leśny23

Same Explorer 65 wspomaganie

Polecane posty

leśny23    0

Witam. Jestem nowy na tym forum więc przepraszam jak coś napisałem nie tak lub nie w tym miejscu.
Posiadam Sama Explorera 65 z 89r. i mam taki problem gdyż jak postoi pewien czas czasami 30 min. czasami kilka godzin przestaje działać wspomaganie. Po odpaleniu nie idzie skręcić kierownicą, czasami kierownica się kręci a koła nie skręcają. Bywa że pod dodaniu gazu problem ustaje ale nie zawsze tak jest, czasami dość długo trzeba walczyć z nim, niekiedy ponowne zgaszenie i odpalenie ciągnika pomaga. Ktoś z was miał może taki problem lub wie co może być tego przyczyną? 
Z góry dziękuje za pomoc. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Sprawdź ciśnienie w układzie wspomagania, poziom oleju oraz stan filtrów.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leśny23    0

Poziom oleju jest na 100% ok, gdy ciśnienie jest za małe zaświeca się kontrolka tak że też jest raczej ok a co do filtrów to były zmieniane i dalej to samo :mellow: Mi wygląda to na to jak by się jakiś zawór blokował i po pewnym czasie otwierał ale nie wiem gdzie takiego szukać, patrzyłem w katalogu części czy jest może jakiś zawór ale nigdzie nie widzę nic takiego :( 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

AlaCapone    5003

W takim razie zakręć kierownicą podczas postoju przy zgaszonym silniku.

Jeśli da się kręcić bez oporu padają zawory w orbitrolu lub są zablokowane przez zanieczyszczenia.

 

Kontrolka jest od ciśnienia wspomagania?


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leśny23    0

Kontrolka zaswiecała mi się gdy są filtry za tkane po wymianie gaśnie lub teraz gdy jest zimno i olej nie rozgrzany a doda się gazu. A kierwinica da się kręcić ale nie zawsze i jest dosyć spory opór. Na odpalonym silniku też czasami da się kierownicą kręcić nawet jeśli koła są skręcone do końca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Jeszcze raz zadam pytanie: Kontrolka jest założona w układzie wspomagania? Ona jest od zaniku ciśnienia w układzie wspomagania, czy zaświeca się tylko i wyłącznie podczas zatkania filtrów?

 

Odpowiedz na pytania:

1. Wymieniłeś olej na zalecany przez producenta jakościowo i lepkościowo?

2. Wymieniałęś filtry na nowe i zalecane przez producenta?

 

Kolejna sprawa. Musimy wiedzieć: Jakie jest faktyczne ciśnienie wspomagania? - bo tylko tak możemy pójść dalej, inaczej tak naprawdę nie wiemy, czy wina leży po stronie oleju, filtrów, zaworu przelewowego, pompy, czy orbitrola.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leśny23    0

Zalany jest Agrol U, w sklepie powiedzieli że taki ma być a co do filtrów to są zmieniane na takie jak były wcześniej tak że raczej są odpowiednie.

Przy najbliższej okazji po staram się sprawdzić ciśnienie, ale skoro ciśnienie by było zbyt niskie to by ciągle nie było wspomagania a jak się pojawi to można jednym palcem kierownicą kręcić, więc pompę bym raczej wykluczył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Dla mnie Agrol U nie jest olejem tylko produktem olejopodobnym.

Trzeba znaleźć przyczynę zanikania ciśnienia - dlatego dopytuję się o pewne rzeczy, aby coś wykluczyć. To nie jest normalne zjawisko.

 

Pompy są dwie, czy jedna? Przejrzyj dokładnie całą instalację hydrauliczną pod kątem dzielników i zaworów.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Gość SebastianAdamski
      Przez Gość SebastianAdamski
      Deutz
    • Przez Grzebcio
      Witam,

      niedawno nabyłem tegorocznego deutza keyline f70 i po paru naprawach, nie wiem czy mam zgłaszać kolejne czy zaufać wkurwionemu już serwisantowi. Pytania kieruję do użytkowników agroluxów oraz agroplusów gdyz skrzynia 15x15 (rewers mechaniczny) chyba się nie zmieniła. Także:
      -czy tylny most/skrzynia/rewers (nie wiem, które dokładnie) powyżej 15~20 na pusto powinien wydawać dźwięki jakby na trybach były luzy (wręcz trzaski/stuki)
      -oraz czy po nagrzaniu się ciągnika wspomaganie kierownicy bez przekroczenia 1300 obrotów powinno działaś ze znacznym oporem wręcz uniemożliwiając oporem kręcenie na postoju, podczas jazdy już spoko ale przy gwałtownych skrętach nie wyrabia na wolnych obrotach.
    • Przez kacperok200
      Witam posiadam ciągnik landini 6560
      Mam takie pytanie czy podczas kręcenia kierownicą przy zgaszonym silniku (ciągnik z wspomaganiem) kierownica powinna chodzić lekko czy ciężko. A jeżeli chodzi lekko lub ciężko  to jaki może być problem.
      Licze na pomoc.
    • Przez jaguarboja
      Witam mam problem z moim same czasem wyskakuje mi błąd 065 nie mogę dojść co to może być a z rubinem się nic nie dzieje z góry dzięki za odpowiedź i Jeszcze jedno problem 2 jaką jest przyczyną szarpania przy zmianie biegów? Filtry i olej nowy 

    • Przez Tomson402
      Witam ostatnio kupiłem we Francji Lamborghini 180 . Ciągnik kupiłem z wyciekiem między skrzynią a silnikiem . Ciągnik wjechał o własnych siłach . Ciągnik w Polsce juz nie zjechał sam bo olej sie wylał cały . Teraz moje pytanie gdzie sie wlewa olej do przekładni . Bo jeden jest wlew w zwolnicy z tyłu po lewej stronie na imbus z miarką . Ale w instrukcji pisze ze są dwa wlewy oleju i teraz moje pytanie gdzie jest drugi wlew oleju ? Jeszcze świeci mi błąd silnika 240 i skrzyni błąd 254 . I potrzebuje elektryka który by mi to zrobił kto mi polecicie ? I proszę o waszą opinie o tym sprzęcie . 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.