Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Piotrus89    3
Rozbija mnie koleś ciągnący pustą przyczepe 3P z gazem w podłodze

No, a mnie z kolei denerwuja ludzie, ktorzy po drodze publicznej jada 1200obr, ciagnikami, pokroju 330, 360 czy ferdki, ze V-Max =25km/h. Jak ja bym mial jechac dystans 10km ferkiem na obrotach 1200, to ja bym nerwowo nie wytrzymal w tym ciagniku, jazda na pol gwizdka po drodze publicznej utrudnia jazde innym, np ja nieraz musialem sie wlec ciagnikiem jak żółw za ludzmi jadacym 15km/h po asfaltowej drodze, bo nie mialem mozliwosci wyprzedzenia. Lubie sprawnie sie poruszac po drogach ;)

W polu to rozumiem... nigdy nie wciskam pelnego gazu, tylko 1700 - 2000obr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Może nieco uspokoi Cie fakt że swoim 255 wogóle nie wyjeżdżam na drogi publiczne ;) A po szosie zamiast pędzić drugim MF blisko 40km/h nie raz musiałem sie wlec za innym ciągnikiem jadącym 25km/h ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wolf19   
Gość wolf19
Kolego ile lat ty jezdzisz tym ursusem?

 

ile lat? 5 miesięcy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kormoran    1
No, a mnie z kolei denerwuja ludzie, ktorzy po drodze publicznej jada 1200obr, ciagnikami, pokroju 330, 360 czy ferdki, ze V-Max =25km/h. Jak ja bym mial jechac dystans 10km ferkiem na obrotach 1200, to ja bym nerwowo nie wytrzymal w tym ciagniku, jazda na pol gwizdka po drodze publicznej utrudnia jazde innym, np ja nieraz musialem sie wlec ciagnikiem jak żółw za ludzmi jadacym 15km/h po asfaltowej drodze, bo nie mialem mozliwosci wyprzedzenia. Lubie sprawnie sie poruszac po drogach ;)

W polu to rozumiem... nigdy nie wciskam pelnego gazu, tylko 1700 - 2000obr

w pelni zgadzam sie z tba mam pole odalone od domu jakies osiem km. to jak bym jechal 1200obr. to bym usną ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

Ja u-3512 mam dopiero od wczoraj i jeszcze nim nie jeżdziłem ,ale ursusem c-360 3p,który ma identyczny silnik to pracuje mniejwiecej tak:

 

orka głęboka 1700-1800rpm.

podorywka(5skib podorywkowych i 3 bieg) 1500rpm.

agregatowanie 1700rpm.

koszenie 1600-1700

transport z przyczepami- 1500rpm( jak sie śpiesze i mam rowna droge -2400rpm) ;)

transport z pola i na pole -1300rpm.

roztrząsanie obornika-1500-1600rpm.

siew - 1300-1500rpm.

 

P.S. u mnie też sąsiad 3p jeżdzi z gazem w podłodze obojętnie z czym ;););):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daniu    2

Witam do jakich maksymalnych obrotow silnika powinien dochodzic ursus 4512 ? bo moj kreci sie do 1800, a mnie sie wdaje ze 2000 to powinien przekraczac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz0611    5529

mój 5314 wykręca 2450 a twój 4512 chyba powinien tyle samo bo to sa te same silniki czyli coś w okolicach 2500obr\min

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

To zależy od sprawności układu paliwowego, stanu technicznego silnika i ilości brudu pod pedałem "gazu" :(

Mi 4514 kręci się do 2000obr/min i w zupełności to wystarcza.

Jak znajdę w instrukcji obsługi ile powinien kręcić się ten silnik to napisze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daniu    2

Kris to poszukaj to w instrukcji i napisz bo jestem ciekaw jak to książkowo wygląda ? Sam będę musiał sprawić sobie taka instrukcje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    24

Dla 4512

znaminowa predkosc obrotowa-2000 obr/min

najwieksza predkosc obrotowa-2200 obr/min

5314 ma nieco wiesze obroty


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daniu    2

Wysprawdzalem wszystkie cięgna od pedału gazu do samej pompy, są w porządku. Śruba ograniczająca max obroty silnika na pompie wtryskowej jest całkiem cofnięta, a mój 4512 wykręca tylko 1800 na minute. Powiedzcie czego to może być wina???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

ja w swoim MF'ie na prostej na pusto wydusiłem 2500 obrotów (zamknełem licznik) , w katalogu max obroty wynoszą jak sie nie myle 2250 obr/min. Ja w polu jak da rade to gaz w podłoge "rura, ogien, ile fabryka dała i do przodu", oczywiście przy lekkich pracach bo z pługiem na 4 w MF to nie zaszaleje hehe . Perkins przy obrotach 1700+ nabiera mocy , w tych obrotach się w polu najlepiej pracuje. przy pracach z WOM nie połaca się kręcić silnik na maxa, szkoda paliwa. Mój np, z cyklopem robi przy ok. 1700obr./min.


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomcat    0

zmień w pierwszej kolejności filtr paliwa, oczyść zbiornik paliwa , sprawdz przewody, jezeli nie pomoże musisz pytać fachowca od pomp rozdzielaczowych

 

max obroty tego silnika to 2200obr/min wg instrukcji, w 5314 jest 2420obr/min

 

a moze masz cos nie tak z obrotomierzem czy jego napedem, na luzie powinien powinen wskazywac 750obr


live is too short......................drive URSUS more

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daniu    2

Dzieki wielkie za podpowiedz TOMCAT ty może masz racje ze to wina obrotomierza albo jego napędu bo silnik to pracuje wręcz idealnie ostro wchodzi na obroty praktycznie zero dymka. Będę badał sprawę jak znajdę przyczynę to napisze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

witam panowie, mam taka sprawe nie z tej beczki, ale niebed zakładac tematu. w 4512 jest silnik A4.236 , i mam pytanie o symbol tej pompy zamontowanej w pokrywe rozrzadu pod alternatoremna 3 śruby , jesli ktos ma ją zamonotwaną to naprawde prosilbym o symbol..Pilne ;) z góry dzieki


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomcat    0

jesli chodzi o pompe co jest pod alternatorem to sa 3 rodzaje:

 

- ze wspolnym zbiornikiem oleju nr 1669 138 M91

 

 

- mala pompa z oddzielnym zbiornikiem nr 7006 490 M91

 

 

- pompa tandem do wspomagania i hydrauliki nr 7006 985 M91


live is too short......................drive URSUS more

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djvtec    0

odswierzam temat :) ja swoim 3512 zazwyczaj jezdze na 1900 rpm + ten silnik jest poprostu stworzony do takiej jazdy i przynajmniej ja odczuwam ze w podorywce i w orce wlasciwej poprostu lepiej silnik pracuje na wysokich obrotach, a przy bronach lub w jezdzie po ulicy nie lubie sie wlec wiec czesto pedal idzie w podloge... :)


Ursus C-360
Ursus 3512
New Holland TD80D to mój tabor :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Tak wogóle to od 10 lat nie mam obrotomierza, ale wiem, że pompa była tak ustawiona że max obr to 2250 i jak tak pokosiłem teraz rotacyjną potraw z gazem w podłodze to 5l/godz zeszło, tak samo orka, niestety ferdek ma za mało mocy żeby orać z 3x30 i nie mieć 2 tyś obr ale nie przekraczając te 2 tyś obr spalanie nie przekracza 4l/godz w orce i innych ciężejszych pracach, znajomy ma mf od niedawna i orze z 2x30 na 2H na obr 1300, ale miał 3x30 i nie potrafił takim zestawem pracować he he he, teraz mam inny problem z obr tzn obr minimalne, bo po przygodzie z wydmuchaną uszczelką spod pokrywki pompy paliwowej zakładając nową uszczelkę na inny otworek założyłem sprężynkę i przez to mam obr min. około 500 obr, podobno perkins bardzo nie lubi takich obr i nawet wał można uszkodzić, staram się unikać tych obr ale nie mam jak podkręcić już na pompie a znowy tej głowiczki odkręcać mi się nie chce, wiec napiszcie jakie macie ustawione obr biegu jałowego!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dechens    0

hmm... to ursus 3512 moze wyciągnąć 2400 obrotów??? mój ferdek dochodzi tylko do 2200obr. a minimalnie chodzi na 750...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez yogi
      co sie moglo stac w mf255 ze po zagrzaniu cisnienie w silniku spada do zera?wal po szlifie panewki i ponpka oleju nowa! :huh:
    • Przez Krzys375
      Witam,
      Ursus 4514 96'
       
      Założyłem naprawione wtryski bo wszystkie lały, nowe paski klinowe SPA1357, nowy alternator.
       
      Po odpalaniu ciągnika coś, gdzieś piszczy.
       
      Pasek bardzo mocno poluzowałem ale ciągle piszczy.
       
      Co może być przyczyną? Pompa wody, sprężarka? Czy pompa wtryskowa jeśli jest zużyta może wydawać taki dźwięk - nie wiem . . . wtryski są zregenerowane a mówił mi Pan od naprawy że jeśli pompa słaba może nie mieć siły podać paliwa.
       
      Proszę o pomoc
    • Przez wojtekkmc
      Cześć, orientuje się ktoś w którym roku wszedł ten nowy silnik Ursus 4410, 50,5 kW (68,7 KM) do URSUSA 4514 ????? Kiedy zaczęli go montować ? Kupiłem ładowacz czołowy AGROMASZ MRĄGOWO Ł-104 zdjęty "podobno" z 4514 jednak nie pasuje mi adaptacja, jest o 3,5 cm za długa (NIE PASUJĄ ŚRUBY Z PRZODU JAK PRZYKRĘCĘ 4 POD KABINĄ..). Mam silnik 66 KM i szybką skrzynię, mierzyłem w wersji 60 KM i jest taki sam wymiar silnika itd, może ten nowszy silnik był dłuższy ?
    • Przez piotr26
      Od jakiegoś czasu zauważyłem że jak nacisnę ten zaworek co jest na butli z powietrzem to leci nim olej kiedyś tylko woda z powietrzem i mam pytanie czy miał ktoś podobny problem i jak można go szybko usunąć? odłączył bym wogule sprężarke ale słyszałem wypowiedzi że smrowania nie będzie w silniku i tak się boję dodam że mój ursus jest z 1994r
    • Przez UMP
      Dzień dobry mam problem z Ursusem 2812 mianowicie jak zimny to kopci na siwo oraz   gdy jest rozgrzany  i dłużej pochodzi na wolnych obrotach/ małym obciążeniu to po dodaniu gazu  kopci na siwo jak opętany  zasłona dymna, potem przestaje. Jak rozgrzany  i chodzi na większych obrotach lub w pi#$ do oporu to nic nie kopci. Moc ma . Oleju coś tam minimlanie ubywa.  Wtryskiwacze sprawdzone idealnie rozpylają, luzy zaworowe ustawione, nowa pompka zasilającą, filtr paliwa, wyczyszczony odstojnik. Co to może być ? 
      Na myśl przychodzą mi jeszcze uszczelniacze zaworowe, że puszczają olej do cylindra i przez to kopci , ale wtedy by kopcił cały czas?
      https://sklep.agromaj.com.pl/perkins-uszczelniacz-zaworu-ad3152-ad4203-p7519  
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj