Polecane posty

MarQ784    0

Zauważyłem właśnie, że jest ok. 3/4 płynu w zbiorniczku, więc może ubywać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

a jak z ręcznym?? bo taśmy lubią piszczeć jak są za luźno... ja tak miałem... w 7211, a jesli słabo działają a pedał masz twardy to bardzo prawdopodobne że okładziny się skończyły...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Wina leży po stronie DOT 4 masz do wymiany wszystko co ma gume w tym układzie, po zalaniu takim płynem rozszczelni CI po czasie wszystko, zapewne już w tylnym moście leje z cylinderków... Najlepszy jest może prymitywnym ale R3.

 

Z rok albo dwa lata temu zmieniłem płyn na dot 4 w zetorze 12145 do tej pory nic się nie rozszczelniło...

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

a próbowałeś podkręcić te śrubki przy pompach?? a jak nie trzyma to albo masz zalane olejem szczęki lub jakąś nie szczelnośc w układzie... ale jak wciśniesz pedał, to jest sztywny, czy po woli opada...???


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Śrub przy pedałach jeszcze nie ruszałem, pedał jest sztywny tylko łapie nisko i mam wrażenie, ze słabo trzyma. Płynu nie ubywa i żadnych wycieków oleju nie widać. Ręczny trzyma dobrze.

Ciągnik mało pracował (rocznik 1999 ma 600 Mth) i u mnie też jest używany sporadycznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Regulatory luzu miedzy szczękami a bębnami są w cylinderkach. Patent niezniszczalny praktycznie i bezobsługowy. Raczej założył bym koniec pompek hamulcowych. Wraca płyn z powrotem do zbiorniczka


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info.

Regulatory są automatyczne czy wymagają korekt w miarę zużywania się szczęk? Da się jakoś zweryfikować stan szczęk bez demontażu zwolnic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

To automat. Nic nie trzeba regulować. Nie ma możliwości sprawdzenia okładzin bez zdejmowania zwolnic. Po prostu ich nie widać.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jakub21    20

Nie chciałem zakładać nowego tematu więc pytam tutaj jak wymienić linkę od hamulca ręcznego w Zetorze 7711 po kolei co rozebrać aby się do niej dostać :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj przejechałem ze 300 metrów na wciśniętym hamulcu, aby je przeczyścić (traktor był używany sporadycznie). Po rozpędzeniu na asfalcie na maxa na 3 biegu i zahamowaniu daje równe 2 krechy, czyli chyba jest OK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2125

A ja mam takie pytanie w swoim zetorze nie mam zaworu pneumatycznego do prczyczepy i tu moja prosba mogłby ktos zrobic pare zdjec jak to wyglada wgl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tedizetor56    95

Nie chciałem zakładać nowego tematu więc pytam tutaj jak wymienić linkę od hamulca ręcznego w Zetorze 7711 po kolei co rozebrać aby się do niej dostać :mellow:

jezeli jest tak jak w 5211 to odpinasz oba konce i wyjmujesz bez problemu.

Zetor Team.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamgaleon    7

Witam wszystkich

mam zamiar w weekend w swoim zetorze 6245 wymienić szczęki hamulcowe bo już nie ma czym hamować, może ktoś z was podpowie mi jak to sprawnie zrobić co i jak po kolei odkręcać lub na co zwracać uwagę przy wymianie bo jeszcze przy zetorze nie wymieniałem hamulców. Liczę na podpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kopin    3783

Czy wie ktoś gdzie można dostać manszety do tłoczka hamulcowego w 7341,bo niestety w serwisie zaproponowali mi tylko cały tłoczek za bagatela prawie 350 zł

nr

36683 i W 3430 o ile dobrze przeczytałem bo dosyć zniszczona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ryszardbed    0

po wymianie wyrownacza cisnienia i odpowietrzeniu hamulcow trzpin w wyrownaczu nie odbija.Czy moze ktos mi napisze dlaczego tak jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

pewnie leżał par ę lat na regale, zestarzałe oringi złapały tłoczek. Nie ma tam nic więcej.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    185

O ile pamiętam to w wyrównywaczu nie ma sprężyny powrotnej i ten trzpień powinien być cofany poprzez dźwignię sterującą zaworem pneumatycznym. Sprężyna w zaworze pneumatycznym jest dość mocna więc powinie się cofnąć bez problemu. Może wystarczy wyregulować cięgno łączące dźwignię z zaworem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesiekxy    134

Witam . Mam pytanie- Czy w zetorze 6341 można bez problemu wyjąc cylinderki hamulcowe z tylnego mostu ?U mnie siedzą na wierzchu ,hamulce pracują w oleju.Czy po wyjęciu cylinderków da się je zpowrotem założyć bez ściągania zwolnic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam dziś robiłem hamulec zasadniczy wywaliłem zwolnice bębęn patrze a tam wszystko ok okładziny mają 7mm bębęn trochę zjechany ale nie tak źle a hamulec słaby regulowałem go na tłoczysku przed dzisiejsza praca ale to nie dało dużych efektów także myśle że cylinderek do wymiany co o tym myślicie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale drugi hamulec ok także wyrównywacz powinien być ok

 

cylinderek ewentualnie pompka. moim zdaniem wyrównywacz ok jutro jade po części i się okaże co nawaliło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adams452    13

Witam,

Podczas odpowietrzanie hamulców z zetorze 7211 klucz mi wpadł do środka przez zwolnice . Pytanie czy nic sie nie stanie przy takim stanie rzeczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj