Jakubek7

Dlaczego przybywa mi oleju w ursusie 4512

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Sprawdź czy świeca żarowa nie cieknie, kiedyś ciekła mi w MF 255 to sporo oleju przybyło.

Druga możliwość to woda w oleju(jeśli olej robi się szary), przyczyną może być wydmuchana uszczelka pod głowicą/ pęknięty blok ( głowica)/przerdzewiały korek w bloku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

Grzesiek0090 jak masz tak mówić to po co wogole się odzywasz jak nic do tematu nie wnosisz ;););)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jakubek7    0
Sprawdź czy świeca żarowa nie cieknie, kiedyś ciekła mi w MF 255 to sporo oleju przybyło.

Druga możliwość to woda w oleju(jeśli olej robi się szary), przyczyną może być wydmuchana uszczelka pod głowicą/ pęknięty blok ( głowica)/przerdzewiały korek w bloku.

Tak to jest to ...chyba masz rację DZIĘKI

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

a jak szybko przybywa tego oleju? upuszczaeś już olej? 2 razy miałem tąprzypadłosc raz przybywało szybko winna była pompa paliwowa ostatnio przybywało bardzo powoli winne 2 wtryskiwacze w mf 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jakubek7    0
a jak szybko przybywa tego oleju? upuszczaeś już olej? 2 razy miałem tąprzypadłosc raz przybywało szybko winna była pompa paliwowa ostatnio przybywało bardzo powoli winne 2 wtryskiwacze w mf 255

Wymieniłem świece żarową i nadal to samo przybywa ,, chyba sporo w ciagu 1 godz 100ml

.Silnik był po remoncie a czy to mogą być zawory

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

zawory raczej nie przez zawory to by raczej ubywało oleju ;:

tylko wtryski pompa paliwa lub membrana w pomce podającej ;)

 

albo masz zarżnięty silnik że niema prawie wcale piercieni ale chyba tak nie jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Now lasnie ja sie zgadzam z FERDEK07 koles w wiosce mial tez tak i okazalo sie ze silnik padaka byl:) Ale mimo to troche mocy tam mial:) a i jak Ci oleju przybywa to spuszczaj to sprzedaz bedzie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jesteś pewien, że to paliwo dostaje się do oleju? Ropa może dostać się do miski przez lejące wtryski, lejącą świece, pompę wtryskową albo pompkę membranową. Jeśli wszystkie te części wymieniłeś to ropa nie ma prawa dostać się do oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam1515    0

tak ale co mam pompa wtryskowa do dostawania sie ropy do oleju??

ona ma zadanie podanie ropy na wtrysk to raczej nie ma nic z tym spólnego ale ok

 

a jeżeli poszla by uszczelka pod głowica to bys mial olej w chlodnicy.

moze to byc gdzies jakis feler w okolicy pompy olejeowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jakubek7    0
tak ale co mam pompa wtryskowa do dostawania sie ropy do oleju??

ona ma zadanie podanie ropy na wtrysk to raczej nie ma nic z tym spólnego ale ok

 

a jeżeli poszla by uszczelka pod głowica to bys mial olej w chlodnicy.

moze to byc gdzies jakis feler w okolicy pompy olejeowej

Silnik jest po remoncie poszły części z górnej półki ...pierścienie tłoki..ciśnienie na wale ma 4 atm na wolnych rozgrzany....wiec co to jak znajdę przyczynę to napiszę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam1515    0
Silnik jest po remoncie poszły części z górnej półki ...pierścienie tłoki..ciśnienie na wale ma 4 atm na wolnych rozgrzany....wiec co to jak znajdę przyczynę to napiszę

 

 

 

 

mi się wydaje ze gdzies jakis simering lub oring jest uszgodzony i jest przeciek jak wszystko wymieniles to nie moze byc inna przyczyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
tak ale co mam pompa wtryskowa do dostawania sie ropy do oleju??

ona ma zadanie podanie ropy na wtrysk to raczej nie ma nic z tym spólnego ale ok

Pompa wtryskowa w tych ciągnikach smarowana jest ropą i jeśli wysiądą uszczelniacze na wałku to ropa idzie przez nie do miski(kiedyś naprawiałem taki przypadek w 3p).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam1515    0
Pompa wtryskowa w tych ciągnikach smarowana jest ropą i jeśli wysiądą uszczelniacze na wałku to ropa idzie przez nie do miski(kiedyś naprawiałem taki przypadek w 3p).

 

aha ok ale jezeli on to wszystko wymienil to jaka moze byc przyczyna jedynie jakies uszczelniacze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam1515    0
aha ok ale jezeli on to wszystko wymienil to jaka moze byc przyczyna jedynie jakies uszczelniacze ( na jakim wałku)? na pompie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MiRol    53

No ja nie wiem... dziwne to troche... ja to bym obstawial na pompe wtryskowa, wtryskiwacze no albo istnieje opcja ze woda poszła do oleju no ale skoro wykluczone to zostalo to ja nie wiem ;) moze nie przybylo tylko zle zmiezyles ;)


http://www.youtube.com/user/Michalek69pl
Zapraszam do oglądania :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam1515    0
Pompa wtryskowa w tych ciągnikach smarowana jest ropą i jeśli wysiądą uszczelniacze na wałku to ropa idzie przez nie do miski(kiedyś naprawiałem taki przypadek w 3p).

 

jesli mozesz to odp na jakim wałku w pompie paliwowej ??????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam1515    0
no jest wałek w pompie paliwowej. zapomniałem jak on sie fachowo nazywa ;)

 

 

tak myslalem tylko sie pytam dla upewnienia bo walkow jest duzo pozdro:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Chodzi mi o główny wał pompy, ten do którego przykręcane jest koło zębate.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jakubek7    0

Nie wiem jaki jest walek ale pompa jest dobra i była już dwa razy sprawdzana.No i troszkę dymi na siwo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez yogi
      co sie moglo stac w mf255 ze po zagrzaniu cisnienie w silniku spada do zera?wal po szlifie panewki i ponpka oleju nowa! :huh:
    • Przez Krzys375
      Witam,
      Ursus 4514 96'
       
      Założyłem naprawione wtryski bo wszystkie lały, nowe paski klinowe SPA1357, nowy alternator.
       
      Po odpalaniu ciągnika coś, gdzieś piszczy.
       
      Pasek bardzo mocno poluzowałem ale ciągle piszczy.
       
      Co może być przyczyną? Pompa wody, sprężarka? Czy pompa wtryskowa jeśli jest zużyta może wydawać taki dźwięk - nie wiem . . . wtryski są zregenerowane a mówił mi Pan od naprawy że jeśli pompa słaba może nie mieć siły podać paliwa.
       
      Proszę o pomoc
    • Przez wojtekkmc
      Cześć, orientuje się ktoś w którym roku wszedł ten nowy silnik Ursus 4410, 50,5 kW (68,7 KM) do URSUSA 4514 ????? Kiedy zaczęli go montować ? Kupiłem ładowacz czołowy AGROMASZ MRĄGOWO Ł-104 zdjęty "podobno" z 4514 jednak nie pasuje mi adaptacja, jest o 3,5 cm za długa (NIE PASUJĄ ŚRUBY Z PRZODU JAK PRZYKRĘCĘ 4 POD KABINĄ..). Mam silnik 66 KM i szybką skrzynię, mierzyłem w wersji 60 KM i jest taki sam wymiar silnika itd, może ten nowszy silnik był dłuższy ?
    • Przez piotr26
      Od jakiegoś czasu zauważyłem że jak nacisnę ten zaworek co jest na butli z powietrzem to leci nim olej kiedyś tylko woda z powietrzem i mam pytanie czy miał ktoś podobny problem i jak można go szybko usunąć? odłączył bym wogule sprężarke ale słyszałem wypowiedzi że smrowania nie będzie w silniku i tak się boję dodam że mój ursus jest z 1994r
    • Przez UMP
      Dzień dobry mam problem z Ursusem 2812 mianowicie jak zimny to kopci na siwo oraz   gdy jest rozgrzany  i dłużej pochodzi na wolnych obrotach/ małym obciążeniu to po dodaniu gazu  kopci na siwo jak opętany  zasłona dymna, potem przestaje. Jak rozgrzany  i chodzi na większych obrotach lub w pi#$ do oporu to nic nie kopci. Moc ma . Oleju coś tam minimlanie ubywa.  Wtryskiwacze sprawdzone idealnie rozpylają, luzy zaworowe ustawione, nowa pompka zasilającą, filtr paliwa, wyczyszczony odstojnik. Co to może być ? 
      Na myśl przychodzą mi jeszcze uszczelniacze zaworowe, że puszczają olej do cylindra i przez to kopci , ale wtedy by kopcił cały czas?
      https://sklep.agromaj.com.pl/perkins-uszczelniacz-zaworu-ad3152-ad4203-p7519  
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj