Konrad2510

Koła do miedzyrzedzi Pronar

Polecane posty

Konrad2510    98

Witam, poszukuję kół do mojego pronarka żeby pasowały do miedzyrzedzi w burakach, obecnie jest na laczkach520/70r34 i 380/70r24 i teraz mam pytanie czy zrobić go na felgi od mtz 38 i opony 13,6 tylko nie wiem jaki przód trzeba dobrać żeby się zgrał może 11,2 na tą felge co mam założę jak nie będzie za szeroka :/ dan nie wiem. Czytałem kiedyś ze chyba pronar miał 11,2/42 i 11,2/24 ludzie pomocy☺

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fezoi    170

Jeśli chcesz na 13,6 to felgi od Jumza , są węższe niż od MTZ. (foto mam w galerii).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ovi    210

właśnie od jumza albo od jakiś starych mtz tam są właśnie opony 38/13,6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konrad2510    98

no tak sie składa ze felgi od jumza gość ma za tanie pieniądze chyba 200zl szt ciekawe po ile nowe, oponki widziałam od 1000 do 1500 ale zostaje przód czy na ta felge co mam da coś założyć czy trzeba zmieniać jak tak to znacie koszt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fezoi    170

Kupowałem na  przód nowe felgi w Pronarze , coś 700zł brutto/szt. . pod opony 12,4/24 lub 11,2, kupiłem opony11,2/24 , ale mają za mały obwód ( teoretycznie miały pasować) i jeżdżę z opryskiwaczem 2x4 . Opony na tył dałem nowe radialne (2 tyś/szt.)

Edytowano przez fezoi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konrad2510    98

dzisiaj Pani z pronara powiedziała mi że jak mam z przodu 380/70r24 to na tył zgra się 12,4/42 możliwe to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

ja mam cały komplet od jd :) sprzedaje bo mi są nie potrzebne :) jak coś do pisz na priv :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antek84    4

Pronar 82 SA, z tego co czytałem w tym temacie to:

1. tył 11,2  R48; przód 9,5 R32

2. tył 11,2 R44; przód 9,5 R28

czy to są dobre zestawienia, które by było lepsze? a może z przodu też dać 11,2 ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj