Polecane posty

Sollter    0

hahaha

skrzynia, silnik, tylny most to w ogóle nie były myte od nowości w żadnym ciągniku i nie mam zamiaru ich myć, a co do kabiny to przyznam racje syf jak cholera wtedy był ale to norma sprząta się a za tydzień to samo.

pytanie do Czarox jakie macie ciągniki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2130

Mam pytanko. Gdzie moge dostac całe to ciegno do pneumatyki tzn to ktore sie wkreca w tłoczek wyrownywacza az do zaworu pneumatycznego odcinajacego powietrze do przyczep. Szukam i pytam po roznych sklepach i nigdzie niemaja. Potrzebne mi jest bo zdarza mi siejedzizc z 2 przyczepami a bez hamulcy to strach :( Moze ktos wie? albo ma i sprzeda ;D

Edytowano przez mds212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sollter    0

no najlepiej to jak byś pytał u takich co na części te ciągniki rozbierają na allegro są tacy,

albo samemu zrobić tylko pasuje mieć na wzór.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Mam pytanko. Gdzie moge dostac całe to ciegno do pneumatyki tzn to ktore sie wkreca w tłoczek wyrownywacza az do zaworu pneumatycznego odcinajacego powietrze do przyczep. Szukam i pytam po roznych sklepach i nigdzie niemaja. Potrzebne mi jest bo zdarza mi siejedzizc z 2 przyczepami a bez hamulcy to strach :( Moze ktos wie? albo ma i sprzeda ;D

 

U dilera lub w firmach handlującymi oryginalnymi zetorowskimi częściami można wszystko zamówić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2130

Jak mozesz to daj namiary bo dzwonilem do kilku sklepow z czesciami do zetorow i nie mieli:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamgaleon    7

Cześć kolego ja się zaopatruję w części do Zetora w miejscowości Zbylitowska Góra jest to na południu polski, wysyłają części za pobraniem mają wszystkie lub jeśli nie mają to sprowadzają i ja też tam u nich zamawiałem ten regulator ciśnienia mogę podać ci numer i się dowiesz wszystkiego za przesyłkę płacisz około 30 zł telefon jest następujący :14 6743920

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wysoki7245H    0

witam

W moim zetorze 7245 robiłem hamulce czyściłem wszystko zmieniłem płyn odpowietrzałem, tłoczki w cylinderkach chodziły lekko

pedały są twarde a hamulce słabe, jak stoje pod górke to ciężko utrzymac ciągnik trzeba bardzo mocno ,,dusić" pedał..

Czy to wina wyrównywacza ciśnienia?

Jak on działa??

ma on wpływ na to?

dodam ,że koła hamuja raczej równo...

prosze o pomoc

Edytowano przez wysoki7245H

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pszemeg    2

Witam mam problem w moim zetorze 3320 (200mth od nowości) nie hamuje mi lewe koło (pedał jest miękki) dodam ze pompa pompuje, układ nie jest zapowietrzony. Przestał działać tak z dnia na dzień. Czy winą można obarczać cylinderki? Z góry dzięki za podpowiedzi. Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrjako    4

Witam posiadam zetora 6245 z 91 roku z hamulcami tarczowymi suchymi (tak jak w 5340, cylindrerkiz tyło ciągnika) wczoraj wsiadam do ciągnika ruszam hamuję a tu miękki pedał hamulca, po drugim naciśnięciu zrobił sie twardy i oba koła hamowały. sprawdziłem płym hamulcowy i było go tylko na dnie więc dolałem i w drogę. po drodze było tak samo i zaczeło hamować tylko lewe koło a później sytuacja jeszcze się pogorszyła (jeszcze bardziej miękki i kilkukrotne pompowanie mało pomagało i zaczeło hamować tylko prawe koło). co może być przyczyną takiego stanu: zapowietrzony układ czy moze pompki albo wyrównywacz ciśnienia. dodam że po dolaniu płynu nie widać żaby go ubywało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pl95    0

Witam

Posiadam zetora 4341, od niedawna w trakcie jazdy coś zaczeło piszczeć w tylnej cześci, pod kabiną. Natężenie jest większe w czasie jazdy do przody, na wstecznym jest mniejsze. Co może być tego przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22

Witam

Proszę aby ktoś napisał na jakiej zasadzie (co dzieje się w środku) działa wyrównywacz ciśnienia przy hamulcach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22

widocznie przeoczyłem... swoją droga jeśli wiedziałeś mogłeś się podzielić tą wiedzą a nie pisać nic nie wnoszącego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mirek37   
Gość mirek37

potrzebuje pomocy z wyjęciem zwolnicy razem z pochwą w 7745 po odkręceniu śrub przy pochwie od tylnego mostu odeszło 3-4 cm i nic dalej nie idzie, nie chce na siłe brać aby nic nie urwać,czego to może być przyczyną, może robie coś nie tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

A odkręciłeś wszystko od hamulców? Jeśli to prawa zwolnica to zdarza się że skręca wieloklin półosi pomiędzy blokada a dyferencjałem. Trzeba wtedy wyrywać na siłę razem z pokrywką.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mirek37   
Gość mirek37

wystąpił błąd serwera i edytowało 5 razy

Edytowano przez mirek37

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mirek37   
Gość mirek37

u mnie są hamulce tarczowe cylinderek jest na wierzchu ,popuściłem cięgna od ręcznego i nożnego ,z tego co wyczytałem z katalogu to tarcze powinny zostać w moście a zwolnica z półosią wychodzić jak w 30 tce lub 60 tce tylko bez bębna ,chyba żebym się mylił

już wyjęte :)

Edytowano przez mirek37

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22

Witam

Proszę aby ktoś napisał na jakiej zasadzie (co dzieje się w jego środku) działa wyrównywacz ciśnienia przy hamulcach

Może ktoś napisze coś na ten temat

 

Ewentualnie jakiś schemat.

Czy płyn w wyrównywaczu może sie mieszać z hamulca lewego i prawego?

Jak to możliwe, że po podciągnięciu prawego pedału mogę poruszyć dwoma cylinderkami naciskając tylko lewy pedał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wysoki7245H    0

Witam

Mam zapieczony wyrównywacz ciśnienia, tłoczek nie wychodzi.

Może zna ktoś rozmiar oringu?

W katalogu części nie jest wyszczególniony:(

Mam oryginalny wyrównywacz i myslę zmienić tylko oring bo tam więcej nie ma co się zepsuć

A ciągnik jest często używany i chciałbym już mieć kupiony oring i szybko wymienić.

proszę o odpowiedź pozdrawiam

 

Może jeszcze ktoś podpowie jak dużo wychodzi tłoczek z wyrównywacza??

Jakieś fotko możę jak jest wsunięty i wysunięty

Był bym wdzięczny...

Edytowano przez wysoki7245H

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22

Dziś wyjąłem pompki i wygląda na to że prawa mogła zaciągać powietrze ponieważ był uszkodzony oring (ale nie ciekła).

Podczas pompowania pompką nie robiła ciśnienia,

Zabrudzona w środku również była.

Jutro czyszczenie i zestaw naprawczy za 10 zł:) Może się uda naprawić:)

Na razie wężyk zasilania pompek zatkany i jeździłem hamując ręcznym:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj