Skocz do zawartości
mario_08

ciągnik nieco powyżej 130 km

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mario_08    4

valtra t130 new holland tsa135 czy john deere 6620se

jaki spośród tych ciągników byście wybrali?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas120    4

witam!

powiem krótko JD to je to se troche skromne ale uważam za naj... naj...

\NH ma kotega ful wypas ale czegpoś brakuje i w tej grupie jest najtańszy ale mnie nie pociąga :huh:

Aktualnie posiadam valtre i uważam że to dobry sprzęt swoje kosztuje ale jest wart tych pieniędzy :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    54

Jeśli chodzi o te 3 maszyny, to JD wychodzi na pierwszą pozycję :huh:. Oczywiście Valtra i NH nie śa złymi ciągnikami, ale ja postawiłbym na JD.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

timasz    52

JD to dobra maszyna trwała i wydajna ale warto pomyslec o Valtże powinna palic mniej od JD a jak wiadomo paliwo ma duży wpływ na koszty eksploatacji ciągnika obie firmy sa na najwyższym poziomie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sambao    0

Moim zdaniem nallepiej brać New Holland z tego względu, że najwięcej jest tych ciągników. I w przyszłości najlepiej będzie z dostępnością części do nich. A ciągnik jak ciągnik nie ma nie zniszczalnych. A samochód jaki byś wzioł mercedesa czy Volkswagena?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas120    4

jeżdze volkswagenem ale sam powiedz mercedes zwłaszcza te starsze mają w sobie to coś taki w124 20lat i jeszcze jeżdzi a passaty z tamtycz lat???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario_08    4

czy nie jest przypadkiem tak że ciągnik 6620se został już zastąpiony nową serią 6630?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    54

To prawda, że stare Merce sa wytrzymałe :huh:. Kiedyś oglądałem program w tvn turbo gdzie było o starej "beczce" :(. Przez nią fabryka Mercedesa omałoco by sie splajtowała. A to za sprawą tego, że ten Mercedes był bezawaryjny i firma nie miała wogóle dochodów jeśli chodzi o jakiekolwiek naprawy. Nawet jeśli ktoś nie serwisował "beczki" to ona i tak nie odmawiała posłuszeństwa :(.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MCKYLO    1

Do tej grupy dodałbym jeszcze CASE IH MXU 135. Porównajmy parametry, wyposażenie co w każdym modelu możesz uzyskać za proponowaną cenę. Słabo wyposażony Jelonek ale podobno naj naj czy teoretycznie nie naj NH, CASE itd. Co do Valtry nie wypowiem się bo nie znam dobrze tych ciągników mnie osobiście się nie podobają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario_08    4

Case odpada bo nie ma dealera w okolicy, najprawdopodobniej będzie valtra jest szansa na new holland. Myślicie że sprawdza się w nim powerbost

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MCKYLO    1

Power Booster w NH TS135A sprawdza się. Opiszę Ci jego działanie. Po pierwsze sprawdza się w pracach z WOM ale powyżej 3 km/h czy w ruchu oraz w transporcie powyżej 13 biegu. Ciągnik posiada czujniki mierzące obroty i moment obrotowy więc całym procesem steruje komputer zresztą ciągnik ma 24V oraz Common Rail. Kabina w NH jest rewelacja, bardzo dobra widoczność, wyciszenie i komfort w pracy jeździłem to wiem. Skrzynia biegów 16x16 z systemem auto również polecam bardzo przyjemna praca w polu i transporcie. Parametry max momentu obrotowego, udźwigu podnośnika i hydrauliki stawiają ten model w czołówce konkurencji. o do Valtry to powiem tak jeżeli chodzi o rewelacyjne zużycie paliwa to jest to bzdura i siła rekalmy, silniki Sisu nie palą ani bardzo mniej ani więcej od porównywalnej konkurencji. Ostatnio jeździłem Valtrą T140 i moje wrażenia są mieszane nie miałem do końca czasu na zgłębienie obsługi. Uwagi to: mała kabina z żenującym siedziskiem dla pasażera, zamek osłonięty blachą w środku kabiny że palec można rozwalić, słabej jakości tworzywa, bardzo mała kierownica, mało komfotowa zmiana biegów zacinała się dźwignia zakresów, tylko 2 prędkości WOM 540-1000, wydatek hydrauliki 73litry !!!!!! na taki ciągnik, brak sterowania przepływem oleju na wyjściach w innej wersji droższej pewnie jest a cena nie taka mała ale wybór należy do Ciebie. Ja wybrałbym NH za podobne pieniądze mam maszynę bardzo dobrze wyposażoną o bardzo dobrych parametrach. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario_08    4

zgadzam się co do spalania valtry. Rzeczywiście jest ono podobne lub nawet wyższe jak w innych ciągnikach. Wyczytałem w jednym z numerów Top agrar że cena podstawowa NH TSA135 wynosi około 240 tys. netto!! John deere jest tańszy!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MCKYLO    1

Nie sądzę że JD jest tańszy chyba że kwestia wyposażenia najlepiej porównać u dealera oba modele, ja osobiście nigdy nie wybrałbym serii Jelonka SE której nasi zachodni sąsiedzi nie chcą a Polacy zachwyceni wezmę wszystko aby taniej. Premium to co innego SE nie. Myślę, że TSA NH jest bardzo dobrą maszyną co zapewne fani JD i użytkownicy nie potwierdzą a wręcz zganią. Pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk    2

nie mogę zgodzic się z kilkoma poprzedniejszymi wypowiedzami, co do valtry T140, pojezdziłem troche tym sprzętem (sąsiad niedaleko mnie ma to cudo) ciągnik jest w najbogatszej wersji wyposażenia, w obracalnym gregoire besson 4*50 pokazuje mu spalanie 12 l na ha, w podorywkowym 4m lemken jak zapier... to pokazywał mu 3,5 l na ha !!! moim zdaniem to są ekstra wyniki

ja mam claasa ares 656, 125 km, to w podorywkowym aresie talerzowym 3m spali 7l na ha , w uprawowo-siewnym 3m 8-9 l na ha, w orce to wyłoi mi 18-20 l na ha ale mam za mały pług bo tylko 4 zagonową, myślę że w obracalnym spalił by mniej na ha

inny sąsiad w okolicy ma 6620 premium, to mówił że w 4 obrotowej V&N spala mu 17 l na ha, generalnie potwierdził że jest to sprzęt który musi chodzic pod obciążeniem a nie na pusto

 

nie wiem jak inne modele valtry ale T140 jest na pewno osczędniejszy od innych ciągników tej klasy, jest to model ecopower, max moment obrotowy jest juz przy 1100 obr, mój claas ma przy 1400, jd też przy 1400,

sąsiad w orce wkręca tą valtrę na 1400 obrotów i spokojnie idzie , ja claasem w polu staram sie nie przekraczac 1500-1600 obr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu    5

witam w tym przedziale mocy i spośród tych trzech marek ja wybrałbym JD jest to niezawodna sprawdzona seria tej marki ciągników, co do NH to napewno wypada najsłabiej spośród nich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas120    4

Witam

kumpel ma MF 5XXX 120KM I mówi że w pługu 4*44cm mieści się w 20l na ha to mi valtra czy orka zimowa czy siewna z wałem doprawiajacym zależnie od warunków 14-17l/ha a bądz co bądz to przynajmniej 3l mniej! a jeszcze na przyszły sezon planujemy zamianę pługów ma parę ha ;)a co do NH to jest lepiej wyposażony ale ta skrzynia 16x16 to w mojej valtrze w przedziale 4-15km/h jest ich 14!!!jest w czym wybierać :huh:

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    44

napewno to MF 5465...móje kolega też ma takiego i też mu tyle pali...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3

ten typ tak ma :)

 

można 1600 obr jeździć ale ja w swoim przy orce jechałbym z 6 km/h to napewno hektara za godzine nie zaoram dlatego staram się 2000 nie przekraczać to tak 7,5 - 8 km/h na biegu wyższym prawie nie ma szansy robić chyba że pod pszenice i płytko a jest tylko 1km/h szybszy

 

jak gaz w podłodze to 20l /mth mój spali

 

2 km odemnie ma 6520 i spalanie takie jak u mnie w ciągu dnia musi też go tankować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas120    4

Piootr a masz JD? bo znajomy ma JD6x10 115km i mówi że w do 1800obr jest ok a póżniej to smok;) a zresztą kak ja na jednym ciężkim kawałku podkręci valtrę do2200 to też pod 20l podskoczyło ale warunki były trudne i tylko 1ha pal licho

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3

ja mam MF 110 kM a JD 6520 premium jest w sąsiedniej miejscowaści ciaga podobne maszyny jak ja i szybciej nie jeździ ale wygodniej jak w moim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas120    4

a no premium to juz jest luksusik ale za wysokie progi...a ite nowe sprzęty za wygodę sie płaci a samochodzie klima 1l na setkę zabiera to i w polu 1l na ha więcej pójdzie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario_08    4

Mam pytanie odnośnie Valtry T? Czy możecie coś powiedzieć o jakości tej serii? Niedaleko mnie jeden rolnik kupił sobie valtre w 2006r.

miesiąc temu nawalił w niej rozrząd. Byc może że to przypadek ale czy napewno?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez wieslawa_olo
      WItam. Planuje sprzedać ciągnik MTZ 82 TS i zakupić coś zachodniego. Interesuje mnie ciągnik o mocy 100km. Nie wiem czy lepiej kupić 4cyl + turbo czy lepszy 6cyl bez turbo który jak myśle miałby większy zapas mocy. Zastanawiam się nad dwoma maszynami: Case 5130 a Renault Ares 550 RX. Chciałbym usłyszeć kilka opini od osób posiadających takie ciągniki. Na co trzeba zwracać uwagę przy zakupie. Czym różnią się te Case maxxtrack, magnum, pro i plus? Podobno są dobre tylko trzeba zwracac uwagę na pompe. A na co zwrócić uwagę w Renault? Jak ktoś chce sie przesiąść ze wschodu na zachód to jest sporo nowych rzeczy do wzięcia pod uwage. Ciągnik na 20h, staltech U170 4 skiby, agregat agrofactory 3,4m,  taleerzówka bomet 3,15m.  Wystawiłem już MTZ na olx i liczę że uda się poczynić jakąś zmianę. Czekam na odpowiedzi.

    • Przez dami99
      Witam planuje zakup ciągnika ,oglądałem ciągnik reanult ergos 95 z automatyczną skrzynią biegów . Czy mógłby ktoś wyrazić opinie na temat tego ciągnika?
    • Przez sslawek456
      Witam jestem tu nowy Stoję przed zakupem głównego ciągnika lecz nie wiem jaki wybrać,w gre wchądza:New holland t5 115 ec,Zetor fortera cl 110,case farmal 115 ewentualnie deutz fahr 5110g.Ceny są bardzo podobne,a jezeli chodzi ojakośc to zwracam się do was co sądzicie o nich ? i jak się sprawują w gospodarstwach ?
    • Przez damianxx54i
      Tak jak w temacie, który ciągnik lepszy, który bardziej polecacie, nie opisujcie mi innych ciągników interesują mnie tylko te dwa Fendt 309CI rok 2007 i Case Jxu 105 rok 2012(nowy).
    • Przez Fugeo
      W najbliższym naborze będę próbował swoich prób w PROW. Chciałbym starać się o dofinansowanie na ciągnik rolniczy do pracy z ładowaczem czołowym, opryskiwaczem, rozsiewaczem nawozów.
      Moje propozycje:
      CASE IH FARMALL C 65/75
      DEUTZ-FAHR AGROLUX 65
      JOHN DEERE 5067E (minus to udźwig tylnego tuza - 1800 kg)
      KUBOTA M6060
      NEW HOLLAND T4.65 UTILITY
      ZETOR MAJOR 60
      I może jeszcze jakiś ursus, ale póki nie słyszałem żadnych sensownych opinii.
       
      Zależy mi na dobrej zwrotności , na jak najlepszym stosunku cena/jakość, niskim spalaniu, jak najmniejszej awaryjności, udźwig tura w granicach 1300-1500 kg.
×