mirasek

Problem z hydrauliką

Polecane posty

lisisko    0

Odnośnie mojego problemu częściowo udało mi się złagodzić telepanie przewodami hydraulicznymi poprzez wyczyszczenie filtru hydraulicznego . Jest to filtr , którego wkład jest już nie dostępny w sprzedaży , poprostu go wyczyściłem . Prawdopodobnie brudny filtr miał zbyt małą przepustowość i być może podczas powrotu oleju do zbiornika musiał działać zawór bezpieczeństwa ( przelewowy ) zamontowany wewnątrz obudowy filtru hydraulicznego .

Ponadto dolałem oleju do układu , teraz jest go ok. 30 l . Zauważyłem również , że występujące drgania przewodów podczas używania rozdzielaczy ( drgania występują tylko w momencie gdy siłowniki osiągają skrajne położenia ) ustępują w momencie gdy poruszę kierownicą i to już jest powtarzające się za każdym razem zjawisko .

Do tej pory są to próby tylko garażowe , nie ma możliwości sprawdzenia w polu ponieważ pogoda nie sprzyja .

Dodam że zmieniałem w tym roku pompę hydrauliczną , stara miała wydajnosć 16 litrów obecna ma 25 litrow ( pomyliłem się w poprzednim poście odnśnie wydajności ) . Nowa pompa ma wlot i wylot o większych średnicach niż stara dlatego użyłem redukcji aby dopasować przewody o mniejszej średnicy do nowej pompy . Zastanawiam się czy ma to związek . Na starej pompie drgań nie było , przynajmniej nie były na tyle silne żebym je usłyszał czy poczuł aczkolwiek na starej pompie pod koniec ostatniego sezonu działy się również niepokojące rzeczy z hydrauliką a mianowicie podczas podnoszenia hederu blokowało kierownicę , wystarczło delikatnie poruszyć dźwignią od podnoszenia hederu w przeciwną stronę i wówczas wszystko wracało do normy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marciniu94    6

Witam. Ja mam podobny problem, tylko ze u mnie stalo sie to po regeneracji rozdzielacza, otoz heder na wolnych obrotach podniesie sie tak w miare na wysokosc 30 cm a pozniej staje i musze przegazowac zeby podniosl do konca. Dzieje sie tak na zimnym oleju, obawiam sie ze jak sie rozgrzeje to w ogole nie bedzie podnosil. Moze mial ktos podobny problem, z gory dzieki za pomoc :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Popatrz na allegro tablica i innych.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oskarzak    0

witam mam podobny problem tyle że u mnie gdy jest zimny silnik to ładnie podniesie ale już z opuszczeniem jest problem stary zawór regulowałem i myślałem że to jest przyczyna tego problemu więc kupiłem nowy zawór za 130 zł i nic to samo co ze starym tyle że nowego nie regulowałem co z nim może być rura też się nie wysuwa trzeba odepchnąć ją motowideł też nie podnosi i gu**o co robić ?? prosze szybko o pomoc bo mam 90 h i trzeba zacząć kosić żeby zdążyć :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja proponuję szybko wezwać fachowca, który to ogarnie zamiast pisać posty. Założę się, że nawet nie sprawdziłeś nic, tylko na pałę zaczynasz wymieniać części, więc sam nie wiesz co robisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Poznaniak    6

podepnę się pod temat ,

Uszkodziłem filtr oleju ten przy schodach do kabiny z jedej strony ida rurki do rozdzielaczy  z drugiej do zbiornika oleju . Po wklepaniu kodu z katalogu w google nic nie wyskakuje jedynie można znaleźć do niego filtr ale obudowy nie. Może w innych waszych katalogach jest inaczej oznaczony? A może po prostu już nie jest dostępny i co wtedy jaki zamiennik tam wsadzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stasiek_1    6

Jeżeli masz filtr obok schodków to znaczy że masz starego typu... Co dokładnie zostało uszkodzone? Ten kielich co wchodzi wkład do niego, czy ta górna część z przewodami hydraulicznymi? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Poznaniak    6

Kielich ma na dole nakretke przyspawana i srube do spuszczania oleju ,próbowałem go odkrecic za ta nakrętkę  i urwałem ją z kawałkiem spodu kielicha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stasiek_1    6

Spróbuj cały kielich odkręcić kluczem do filtrów albo jakimś dużym kluczem hydraulicznym potocznie zwanym "żabą". Bo z niego i tak już nic nie będzie. Jak byś odkręcił kielich, to raczej nie powinno być problemu z dobraniem zamiennika. Rozchodzi się o średnicę, skok gwintu i o głębokość kielicha. Wiem że to : http://hurtowniarolnicza.pl/filtry/filtry-hydrauliczne/filtr-hydrauliki-bizon.html podchodziło, tylko nie wiem, czy do starego, czy nowego typu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati9151    0

Panowie ja mam takie pytanie. Strasznie szybko podnosi mi nagarniacz oraz opuszcza muszę lekko obchodzić się z dźwignią od podnoszenia nagarniacza. Pewnie gdzieś brakuje dławika tylko gdzie go założyć? Jak ktoś ma pomysł to proszę o informację

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
orkidea    0

Witam,

Mam problem z układem kierowniczym, tzn. kiedy kręcę kierownicą czasami koła wogóle nie skręcają, kiedy się trochę poszarpie kierownicą to dopiero reaguje chociaż czasmi i to nie pomaga.

Mam sprawdzone ciśnienie na siłownik hederu i tam jest te 160 atm. i ciśnienie przed orbitrolem ok. 90 atm., ale tylko przy skręcaniu jak "załapie".

Możliwości usterki są dwie: albo regulator przepływu albo orbitrol, ewentualnie jeszcze siłownik skrętu ale to chyba najmniej prawdopodobne.

Pytanie: Jak w miarę jednoznacznie stwierdzić czy awarii uległ orbitrol czy regulator przepływu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Jak kręcisz kierownicą bez dużego oporu to siłownik pierdzieli sprawę a jak ciężko się kręci to za małe ciśnienie na orbitrolu ale przecież uszczelniacze nie kosztują majątku a w takim przypadku zaczyna się od siłownika. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1116

Poluzuj węże i zobaczysz czy kręcąc kierownicą podaje olej na siłownik.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
orkidea    0

Zmieniłem siłownik na podobny i na nim ledwo się dało kręcić kierownicą, ale koła skręcały, a jak wróciłem do starego to kierownicą można było kręcić jednym palcem, a koła stały w miejscu. Sprawdziłem jescze raz ciśnienie (na starym siłowniku) przed orbitrolem i jak kręci się kierownicą w jedną stronę to ciśnienie skacze w granicach 40 - 60 atm., a jak w drugą to wskazówka na manometrze ledwo drgnie. Oba siłowniki sprawdzaliśmy też przy ciągniku i przy 200 atm. nie było przecieków.

 

Czy z tych objawów można wyciągnąć jakieś wnioski, bo wydawać w ciemno kasę na orbitrol albo regulator przepływu to trochę słabo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Ale sprawdzałeś to ciśnienie na którym siłowniku na starym czy tym drugim bo jak na startym to masz już odpowiedź że siłownik zawala sprawę bo nie ma reguły czy w prawo czy w lewo się kręci to musi być podobne ciśnienie a jak kreci się ciężko to zmień najpierw regulator przepływu a dopiero próbuj podnieść ciśnienie na zaworze w orbitrolu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Poznaniak    6

Panowie problem- grzeje sie

wszystkie sekcje rodzielacza jak i kierownica działają prawidłowo a cały układ gorący po godzinie na obrotach 1000 gdy nawet niczym nie ruszm.

Wlane 40l hydrolu 68 i zmieniony filtr w kielichu.

Próbowałem od zimnego szukac rurki która najpierw się zagrzeje ale wszystko jakby robiło się równocześnie coraz cieplejsze, zimne tylko sekcje wychodzące od rozdzielaczy bo nimi nie ruszałem to i brak przepływu, pompa goraca dalej rozdzielnik jak i 3 rurki od niego wychodzące gorace przepływ przez rozdzielacze goracy i  dalej filtr i do rurka do zbiornika gorace. Probe robiłem przykładając palce do rurek ale zaczynało mnie parzyc po mniej wiec równym odstępie czasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Poznaniak    6

A może dławik przy orbitolu jest przytkany on jest na wejściu czy wyjściu? zarówno wejście jak i przelew w orbitol sa gorace a dwa pozostałe zimne gdy nie była ruszana kierownica. No i cały układ w tym rejonie pod pomostem jakos dziwnie  głosno chodzi jakby syczało nawet jak niczym nie ruszam

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez agromichu
      Jakie akumulatory polecacie do bizona z056? Potrzebuje dobrych bo najtańsze 5 lat wytrzymały ;/
    • Przez rafto
      Witam, jakie zakładacie opony do swoich wózków od hedera ? Zakładał ktoś opony pełne od wózka widłowego ? Poszerzał ktoś rozstaw kół ?
    • Przez mejtun
      Dzień dobry, 
      Jest tu ktoś kto wymieniał tą ( nie wiem czy dobrze to nazywam) półkę za podsiewaczem do której przykręcany jest grzebień na kilka śrub? 
      Jak się do tego zabrać? Półka przykręcona jest pod mocowaniem podsiewacza ale jak ją stamtąd wyjąć? Muszę wywalać sito górne z dolnym? Może ktoś mnie pokieruje?   
       


    • Przez jackowski11
      witam,
       
      jak zabrać sie do wymiany gumowego fartucha na łączeniu obudowy wentylatora z tylnym mostem?
      Poniżej zaznaczone czerwoną strzałką - z katalogu
       

       
      Pytanie nr.2.
      Czy istnieje jakiś patent na smarowanie łożysk wytrząsaczy bez ich demontażu/wymiany?
    • Przez BoNes
      Cześć jestem tu nowy.
      Wujek niedawno kupił Bizona Z056 z rozwalona cala instalacja elektryczna, niema w ogóle świateł i żadne czujniki nie działają,
      szukałem w internecie schematu instalacji elektrycznej ale znalazłem tylko do Bizona Z058 i z stad moje pytanie , czy ten schemat rożni się bardzo od modeli Z056 ? jeśli tak to w jakich miejscach, i czy warto robić nowa instalacje czy kupić gotowa ?
      Pozdrawiam.
      Słyszałem ze można zrobić ja na podstawie ursusa serii C-3xx, próbował ktoś ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj