wojteczek11

Jak wyregulować zawory C-385???

Polecane posty

wojteczek11    2

Witam mam bardzo ważne pytanie i zależy mi na bardzo szybkiej odpowiedzi jak wyregulować zawory w ursusie C-385?? Od którego zacząć ?? Zależy mi na bardzo szybkiej odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    122

chodzi ci o to jaką masz mieć szczeliną na ssącym a jaką na wydechu czy o samą regulacją krok po kroku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojteczek11    2

Szczelina to wiem ma być 0,3 tylko chodzi mi o całą regulacje krok po kroku od którego tłoka zacząć itp. proszę zależy mi na szybkiej odpowiedzi ponieważ jutro rano muszę ustawić zawory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sebe1033    307

od tłoka pierwszego wstawiasz kołek w koło zamachowe i coś tam takiego albo prościej kręcisz wałem i patrzysz kiedy zawór będzie zamknięty i wtedy regulujesz ,chodzi o to by cylinder był zamknięty poprzez zawór w fazie sprężania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    122

tak jak sebe1033 na zamkniętym zaworze bierzesz jak klucz 17 i śrubokręt, kluczem odkręcasz nakrętkę na dźwigience przytrzymując śrubokrętem śrubę wsadzasz szczeliniomierz między zawór a dźwigienkę dokręcasz śrubokrętem do odpowiedniego momentu jak jest dobrze to zakręcasz nakrętkę i sprawdzasz tylko nie pamiętam czy szczeliny na ssących i na wydechach mają być takie same ale chyba nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ssman860    2

mogą być takie same akurat w tych ciągnikach tak. niektórzy regulują 0,3 na wydech i 0,25 na ssące dla precyzji ale lepiej zeby troche klekotały niż mają się po nagrzaniu silnika wypalać i nie domykać... bo wtedy ani mocy nie ma no i zawor i gniazda do roboty...

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Ursus C-385
Ursus C360
Ursus C328
I cała zgraja maszyn:-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

podłanczam się:)

ssące zawory w 385 to skrajne?? a wydechowe środkowe??? tak czy odwrotnie....

Zamknięty zawór jest kiedy?? jak to zaobserwować???

dzięki za odpowiedź..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

Który zawór jest który to można poznać po tłumiku jak np. w 30 czy 60.A zamknięty zawór można poznać po tym że popychacze są w najniższym położeniu lub patrzeć na spręzynę czy jest nie naprężona.Ale lepiej patrzeć na popychacze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ssman860    2

przecież poznać który zawór jest wydech a który ssący to banalna sprawa... wydechowe te co siedzą nad kanałami wydechowymo głowicy a ssące to te co nad kanałami ssącymi są. Wystarczy pomyśleć. A co do momentu zamknięcia obu zaworów to trzeba ustawić tłok w suwie pracy bo wtedy są oba zamknięte. Regulujemy w kolejności cylindry 1-3-4-2 (w 4- cylindrowym) patrząc od strony chłodnicy!!

A jak ustawić tłok w fazie pracy?? Nic prostrzego! Po prostu w momęcie gdy chcemy ustawić tłok nr 1 w suwie pracy, to na 3 tłoku musi zachodzić tzw mijanie zaworów czyli obserwujemy kręcąc wolno wałem czy dźwigienki idą jedna w góre druga w dół. Reszta tłoków analogicznie.

 

Jeśli sie myle to czekam na uwagi


Ursus C-385
Ursus C360
Ursus C328
I cała zgraja maszyn:-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Trzeba jeszcze zwrócić uwagę czy dźwigienki nie są wyklepane bo wtedy pomiar będzie fałszywy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daro74    3

przecież poznać który zawór jest wydech a który ssący to banalna sprawa... wydechowe te co siedzą nad kanałami wydechowymo głowicy a ssące to te co nad kanałami ssącymi są. Wystarczy pomyśleć. A co do momentu zamknięcia obu zaworów to trzeba ustawić tłok w suwie pracy bo wtedy są oba zamknięte. Regulujemy w kolejności cylindry 1-3-4-2 (w 4- cylindrowym) patrząc od strony chłodnicy!!

A jak ustawić tłok w fazie pracy?? Nic prostrzego! Po prostu w momęcie gdy chcemy ustawić tłok nr 1 w suwie pracy, to na 3 tłoku musi zachodzić tzw mijanie zaworów czyli obserwujemy kręcąc wolno wałem czy dźwigienki idą jedna w góre druga w dół. Reszta tłoków analogicznie.

 

Jeśli sie myle to czekam na uwagi

mylisz się jesli regulujesz 1 to mijanka na 4, 3 na 2, 4 na 1, 2 na 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zawory wydechowe to zawsze zawory skrajne :D A jeśli chodzi o mijankę to jest to moment w którym zamyka się jeden zawór a otwiera się inny na poszczególnym cylindrze


Pozdrawiam JohnDeere8320 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LUKAS616    0

Czy ktoś mógłby zmieścić zdjęcie z dokładną lokalizacją otworu w obudowie koła zamachowego do ustawiania kątu wtrysku w C 385?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Askis    1

Witam mam taki problem z ursusem 385 a mianowicie w tamtym roku w żniwa był robiony remont generalny silnika. Wszystko było w porządku ale po ok. 2 tygodniach pękł drążek popychacza wymieniłem i wszystko było dobrze aż do tych żniw (a w zasadzie po żniwach) bo znowu pęk drążek popychacza więc znów wymieniłem ale długo nie pochodził i pękła dźwigieka zaworowa. Wymieniłem już 3 dźwigieki i 4 albo i więcej drążków. Za każdym razem pękła na innym zaworze. Co może być tego przyczyną? Dodam tylko że rozrząd jest napewno dobrze ustawiony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec1997    28

Kto Ci sprawdzał ten rozrząd,że jest na pewno dobrze ustawiony?wystarczy się walnąć o 1 lub 2 ząbki i takie cyrki będą się działy,następną przyczyną mogą być zacierające się zawory, jeszcze sprawdź luz zaworowy może jest zamały i tłok uderza w zawór i pęka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Askis    1

Rozrząd sprawdzał mi zaufany mechanik więc raczej jest dobrze. Luz raczej dobry też bo za każdym razem ustawiany pod szczelinomierz. Musze sprawdzić tę zawory może to one się zacierają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Askis    1

Koła wszystkie orginalne. Olej na klawiaturze jest. A jest możliwość że po szlifie wału coś nie współgra?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez johny997
      Witam,
      kilka miesięcy temu zakupiłem Ursusa 1204 wersja eksportowa od 6 lat w kraju.
      Kabina z nagrzewnią w dachu.
      Mam dwa pytania:
      1. Jak to się dzieje że po odkręceniu korka w chłodnicy nie wylewa się woda skoro nagrzewnica jest na wysokości dachu a cały układ jest połączony?
      2. W układzie jest obecnie woda i chciałem ją wymienić na płyn ale udało mi się znaleźć tylko kranik w bloku. Nie widzę kraniku przy chłodnicy oraz pytanie jak spuścić wodę z nagrzewnicy?
      Z góry dziękuję za pomoc :)
    • Przez valdi75
      Witam
      Opiszę pokrótce problem Kilkadziesiąt mth wcześniej w silniku była wymieniana głowica, zakupiona używana, następnie sprawdzona i zregenerowana w specjalistycznym warsztacie. Po jakimś czasie została wymieniona pęknięta tuleja, silnik został złożony z nową upg przez mechanika. Ciągnik przepracował nie więcej niż 50 mth gdy zauważyłem wydostający się spod głowicy płyn. Tym razem już samodzielnie wymieniłem upg na 170 Nm.
      Po wymianie wszystko wyglądało OK, silnik ładnie pracuje, nie wyrzuca płynu. Moja radość została zakłócona następnego dnia gdy zauważyłem niewielką ilość płynu, dosłownie 2 lub 3 krople pod głowicą. Wczoraj jeszcze raz dobrze rozgrzałem silnik, pracował około 30 minut i znowu sucho. Niestety dzisiaj widać znowu to samo, 2 kropelki pod głowicą.
      Czy powinienem się niepokoić stanem powierzchni bloku?Doradźcie. Jeździć aż wystąpią konkretne objawy czy brać się za rozbieranie silnika?
      Pozdrawiam Serdecznie 
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
    • Przez Bizon_Ursus
      Witam was wszystkich . Mam mianowicie 2 pytania . 1. Filtr powietrza . Z tego co widziałem niektóre wersję ursusa C385 (exportowe) miały "wysunięty" filtr powietrza czy to warto tak u siebie zrobić by np polepszyć dostęp powietrza do silnika . Czy co to miało na celu ?? 2. Złów-Zająć . Słychać nie raz takie jak by to powiedzieć syczenie jak w "zaworze przelewowym" . to znaczy że się ślizga ?? z góry dziękuję za podpowiedzi i odpowiedzieć pozdrawiam serdecznie
    • Przez MałoRolny87
      Wiyam was wszystkich . Mam pytanie a mianowicie do sedna . Podczas odpalenia ciągnika po postoju jest przez chwilę biały (siwy jak kto woli) dym a po dosłownie paru sekundach jest wszystko w porządku . Podczas pracy itp nic nie dymi . Czy to może być wina pocacego się wtrysku ?? (zauważyłem to po ostatniej pracy polowej oczywiście pocacy się wtrysk)
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj