Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

bardzo możliwe ,że źle poskładałeś tym bardziej jak nie wchodzą 2 nakrętki . Zgodnie z instrukcją ustawiasz w ten sposób ,że luzujesz taśmę maksymalnie i zaciągasz ręczny na trzeci ząbek . Następnie napinasz taśmę tymi dwiema nakrętkami .

Jak taśma jest oryginalna to źle poskładałeś . Sprawdź jeszcze przez  górną pokrywę czy taśma ułożyła się właściwie na bębnie -może siedzi przesunięta na jeden bok - nic więcej mi do głowy nie przychodzi a rozbierałem to już parę razy

Edytowane przez DarekD
Opublikowano

Witam chciałbym otrzymać poradę. Niedawno zakładałem instalacje pneumatyczna w zetorze 7745 i wymieniłem także wyrownywacz ciśnienia. Jak hamuje to ciągnik prawie staje a przyczepa dopiero zaczyna hamować. Cięgno jest skręcone do końca. Jak skracam to Cięgno to cofa się ten tłoczek w wyrownywaczu co jest w nim igła. Czy razem z nim nie powinna rozciagac się także sprężyna w zaworze powietrza? Ciśnienie mam na 7 atmosfer

Opublikowano (edytowane)

Postaw ciągnik na betonie i będziesz widział gdzie ucieka, proste. Ludzie myślcie trochę, w necie ma Ci ktoś powiedzieć gdzie ucieka?.

Edytowane przez Sean
Opublikowano

Jasne że może . Tak działa grawitacja . Masz gdzieś nieszczelność , to se ucieka . Zlokalizuj i napraw .

Opublikowano

Witam. Panowie mój problem z zetorem 5340 jest taki że po wciśnięciu pedału hamulca blokuje się prawe koło  i tłoczek cylinderka nie cofa się. Co może być przyczyną?

Opublikowano

Panowie w zeszłym roku w moim 5245 wymieniłem pompki hamulcowe i wyregulowałem aby równo brały. W tym roku wymieniłem wyrównywacz ciśnienia i hamulce biorą tylko na 1 kolo. Układ był odpowietrzany oraz po rozłączeniu pedałów hamulców koła hamują.

Moje pytanie jest takie czy trzeba ponownie regulować hamulce (iglica przy pedałach) czy może nowy wyrównywacz możne być wadliwy???

Opublikowano (edytowane)

Płyn jest ? Szukaj wycieku .

Edytowane przez zetorki12
Opublikowano

 Tak żeby całkiem , to nigdy nie miałem . Zawsze coś tam było . Pompka jak wysiadła to też były , tyle że słabo to wszystko działało . Trzeba sprawdzać po kolei . Skoro mówisz , że wcześniej już był problem , to zaczął bym od tego koła .

Opublikowano

Wymieniłem wyrównywacz ciśnienia, prawe koło hamuje, na lewym pedał wpada do końca i cylinderek nie odbija, albo odbija samoczynnie z trudem. Co począć,jak żyć? Wymieniać cylinderek czynalezy coś regulować? Zetor 7711, cylinderki na wierzchu

Opublikowano

cylinderki maja sprezyne wiec chyba musza odbijac ?? pompke hamulcowa sprawdziles, popychacz sie nie odkrecil ??? dobrze odpowietrzony ??? sila hamowania ustawiona ??

przy tarczowych to chyba nic innego nie moglo sie stac, wyrownywacz sam kiedys wymienilem-zupelnie niepotrzebnie, ale co sie wtedy naprawde zepsulo-juz nie pamietam.....

Opublikowano
3 minuty temu, jacus napisał:

sila hamowania ustawiona ??

Znaczy co ? Czym się ustawia ? Wyrównywacz jak koła nierówno biorą . U mnie ciekł , to wymieniłem . Skoro cylinderek nie odbija , to może też wymienić ? Drogi nie jest .

Opublikowano

Musiałem rozpolowic bo była robiona skrzynia, przy okazji wymieniłem wyrównywacz na nowy, ten aluminiowy no i rurki. Przy pompkach nie grzebałem nic, przed remontem nie było żadnych problemów z hamulcami. Czy dobrze odpowietrzony to nie wiem, naciskając pedał raz, wpada do końca, drugi raz jest twardy, ale to już popychacz dotyka tylnego mostu. Wystarczy go lekko odgiąć od tylnego mostu i wraca na swoje miejsce.  Przy kilkukrotnym odpowietrzaniu idzie tylko płyn z odpowietrznika. Prawe koło odbija elegancko, pedał bierze przy końcu, ale bierze. Z tym moim zetorem to czary, jak jeździ to ok, jak trzeba stanąć i coś zrobić to wyskakuje kilka nowych problemow

Opublikowano

zetorki-masz hamulce tarczowe ?? bo jak nie to po co ci ta wiedza ?? B|, w widelkach pod cylinderkiem widac nakretke  12 - podnosisz kolo do gory i dokrecasz nakretke krecac przy tym kolem-gdy sie zablokujesz wracasz ze 2 obroty-tak zeby kolo swobodnie sie krecilo i tak masz ustawione hamulce tarczowe...

obstawiam pompke hamulca.

popatrz tez jak masz ustawione te trzpienie pedalow [ciekawe czy z automatu pokaza sie gwiazdki] hamulca-wkrecajac i wykrecajac je mozna regulowac dzialanie-ja wole wysokie branie..

 

  • Thanks 1
Opublikowano

Dzięki,dokrecilismy te nakrętkę i nadal bez efektu, pedał teraz nie wpada za pierwszym razem do końca, tylko do połowy, ale ciągnik nawet nie zaczyna hamować, spróbować go odpowietrzyć? Zastanawiam się czy podczas remontu mógł się tam dostać olej, ale raczej nie. Też wolę wysokie branie, a jakoś noga zawsze było mi bliżej do lewego hamulca i teraz ciężko się przyzwyczaić. Skończzymy go składać i jak będzie chwila to pobawię się z pompką jak radzisz

Opublikowano

Witam mam problem z wymianą szczęk w zetorze 7211, otóż nowe nie wchodzą do bębna, nr katalogowy szczęk się zgadza, bęben już trochę wytarty więc na chłopski rozum powinno wejść luźno a w żaden sposób nie da się go założyć na nowe szczęki. Spotkał się już ktoś z czymś takim ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez Maverick
      Witam. Chciałbym dorobić zaczep rolniczy (dolny) do Zetora 14145 gdyż jest to wersja eksportowa z zaczepem piton fix do której standardowy zaczep z agromy nie pasuje gdyż jest zbyt gruby (30mm). Grubość zaczepu jaki pasowałby w mocowanie piton fix to max 25mm. Zakupiłem odpowiednio gruby płaskownik wycięty palnikiem acytylenowym i teraz stoję przed pytaniem jak bardzo wysunięty był fabryczny zaczep w tym ciągniku. Gdyby był ktoś tak uprzejmy i zmierzył w swoim ciągniku tej serii odległość od końcówki wałka wom do środka oka listwy zaczepu dolnego byłbym niezmiernie wdzięczny. Dodam że ciągnik jest na kołach 20.8 R38 co powoduje że nie mogę umieścić zaczepu zbyt blisko tylnej osi, bo spowoduje to trudności w skręcaniu pod ostrym kątem. Odległość od końcówki wałka wom do środka oka zaczepu (mierzone w idealnym poziomie) uważam za uniwersalny punkt odniesienia w tej serii ciągników. Zdjęcie zamieszczam poniżej. Z góry dziękuję.
      Oto zdjęcie piton fixa. Ta belka pod spodem jest od przedniego tuza która była przykręcona do piton fixa. Interesuje mnie odległość końcówki wałka do środka oka sworznia zaczepu rolniczego (dolnego). Czy ktoś z posiadaczy ciężkiej serii zetora mógłby zmierzyć u siebie i podać odległość?

    • Przez KlimekPL
      Narodził się kolejny problem w Zetorze 5211. Wymienialiśmy pompę wody na nową, daliśmy nową uszczelkę a miejsce mocowania pompy zostało dokładnie oczyszczone i odtłuszczone, śruby dokładnie i równo dociągnięte a podczas zalewania okazało się, że cały płyn zaczął uciekać właśnie w miejscu mocowania pompy. Gdzie należy szukać przyczyny? Czy jedynym sposobem będzie uszczelnienie na silikon? Bo tak właśnie była zamontowana stara pompa a teraz zamiast tego poszła normalna uszczelka, a płyn ucieka pokaźnym strumieniem (nie kropelkami, tylko normalnie wodospad).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v