Zaloguj się, aby obserwować  
beny862

Skręt 5340

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
beny862    0

Witam!

Mój zetorek niemiał najlepszego skrętu ,ma ogrnaniczki śruby można wkręcić i będzie wiecej,ostnio tak zrobił ok 1 cm wkręciłem orbitrol ma jeszcze dużo zapasu,skręt teraz jest zajefany ale czy coś innego sie nie popsuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hinco    1

Jedyny ogranicznik i główny powód dla którego jest ten ogranicznik to przeguby które moga się szybciej zużywać zwłaszcza przy max skręcie i właczonym napędzie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beny862    0

chyba krzyżakowe,Właśnie niewiem jakie będzie zużuwanie 100 mtg i po przegóbach czy 500 mth i dopiero zaczną lecieć,dużo nie podkręcałem aby nic sie wiekszego niedziało,no ale teraz zawracanie jest naprawde wzorowe niż wcześnij co było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Pewnie podwójny krzyżak, czyli może pracować zwykle pod kątem do 50-55 stopni.

 

W moim czteropędnym traktorku ograniczniki były wykręcone na czas docierania, potem je powkręcałem tak żeby przy maksymalnym skręcie i wykrzyżu przednie błotniki dotykały korpusu silnika ale siłownik skrętu dalej nie chowa sie do końca. Do tej pory (jakieś 1000mth) nie dzieje sie nic złego z krzyżakami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

ja chyba u swojego MF jeszcze troche wkręce... ;)


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beny862    0
Pewnie podwójny krzyżak, czyli może pracować zwykle pod kątem do 50-55 stopni.

 

W moim czteropędnym traktorku ograniczniki były wykręcone na czas docierania, potem je powkręcałem tak żeby przy maksymalnym skręcie i wykrzyżu przednie błotniki dotykały korpusu silnika ale siłownik skrętu dalej nie chowa sie do końca. Do tej pory (jakieś 1000mth) nie dzieje sie nic złego z krzyżakami.

u mnie też siłownika zostaje jeszcze całkiem sporo,1000mth to niżle już wiec chyba zostawie tak jak teraz jest .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jezynek5211    2

jak za bardzo podkręcisz to połamiesz błotniki i pompa może nie dawać olej na wspomaganie


I LOVE YOU, @BICZYSS :*

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
13091993    0

Ja mam rozstaw poszerzony na maksa (180) i na maksa rozkręcone , bardzo zwinnie teraz skręca , przy nawozach i w transporcie przód głównie wyłączony więc się nie wyrabia , a w pozostałych pracach ostry skręt nie jest używany .


Wiosna nadchodzi !!! Mówisz masz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majranjd    8
jak za bardzo podkręcisz to połamiesz błotniki i pompa może nie dawać olej na wspomaganie

Jak to jest z tym olejem?

Tam jest siłownik i on ma określony skok, możemy go skrócić tymi właśnie śrubami, ale co to ma do podawania oleju na wspomaganie?


DEZERTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

chyba koledze chodzło o to że może zabraknąc oleju w zbiorniku od wspomagania i może nie wysunąć do konca z braku oleju. Ale moim zdaniem raczej to nie możliwe bo zawsze jest sporo zapasu oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez torq1906
      Witam, posiadam Zetora 7211 i zastanawiam się nad dołożeniem mu przedniego napędu, to że się da to zrobić za mniejsze czy większe pieniądze to jasne tylko nurtuje mnie kwestie formalno-prawne a mianowicie jak to zrobić w taki sposób, żeby wszystko było zgodnie z literą prawa, żeby bez stresu można było się przemieszczać po drogach publicznych?
      Na chłopski rozum wydaje mi się, że żeby dało się tak zrobić to trzeba zastosować most i części z modelu 7245, czy mam rację?
      Czy może przejdzie też na częściach od innych ciągników czy np. samochodów jak Robur czy inne wynalazki?
      Czy ktoś się orientuje ile taka przyjemność mogłaby kosztować robiona przez fachowca, z całą papierologią itp.? 
      Zaznaczam, że sprzedaż tego i kupno 7245 nie wchodzi w grę bo szansa, że znajdę go w takim stanie jak ten który posiadam jest jak trafienie w totka. 
       
    • Przez Mateusz_105
      Dorabiał ktoś przedni napęd do Zetora 7211 jak to cenowo i gdzie można dostać orginalny napęd do Zetora, tylko dlatego chcę dorobić bo mam sprawdzony sprzęt a jak sprzedam tego i kupię coś z przodem to nie wiadomo co kupię.
    • Przez materrol
      Cześć,
      Planuje założyć przedni napęd do zetora 7211, jednakże zastanawiam się jaki. 
      1opcja:
      oryginalny używany napęd z zetora 7245
      2 opcja:
      cały napęd robiony przez z mostu ZiŁ, Robur itp. po generalnym remoncie.
      Która opcja byłaby lepsza? I jeszcze jedno, jak dobrać przystawkę i rozmiar przednich kół? Czy ktoś posiada przelicznik? Z tego co wiem to były montowane bodajże 4 rodzaje skrzyń. Posiada ktoś taki katalog gdzie to jest wszystko rozpisane?
      Dzięki za każdą radę!
       
    • Przez Staszek0509
      Witam. Szukam wałka atakującego wraz z kołem do przedniego napędu . Nr. na kole 4472 353 357 ZP 13:36. Nr katalogowy AL55434. Jeśli ktoś miałby taki używany proszę o kontakt. 
    • Przez Rafal_Zgierz
      Witam
      Mam taki problem z zetorem 7221, przy skręcie w lewo do oporu przy samym końcu zaczyna przeskakiwać i targać kołami przednimi ( w drugą stronę jest wszystko OK) co to może być proszę o jakąś podpowiedz. Dodam ze mam serwomechanizm.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj