn. orka, siewy itp. Możecie podawać inne propozycje o podobnej mocy  i cenie
      Pozdrawiam 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.