Skocz do zawartości
micro303

McCormick mtx 140 [kody diagnostyczne]

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
micro303    18

Witam czy mogłby mi ktos pomoc mam na panelu kod diagnostyczny 5. Moze wie ktos co zrobic. Z góry dziękuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro303    18

sprawuje sie bardzo dobrze godny polecenia kawał maszyny i ma wystarczająco mocy do cieższych prac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Jerry28    4

Nie mam mtx140, ale jeśli coś to mogę podzielić się opinią na temat mc100 i mtx120

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie mam mtx140, ale jeśli coś to mogę podzielić się opinią na temat mc100 i mtx120

 

 

 

 

Ja mam zamiar kupić mtx 120 w przyszłym roku... :) Jak się sprawuje ten traktor? spalanie? koszty utrzymania oleje filtry itp...

W jaki wyposażeniu go masz?

Ja mam zamiar brać z turem :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jerry28    4

Ciągniki kupiłem w kwietniu ub. roku jako używane. MC100 jest z 2001 roku, pracuje jako pomocniczy (ładowacz czołowy, siewnik nawozowy, opryskiwacz, beczkowóz, czasami z siewnikiem i agregatem uprawowo siewnym, zużycie paliwa ok 4,5 - 5l/h na godzinę(silnik Perkins 4 cylindry turbo). Cena to około 80 tys z ładowaczem Mailleux MX100. Awarii nie było, przepracował u mnie jakieś 300 godzin, obecnie ma 4400h na liczniku.

MTX120 (silnik Cummins 6 cylindrów turbo)jest z 2007 roku wzięty na PROW. Przepracował u mnie również około 300h, obecnie ma 2100h. Awarii nie było, średnie zużycie paliwa na moich ziemiach to około 6,5-7l/h ale jesli ma ciężko to potrafi wypić 15l/h i więcej (Poprzednio miałem MF3090 110KM w tych samych pracach wyrabiał się w 6 litrach, ale nie ta kultura pracy i nie taka elastyczność silnika w pracach polowych). Pracuje głownie z pługiem 4 skibowym obrotowym Gassnera (45cm na skibę) talerzówką John Deere 3,6m i zestawem uprawowo siewnym biernym 3m. Za niego zapłaciłem 150 tys brutto z przednim tuzem.

Problematyczne w tych ciągnikach są żarówki w lampach przednich i halogenach przednich umieszczonych w lampach przednich, są drogie ( ok. 40zł) i trudno osiągalne tzw żarówki amerykańskie GE885.

Oba ciągniki mają spory zapas mocy do tych prac które u mnie wykonują, oczywiście przy takiej strukturze gleby jaka jest u mnie.

Materiały eksploatacyjne: filtr do hydrauliki 210zł wymiana co 500h, filtr oleju 60zł wymiana co 200h, olej do silnika ja stosuje Mobil Delvac, do hydrauliki Fuchs. Olej w hydraulice wymienia się co 1000h.

W grudniu za beczkę oleju 205l do hydrauliki, 20l oleju silnikowego komplet filtrów olejowych (silnik i hydraulika) do obu ciągników zapłaciłem 3500 zł brutto. Jeśli chciałbyś wiedzieć coś więcej pytaj. Ciągniki kupiłem pod Zambrowem, import z Anglii.

Edytowano przez Jerry28

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Service    0

Witam czy mogłby mi ktos pomoc mam na panelu kod diagnostyczny 5. Moze wie ktos co zrobic. Z góry dziękuje.

 

 

pomóc mogę ale przede wszytkim rok traktora bardzo ważna informacja

na panelu czyli gdzie wychodzily różne wersje na panelu liczników na panelu hitha

kod 5 troche mało sprecyzowane w jakiej kategori kod 5 skrzynia kabina silnik

wgl to wydaje mi się że nie ma kodu nr. 5 tylko 5 pokazuje ilośc będów które dopiero trzeba odczytać

większość kodów w mtx są 4 cyfrowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez dansobin
      Witam wszystkich,
      Chciałbym uzuskać opinie od innych użytkowników ciągników z serii CX (McCormick oraz CASE), jestem użytkownikiem McCormick CX100 rok 2003, ciągnik ogólnie stan dobry ale wydaje mi się że brakuje mu mocy, Przy orce pługiem 3x40 na IV klasie ma problem osiągnąć 6 km/h, jeżdziłem 3 L (około 5 km/h), ewentualnie na 1 H ale tylko na żółwiu, po rozpędzeniu i przerzucenia półbiegu na zająca ciągnik słabnie, czy to możliwe żeby ponad 100KM miało problem z takim pługiem? Chciałbym zasięgnąć opinii innych użytkowników tak dla porównania przed jakimikolwiek naprawami.
    • Przez wloczykij
      Witam,
      Ciągnik fabrycznie ma żarówki H4, po 8 latach użytkowania zauważyłem że ma też żarówki h7 po bokach lampy, co ciekawe znalazłem też gotową kostkę koło reflektora do tych żarówek, czyli wychodzi na to że instalacja jest przygotowana pod podłaczenie ich, ciekawi mnie co to za żarówki? Oświtelenie robocze? Gdzie są w kabinie ich kostki by je podłączyć i przede wszystkim jak fabrycznie powinny być podłaczone? dodatkowy przycisk ? Załączam foto żarówek.
    • Przez Piters182
      Witam, czy możecie mi coś powiedzieć na temat nowego ciągnika Mccormick XTX 145 wszystko chce wiedzieć ne temat jego.
    • Przez Arturo1610
      Witam.
      Mógłby mi ktos powiedziec jak to jest z silinikami w case mx, mccormick mtx? 
      Głownie chodzi o to w ktorych latach i jakich modelach były monotowane silniki CUMMINS a kiedy IVECO oraz PRKINS ?
      Wiem ze perkins to na pewno w case mx80c mx90c oraz mx100c a takze w mccormick MC. Ale cos slyszałem ze w mtx tez perkinsy byly np chyba mtx 140. Ogolnie troche nie ogasrniam kiedy i gdzie jakie siliniki sa i w których latach wiec jak ktosby mogł pomoc to z gory dziękuje
    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki McCormick.
×