Zaloguj się, aby obserwować  
Pronar82a

Temp silnika D-243

Polecane posty

Pronar82a    179

Jaka powinna być temperatura silnika D-243?? Bo mój Pronar ma 90 stopni przy jeździe na pusto a dzisiaj w podorywce łapał 95-100 stopni


Chłop ze wsi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endrius    9

Prawidłowa temperatura to 90 bo później otwiera się termostat a jeżeli masz już 100 stopni to coś jest nie tak może termostat się zaciął a czym masz zalaną chłodnice płynem czy wodą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szpeniek26    5

U mnie pronar cały czas ma 80 stopni, jak dostanie w d*** to wtedy temperatura dopiero idzie tak max do 90 stopni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekc    65

U mnie belarusik 952 trzyma płyn zawsze na 80


Jedyne co mnie kręci to karuzela !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cihu    151

Może masz chłodnice zawaloną jakims syfem? Zobacz może czy w chlodnicy nie ma słomy, kurzu i innych zanieczyszczeń. Jezeli są to potraktuj ją spręzonym powietrzem albo karczerem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronar82a    179

Właśnie umyłem ja wczoraj karczerem bo trochę była zawalona. Jak to nie pomoże to pewnie pompa woda siadła albo termostat jak ktoś już tu wspominał

A mam zalaną płynem.


Chłop ze wsi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Skąd wiesz że zegar podaje prawidłową temperature.Za niska jest szkodliwa i za wysoka tez.W układzie chłodzenia panuje ciśnienie większe od atmosferycznego by podnieśc temperaturę wrzenia.95-98 stopni to nic złego i przy takiej temp luzy w układzie tłokowym są optymalne.Radzę zmierzyć temop płynu prostym miernikiem el. wyposażonym w sondę z termoparą by wykluczyć bląd wzkazania..Jeśli przy maksymalnym wzroście temp nie dochodzi do wrzenia nie przejmuj się problemem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronar82a    179

O to chodzi że aż mi się płyn gotował i nadmiarem mi wywalało go a mam 2 zegary i 2 czujniki i tak samo wskazuje, dzisiaj pojadę orać i powiem jaka jest dalej temp po umyciu chłodnicy


Chłop ze wsi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronar82a    179

Po umyciu karczerem chłodnicy temp silnika w orce spadła do 85 stopni ;) ;)


Chłop ze wsi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cihu    151
Po umyciu karczerem chłodnicy temp silnika w orce spadła do 85 stopni ;) ;)

 

A widzisz czasem najprostrze rozwiazanie jest najskuteczniejsze. Pozdrawiam i miłej pracy zycze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Goblin    13

Mój MTZ trzyma temp. na pusto około 75C a jak orze to około 80C troszkę więcej, ale chłodnice zawsze myje z brudu :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin1987    2

Mam Mtz 82 z 1990r i temperatura nie przekraczała nigdy 80 i nie grzał w kabinie to wymieniłem termostat.Teraz w kabince ogrzewanko działa :D ale temperatura i tak jest taka jak przedtem w granicach 60 :D nawet pomimo tego że zasłoniłem chłodnicę.Nie testowałem go jeszcze na nowym termostacie w pracy ,ale jak piszecie temperatura powinna być w granicach 80 a nie 60 :) .Proszę o wasze opinie i sugestię co należałoby jeszcze przejrzeć.Z góry dziękuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

mój MTZ na pusto ma 60 nicałe a przy pracy 80.


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Mam Mtz 82 z 1990r i temperatura nie przekraczała nigdy 80 i nie grzał w kabinie to wymieniłem termostat.Teraz w kabince ogrzewanko działa ;) ale temperatura i tak jest taka jak przedtem w granicach 60 :D nawet pomimo tego że zasłoniłem chłodnicę.Nie testowałem go jeszcze na nowym termostacie w pracy ,ale jak piszecie temperatura powinna być w granicach 80 a nie 60 ;) .Proszę o wasze opinie i sugestię co należałoby jeszcze przejrzeć.Z góry dziękuję

Po pierwsze należało by sprawdzić czy zegar pokazuje właściwą temperaturę. Jeżeli pokazuje dobrze należy po prostu przysłonić chłodnicę aby utrzymać temperaturę w granicach 85-90°C. Przypuszczam, że pod obciążeniem temperatura będzie w normie. A jeżeli nie oznaczało by to, że termostat nie domyka się i część cieczy przepływa przez chłodnicę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ciachoxtx
      Witam , tata orał pole i chcąc wyjechać z bruzdy traktor nagle zablokował tzn. może ruszyć ciut do przodu ciut do tyłu i blokuje takie aby centymetry 10 % obrotu koła skrzynia biegi wchodzą bez zarzutu co może być przyczyną ?
    • Przez Pawel1985
      Jaki olej do wspomagania układu kierowniczego 
       
    • Przez User988
      Witam,
      Czy wiecie może gdzie dostane taki fartuch błotnika do tego modelu pronara?
      Szukałem na różnych stronach ale nie moge znaleźć odpowiednika. 
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.

    • Przez Kuba08102003
      Witam mam problem z przednim napędem w pronarze 1025a, napęd na tył po załączeniu działa i wszystko jest okejo a gdy włączę napęd tylko na przód i ruszę do przodu lub do tylu automatycznie napęd przestaje działać i rozłącza kontrolkę która sygnalizuje działanie napędu 
    • Przez Dziki88
      Witam na forum mam pytanie czy miał ktoś problem ze trzeszczącym sprzęgłem przy ruszaniu w pronarze zefir 85 ?
      ruszam z h1 bez niczego i tak trzeszczy jakby tarcza się skończyła  a jest założona nowa 
      dzięki za odp😊
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj