Polecane posty

izydor6280    1153

jak już się upierasz na 9540 to szukaj w jedynym słusznym kolorze  :P

 

6180-2800-john-deere.jpg


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian264    15

Witam. Użytkuje Zetora 9540, wersja krajowa czyli biedna. Pierwszym właścicielem nie jestem. Z cenami części nie ma tragedii, tarcza sprzęgłowa 220zł, obróbka docisku plus inne pierdoły 120zł  plus 400zł za rozjechanie i zjechanie. Remont pompy wtryskowej 1800zł (wymiana sekcji min), remont przodu (stary typ jak w ciężkich Ursusach) śmiesznie tani (łożyska, uszczelniacze i wałki krzyżaków) jak znajdę listę z cenami to dopiszę. Ceny części do mostu Carraro absurdalnie drogie. Filtry są w normalnych cenach, Ciągnik dość ciężki, mocny, komfortowy, przyjemny w użytkowaniu i posiada szybką skrzynie. Za swojego z transportem dałem 45tys zł plus tysiak za transport. Ze wszelkimi poprawkami, naprawami, wymianami olejów i filtrów wyszedł mnie 51-52tys zł.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
traktor11    131

Panowie ale nie wiadomo co kolega SawekBraczyk chce ciągać tym ciągnikem bo on Zetor 9540 ma 67 kW po przeliczeniu na konie mechaniczne to 91,12 KM 

bo ał durzą rospiętość mocy od 91 KM do 160 KM i przy 91 KM nie pociągnie 3 m agregatu z siewnikiem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

zachodnie 90km na prostym pociągnie bez większych problemów zestaw 3m


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    435

To samo miałem pisac znajomy ciaga zachodnim 95Km zestaw 2.5metra górki piaski równiny ogólnie wszystko sie trafia tak samo jak ziemia od lekkiej do ciezkiej i lata z nim bez problemu inny u nas ma nowa proxime 100 i tym zestawem pod górke zdychał dosłownie po rónym ładnie szło a pod górke tragedia jakies chyba oszukane te konie mechaniczne teraz :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SawekBraczyk    458

No co ja nim będę ciągał to jeszcze nie wiem bo pierwsze to musze się zdecydować którego wybrać . Nie wszystko na raz . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

jednak powinieneś już o tym myśleć, kupić większy ciągnik to nie problem, bo dokłada się kilka tysięcy, ale trzeba też większe maszyny i wtedy robi się już nie mała suma


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daron64    4249

Znajomy case 956 ciąga bierny 3m(wal rurowy, siewnik z zasypem 250kg) to mowil, ze bez problemu najmniejszego idzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pit81    4

Przede wszystkim zależy według jakiej normy masz podaną moc ciągnika ECR ISO czy DIN bo już z tego wynika różnica poza tym niektórzy producenci podają moc ciągnika czyli mierzona na WOM inni podają moc silnika w ciągniku mierzona bezpośrednio na wale korbowym. To że jakiś traktor "Zdycha" pod górkę z tym samym zestawem a inny nie jest zależne od wielu zmiennych np. przełożenie o 0,5 km/h załatwia sprawę. Mój sąsiad siał w tym roku pożyczonym zestawem aktywnym 3m  NH 106km 3 letnim i jeździł prawie połowę wolniej niż ja z 2,5m czy to oznacza że mój stary 10 km słabszy zetor jest mocniejszy? Też mam porządne górki i wszystkie rodzaje ziem agregat aktywny z packerem i siewnik amazone D8.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9205

90KM jeden drugiemu nie równy - parz na moment obrotowy, mase , przełożenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CzarnyR1    12

Ursus 1014 .Wczoraj orałem 5 ha, pług ażurowy, zagonowy 4x45, szerokie przejazdy, czas ok. 7,5 godz. Bieg 2 na żółwiu, jak zgórki to bez żółwia, ciśnienie oleju 4, na wolnych obrotach też 4. wał po 1 szlifie. klasa III a gliniasta. Spalanie ok. 18 litrów. W trakcie pracy przestał działać żółw. Odkręciłem osłonę kolumny kierownicy, założyłem linkę na jabłuszko i dalej w drogę. Oczywiście pracuję ze nausznikami Husqvarny bo w kabinie głośno. Zresztą w c330 też jeżdżę z nausznikami. Komfort mam, ponieważ zainwestowałem w porządny fotel 1400 zł i jest bajka. Przedtem faktycznie wszystkie kręgi bolały ale teraz bez problemu.

Jeśli miałbym mechanika pod nosem to być może kupiłbym ciągnik zachodni.

Ale z Ursusami czy Zetorami z lat 80' ciężkiej serii jest tak samo jak z BMW (posiadam) albo się je kocha albo nienawidzi. Ja kocham.

 

post-126477-0-96934200-1479934048_thumb.jpg

Edytowano przez CzarnyR1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

A ja wsiadam w swojego starego fergusona i wlaczam radio i jade pracowac. Czesci kupuje prawie od reki o ile sie cos zepsuje (najpowazniejsza awaria to pompa wody i chlodnica i jedno i drugie na drugi dzien rano w domu)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

Mikruss święte słowa... Ja wsiadam czy do fergusona z 1986 roku czy do Renault 95.14 z 1984 roku włączam radio, ogrzewanie, reguluje wygodny fotel i jadę w pole. Awaryjność??? Muszę wężyki paliwowe w renacie wymienić i jedną uszczelkę w fergusonie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

gdzie kapliczkę wystawisz temu 1014? na mszę też daj a w między czasie szmatka, wiaderko i heja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian264    15

Każdy jeździ tym na co go stać.... zakupić i serwisować. Może zachodnie i wygodne, komfortowe, ale jak coś walnie w skrzyni lub silniku to już nie jest tak kolorowo gdy przyjdzie płacić za części. Znajomi mieli Renault około 140KM z silnikiem MWM, półbiegi, klima, rewers, amortyzacja kabiny szerokie koła ogólnie laleczka. Niestety, ale wiosną gdy tylko poszła w porządna pracę walnęła skrzynia. Okazało się, że awaria bardzo poważna, nowe części specjalnie tylko i wyłącznie pod klienta (jakaś rzadka wersja skrzyni biegów) koszt 1/3 wartości ciągnika, używane nie osiągalne. Jakimś bliżej nie określonym sposobem naprawili ciągnik akurat na orki  jesienne. Długo się nie nacieszyli i znowu walnęło to samo. Naprawili znów tym sposobem i poszła do żyda. Zakupili Ursusa 1634 i zadowoleni po sezonie co nie miara fakt komfort żaden w porównaniu do Reni. Mieli pecha niestety...

Edytowano przez sebastian264

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

tego nikt nie neguje... Ale śmiechu warte traktowanie tego co się ma jak jakieś bóstwo... No ale są pacjenci i z takimi odchyłami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

Każdy jeździ tym na co go stać.... zakupić i serwisować. Może zachodnie i wygodne, komfortowe, ale jak coś walnie w skrzyni lub silniku to już nie jest tak kolorowo gdy przyjdzie płacić za części. Znajomi mieli Renault około 140KM z silnikiem MWM, półbiegi, klima, rewers, amortyzacja kabiny szerokie koła ogólnie laleczka. Niestety, ale wiosną gdy tylko poszła w porządna pracę walnęła skrzynia. Okazało się, że awaria bardzo poważna, nowe części specjalnie tylko i wyłącznie pod klienta (jakaś rzadka wersja skrzyni biegów) koszt 1/3 wartości ciągnika, używane nie osiągalne. Jakimś bliżej nie określonym sposobem naprawili ciągnik akurat na orki  jesienne. Długo się nie nacieszyli i znowu walnęło to samo. Naprawili znów tym sposobem i poszła do żyda. Zakupili Ursusa 1634 i zadowoleni po sezonie co nie miara fakt komfort żaden w porównaniu do Reni. Mieli pecha niestety...

 

jaka rzadka skrzynia, tam była tylko 16/16 i 24/8, obie dość popularne, więc nie widzę problemu żeby przełożyć nawet całą z innego


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian264    15

Nie mam pojęcia jaka ta skrzynia była. Napisałem to co mi mówili... Może nie mogli nic akurat dokupić używanego. Ponad rok czasu bujali się z tym ciągnikiem jak nie dłużej aby sprzedać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    328

Mam wielu znajomych co pozamieniali stare ursusy i zetory na zachodnie ciagniki do 40 tys na arel powiedzmy ok 20 ha.Nie ktorym psuja sie ale to bardziej z glupoty lub nie wiedzy czyli a po co wymieniac olej w skrzyni jak wyglada na czysty? Kiprowanie pozyczonych przyczep itp. itd. Pozatym z takiego gospodarstwa gdzie sa male dochody a ciagnik kupiony na pokaz boli ze trzeba cos do niego dolozyc .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9205

Jakieś minimum wiedzy trzeba o mechanice mieć, bo inaczej każdy cię robi w trąbę - sklep, mechanik, sprzedawca itp. Inna prawda jest taka, że wiele gospodarstw przejada pieniądze, które powinny przeznaczyć na inwestycję, bo najwazniejsze są najnowsze smartfony dla dzieci co rok albo co 2 lata, najnowsze i największe LCD, samochód lepszy niż ma sąsiad, większy ciągnik itp. To długi temat do dyskusji.

Trzeba się też zastanowić, czy rzeczywiście taki byczek 150KM jest mi potrzebny na 15 czy 20ha, jak nie ma specjalnie wizji na szybkie powiększenie gospodarstwa, bo nie ma w nim kto pracować a i ziemi nie ma w okolicy do dzierżawy/kupienia.

Megalomania to najszybsza droga do bankructwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28746

jak zadajesz takie pytanie z nowego konta, to pewnie za 10 minut pojawi się odpowiedź z innego nowego konta która będzie polecać jakąś super-hiper mega firmę ''Zdzisiek,Kaziek i spawarka'' , że niby ktoś u nich zamówił, zrobili w 15 minut na miejscu, za miskę ziemnioków świeżo gotowanych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    19687

Ursus 1014 .Wczoraj orałem 5 ha, pług ażurowy, zagonowy 4x45, szerokie przejazdy, czas ok. 7,5 godz. Bieg 2 na żółwiu, jak zgórki to bez żółwia, ciśnienie oleju 4, na wolnych obrotach też 4. wał po 1 szlifie. klasa III a gliniasta. Spalanie ok. 18 litrów. W trakcie pracy przestał działać żółw. Odkręciłem osłonę kolumny kierownicy, założyłem linkę na jabłuszko i dalej w drogę. Oczywiście pracuję ze nausznikami Husqvarny bo w kabinie głośno. Zresztą w c330 też jeżdżę z nausznikami. Komfort mam, ponieważ zainwestowałem w porządny fotel 1400 zł i jest bajka. Przedtem faktycznie wszystkie kręgi bolały ale teraz bez problemu.

Jeśli miałbym mechanika pod nosem to być może kupiłbym ciągnik zachodni.

Ale z Ursusami czy Zetorami z lat 80' ciężkiej serii jest tak samo jak z BMW (posiadam) albo się je kocha albo nienawidzi. Ja kocham.

Chłopcze bo inaczej już nie można się do Ciebie zwrócić ten pług ma max 4*40 a nie 45-wiem bo mam taki sam tylko na zwyczajnych odkładniach....

Ponadto żeby było to 40 na skibę ważne jest jeszcze jedno czy ma kliny jeśli ich niema to szerokość tylko i wyłącznie 35 na skibę!!!I tego nie zmienisz

 

Po głębszym przyjrzeniu się zdjęciu szerokość pługa to 4*35 ;)

Edytowano przez soltys48

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Cezar81
      Pod uwagę biorę :
      https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-rolniczy-same-rubin-150-CID757-IDzM5um.html
      nowy świeżo zamieszczony i z wyglądu mało sponiewierany, zastanawiam się również nad:
      https://www.olx.pl/oferta/case-cvx-130-tuz-sprowadzony-CID757-IDzFYYG.html
       
      nad którym lepiej się zastanowić - do końca miesiąca muszę coś wybrać więc dla mnie zabawa się skończyła, będę bardzo wdzięczny na wszelkie rady
       
      Ewentualnie https://www.olx.pl/oferta/mccormick-xtx-185-xtra-speed-sprowadzony-orginal-mtx-tylko-5000-godzin-CID757-IDzFAnf.html
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj