Skocz do zawartości
Jakubek7

Dlaczego przybywa mi oleju w ursusie 4512

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Sprawdź czy świeca żarowa nie cieknie, kiedyś ciekła mi w MF 255 to sporo oleju przybyło.

Druga możliwość to woda w oleju(jeśli olej robi się szary), przyczyną może być wydmuchana uszczelka pod głowicą/ pęknięty blok ( głowica)/przerdzewiały korek w bloku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pablo21    26

Grzesiek0090 jak masz tak mówić to po co wogole się odzywasz jak nic do tematu nie wnosisz ;););)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jakubek7    0
Sprawdź czy świeca żarowa nie cieknie, kiedyś ciekła mi w MF 255 to sporo oleju przybyło.

Druga możliwość to woda w oleju(jeśli olej robi się szary), przyczyną może być wydmuchana uszczelka pod głowicą/ pęknięty blok ( głowica)/przerdzewiały korek w bloku.

Tak to jest to ...chyba masz rację DZIĘKI

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

a jak szybko przybywa tego oleju? upuszczaeś już olej? 2 razy miałem tąprzypadłosc raz przybywało szybko winna była pompa paliwowa ostatnio przybywało bardzo powoli winne 2 wtryskiwacze w mf 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jakubek7    0
a jak szybko przybywa tego oleju? upuszczaeś już olej? 2 razy miałem tąprzypadłosc raz przybywało szybko winna była pompa paliwowa ostatnio przybywało bardzo powoli winne 2 wtryskiwacze w mf 255

Wymieniłem świece żarową i nadal to samo przybywa ,, chyba sporo w ciagu 1 godz 100ml

.Silnik był po remoncie a czy to mogą być zawory

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

zawory raczej nie przez zawory to by raczej ubywało oleju ;:

tylko wtryski pompa paliwa lub membrana w pomce podającej ;)

 

albo masz zarżnięty silnik że niema prawie wcale piercieni ale chyba tak nie jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Now lasnie ja sie zgadzam z FERDEK07 koles w wiosce mial tez tak i okazalo sie ze silnik padaka byl:) Ale mimo to troche mocy tam mial:) a i jak Ci oleju przybywa to spuszczaj to sprzedaz bedzie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jesteś pewien, że to paliwo dostaje się do oleju? Ropa może dostać się do miski przez lejące wtryski, lejącą świece, pompę wtryskową albo pompkę membranową. Jeśli wszystkie te części wymieniłeś to ropa nie ma prawa dostać się do oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam1515    0

tak ale co mam pompa wtryskowa do dostawania sie ropy do oleju??

ona ma zadanie podanie ropy na wtrysk to raczej nie ma nic z tym spólnego ale ok

 

a jeżeli poszla by uszczelka pod głowica to bys mial olej w chlodnicy.

moze to byc gdzies jakis feler w okolicy pompy olejeowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jakubek7    0
tak ale co mam pompa wtryskowa do dostawania sie ropy do oleju??

ona ma zadanie podanie ropy na wtrysk to raczej nie ma nic z tym spólnego ale ok

 

a jeżeli poszla by uszczelka pod głowica to bys mial olej w chlodnicy.

moze to byc gdzies jakis feler w okolicy pompy olejeowej

Silnik jest po remoncie poszły części z górnej półki ...pierścienie tłoki..ciśnienie na wale ma 4 atm na wolnych rozgrzany....wiec co to jak znajdę przyczynę to napiszę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam1515    0
Silnik jest po remoncie poszły części z górnej półki ...pierścienie tłoki..ciśnienie na wale ma 4 atm na wolnych rozgrzany....wiec co to jak znajdę przyczynę to napiszę

 

 

 

 

mi się wydaje ze gdzies jakis simering lub oring jest uszgodzony i jest przeciek jak wszystko wymieniles to nie moze byc inna przyczyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
tak ale co mam pompa wtryskowa do dostawania sie ropy do oleju??

ona ma zadanie podanie ropy na wtrysk to raczej nie ma nic z tym spólnego ale ok

Pompa wtryskowa w tych ciągnikach smarowana jest ropą i jeśli wysiądą uszczelniacze na wałku to ropa idzie przez nie do miski(kiedyś naprawiałem taki przypadek w 3p).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam1515    0
Pompa wtryskowa w tych ciągnikach smarowana jest ropą i jeśli wysiądą uszczelniacze na wałku to ropa idzie przez nie do miski(kiedyś naprawiałem taki przypadek w 3p).

 

aha ok ale jezeli on to wszystko wymienil to jaka moze byc przyczyna jedynie jakies uszczelniacze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam1515    0
aha ok ale jezeli on to wszystko wymienil to jaka moze byc przyczyna jedynie jakies uszczelniacze ( na jakim wałku)? na pompie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MiRol    18

No ja nie wiem... dziwne to troche... ja to bym obstawial na pompe wtryskowa, wtryskiwacze no albo istnieje opcja ze woda poszła do oleju no ale skoro wykluczone to zostalo to ja nie wiem ;) moze nie przybylo tylko zle zmiezyles ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam1515    0
Pompa wtryskowa w tych ciągnikach smarowana jest ropą i jeśli wysiądą uszczelniacze na wałku to ropa idzie przez nie do miski(kiedyś naprawiałem taki przypadek w 3p).

 

jesli mozesz to odp na jakim wałku w pompie paliwowej ??????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MiRol    18

no jest wałek w pompie paliwowej. zapomniałem jak on sie fachowo nazywa ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam1515    0
no jest wałek w pompie paliwowej. zapomniałem jak on sie fachowo nazywa ;)

 

 

tak myslalem tylko sie pytam dla upewnienia bo walkow jest duzo pozdro:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Chodzi mi o główny wał pompy, ten do którego przykręcane jest koło zębate.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jakubek7    0

Nie wiem jaki jest walek ale pompa jest dobra i była już dwa razy sprawdzana.No i troszkę dymi na siwo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez ania2701
      Witam, czy ktoś wie jak spuścić wodę w Ursusie 5714 i mógłby dokładnie napisać co i jak a najlepiej poprzeć to zdjęciami co i w którym miejscu odkręcić itd?
    • Przez Dominik_1211
      Tak jak w temacie. Czy  w ursusie 5024 mozna jakos zwiekszyc moc np na pompie paliwa? Z czego np wynika wieksza moc w ursus 6024? Jaki moglby byc ewentualny przyrost mocy?
    • Przez Krzys375
      Witam,
      Ursus 4514 96'
       
      Założyłem naprawione wtryski bo wszystkie lały, nowe paski klinowe SPA1357, nowy alternator.
       
      Po odpalaniu ciągnika coś, gdzieś piszczy.
       
      Pasek bardzo mocno poluzowałem ale ciągle piszczy.
       
      Co może być przyczyną? Pompa wody, sprężarka? Czy pompa wtryskowa jeśli jest zużyta może wydawać taki dźwięk - nie wiem . . . wtryski są zregenerowane a mówił mi Pan od naprawy że jeśli pompa słaba może nie mieć siły podać paliwa.
       
      Proszę o pomoc
    • Przez ursus-5314
      Mam pewien problem z moim Ursusem, a mianowicie podczas ciężkiej pracy na wysokich obrotach wszystko jest w porządku, ale gdy tylko odpuszczę gaz, płyn ucieka nadmiarem z chłodnicy, w ciągu 2 godzin uciekło ok 4l, dodam że w chłodnicy nie widać żadnych bąbelków w płynie, ciągnik normalnie pracuję (więc raczej to nie uszczelka pod głowicę), dolny wąż jest pusty, nie ma w nim płynu. Co to może być???
    • Przez Janesz
            Nagły spadek mocy , chodzi jak by bez 1 cylindra i dziwnie klekocze i słychać to w tłumiku , nie wiem co jest pomóżcie
       
×