osmy888

Fortschritt E-512 - wszystko o tym kombajnie.., zdjęcia ;)

Polecane posty

GrzesiekD    0
Napisano (edytowany)

Właściciel wpożądku ,powinienes sie dogadać powiem tak jest bodajże 2 lub 3 letnia sieczkarnia silnik robiony na cacy u mnie i siąsiadów ładnie pracował wiadomo nieraz kosa strzeli ale tak to jest naprade dobra maszyna

Facet to stary kombajnista nie zajeżdzał go . Na co zwrócic uwage trudno mi powiedzieć ja widziałem go w sezonie jak robił to nażekać niemoge

Edytowano przez GrzesiekD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beja    1

Otóż byłem i oglądałem, cudów nie ma i pewnie bym go wzioł gdyby nie podnośniki od hedra z których tryskał olej, ok 0,5 lita oleju mniej na jedno podniesienie hedra,za duży koszt naprawy. Mówi się trudno szukam dalej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    892

to jest normalna sprawa jesli kombajn jest odpalany po dlugim postoju, np jak odpalil go pierwszy raz od zimy

 

u nas jest to samo, siknie raz, max trzy razy z silowników od podajnika i tyle, a heder zostawiony w górze na noc nie opadnie :P to samo dotyczy silownikow od motowidel, z ktorymi notabene mamy przez ostatnie sezony problem


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Normalne to nie jest. Bizon stoi nieruszany całą zimę, cyklop podobnie i siłowniki są suche.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GrzesiekD    0

to tylko z hedrem był mankament reszta dobra ja wiem jak w polu robił a co do wycieku to nieuszczelni tego ? czy potrzeba nowy siłownik ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    892

Normalne to nie jest. Bizon stoi nieruszany całą zimę, cyklop podobnie i siłowniki są suche.

 

niech sobie stoi, po co mam rozbierac silownik, ktory dobrze trzyma?

 

zresztą, rozmawialismy z kilkoma posiadaczami 512 i podobne objawy sa u nich, takze nikt z tego tragedii nie robi


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hadler    0

Fakt z tymi siłownikami,ze jak stoją całą zimę to później ze dwa razy sikną olejem, ale to jest normalne bo olej leci z takich specjalnych otworków(odpowietrzników?).A nawet jak leci olej cały czas to uszczelniacze kosztują ok 30zł.

Co może być przyczyną, że mój forszaj nie pali jak jest gorący silnik?

Trudno jest mu nawet kręcić!Czy możliwe że mu puchną tłoki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

A no możliwe ze coś mu puchnie albo już słabe smarowanie wału :unsure:


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hadler    0

Ciśnienie jest dobre, bo jak z ojcem sprawdzaliśmy, to na zimnym oleju na pełnym gazie 6-7 atmosfer.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    892

jak aku? ja najpierw przeczyscilbym wszystkie klemy, jesli nie pomoze to sprawdzilbym rozrusznik


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hadler    0

Rozrusznik jest na pewno dobry, bo w tamtym sezonie był regenerowany.Akumulatory też nie są słabe bo na zimnym silniku kręci bez problemów.Tylko jak się zagrzeje nie chce palić, jak ostygnie pali od strzała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    892

nie mow ze na pewno dobry, ja bym rozrusznikowi nie ufal, u nas był nowy i nawet sezonu nie pokrecił ;) oddalismy majstrowi, był jeszcze na gwarancji, w kombajnie nie chodził, podlaczył pod maszynke i u niego chodził :blink:

cala sprawa skonczyla sie tak, ze dostalismy nowy rozrusznik ktory chodzi do dzisiaj

 

dokladnie ci nie wyjasnie, ale jeden majster ktory regenerowal wlasnie rozruszniki mowil, ze moze on sie od temperatury bloku nagrzac co moze spowodowac znieksztalcenie jakiegos elementu

 

tutaj innej opcji nie ma, albo zaciera ci sie silnik, albo rozrusznik, albo elektryka, osobiscie stawiam na rozrusznik

 

a kable jakie masz w elektryce? aluminiowe czy miedziane? koło wieńcowe w jakim stanie? i przeczysc klemy !


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beja    1

Panowie, obejrzałem chyba wszystkie fortschrity w dolnośląskim a dzisiaj wróciłem do domu bizonem.

Dzięki wszystkim za pomoc :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hadler    0

W niedziele jak kosiliśmy z ojcem, padła cała hydraulika(wspomaganie,podnoszenie i opuszczanie hederu i nagarniacza) w e512.Zepsuła się pompa czy jest jakaś inna możliwość, że nic nie działa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wertus    0

Padła ci pompa, lub nie masz oleju. Kup od bizona nową pompę, i załóż na to koło napędowe co było przy orginalnej(niewielka przeróbka).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

Witam mam taki problem iż mi zgniata ten papierowy filtr oleju. Kombajn był po wymianie oleju filtr odśrodkowy był wyczyszczony i wymieniony ten drugi, kombajn przepracował ok 6 hektarów więc to niewiele i jaka jest tego przyczyna że sie tak dzieje. Czekam na odpowiedzi;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hadler    0

Ta myślałem, bo olej jest...

Po co kupować od bizona???

Kupię oryginał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej612b    227

Jaka różnica w cenie , pewnie do forszaja trzy razy drożej , nie pisałeś wertus o jaką przeróbkę chodzi . Co do przeróbek , przerabiał ktoś może sito od bizona do fortschrita 512 , bo różnica w cenie jest zawrotna to pierwsze coś 350 a do forszaja 950 - 1250 a wizualnie prawie to samo tylko wymiary trochę różne .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej612b    227

Rozumiem że zwężałeś to od bizona 56 , to od czterdziestki jest chyba węższe . Zwężałeś z jednej strony czy z dwóch ? bo długość jest chyba taka sama , może masz jakieś rady jak się do tego za brać , to trochę zegarmistrzowska robota .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PrzemoO    29

Sito od 56, od 40 jest za wąskie. Wycinałem ramę z dwóch stron bo jest węższa prowadnica i by nie weszło. Skrócić wystarczy jedną stronę. Na długość nie ruszałem. Co do samego wykonania to oznaczasz linie cięcia, małego boscha i jazda. Potem pozostaje skrócić pióra ale tu już trzeba delikatniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez agropiotrmosz
      Witam
      Poszukuje opisu skrzynki bezpieczników w E-514. Który od czego odpowiada i jakie natężenie ma mieć.
      Z góry dziękuje :)
    • Przez KrzysztofL
      Witam mam nietypowy problem .Odebrałem silnik po kapitalnym remoncie ,założony do kombajnu pali , ciśnienie na zimnym 5,5  rozgrzany 4 atmosfery ,ale problem polega na tym że zapala mi się kontrolka zabrudzenia filtra ( ciśnienia oleju ) . Wymieniłem filtr na nowy ,nie pomogło , wymieniłem czujnik ciśnienia oleju i można powiedzieć że pomogło tylko na odwrót. Przy zgaszonym silniku kontrolka się nie świeci ale gdy odpalę kombajn to kontrolka się zapala . Nadmieniam że ciśnienie pokazuje 5,5 na zimnym . nie mogę docierać silnika bo nie wiem o co chodzi z tą kontrolką . Brak mi pomysłów . Pomocy.
    • Przez pi0tr
      Witam.
      Mam następujący problem z moją maszyną. Podczas koszenia dosyć często zdarza się że bęben młócący nie pobiera materiału. Heder i przenośnik pochyły działąją bez zarzutu, słoma gromadzi się na wysokości chwytacza kamieni (był czyszczony kilka razy, niczego to nie zmienia) i wraca górą przenośnika do ślimaka i tam kombajn go 'wypluwa'. Jak już bęben złapie to co się nagromadziło to zazwyczaj kończy się to zabiciem młocarni. Taśma przenośnika jest dosyć luźno ale to nie ona jest problemem - słoma jest wciągana do podajnika i stamtąd wraca. W okolicy chwytacza kamieni wszystko wygląda normalnie - nie ma żadnych przeszkód, nic nie jest wygiętw, wygląda jak fabryczne. Czy ktoś ma pomysł jaka może być przyczyna tego problemu? Prosze o pomoc - usterka zabiła już dwa pasy napoędzające całą młocarnię i dwa pasy od bębna.
    • Przez Michael18
      Witam Serdecznie, jak w temacie. Niestety nie wiem co mam zrobić, aby odpowietrzyć wysuw motowideł w kombajnie 514. Proszę o wytłumaczenie co mam dokładnie zrobić. Z góry dziękuję za pomoc! 
    • Gość
      Przez Gość
      Witam,
      mam problem z fortschrittem e514 dużo słomy wpada na podsiewacz i sita, co później idzie do zbiornika.
      Próbowałem już różnych rozwiązań zmieniłem nawet dolne sita na żaluzjowe, ale myślę że problem może tkwić w odrzutniku lub coś za bębnem jest nie tak. Słoma z bębna powinna raczej wpadać na wytrząsacze a dużo mam jej na sitach i już nwm co mam zrobić.
      Proszę o rady, pozdrawiam. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj