Polecane posty

marcinp125    1

Izydor6280 nie masz racji jeżeli piszesz o dostępności do części oraz ich jakości, za orginalne części do zachodnich ciągników zapłacisz prawie 3 razy tyle nie mówiąc o tym że są nieosiągalne ,, od ręki " , jeśli jakikolwiek sklep, serwis w Polsce twierdzi inaczej to po prostu kłamie i wciska Ci Polskie rzemiosło w np. niemieckim opakowaniu. Czas realizacji takiej dostawy to ok 2 tygodnie i to pod warunkiem że mają.

Co do awarii naszych konstrukcji, to prosze pamiętaj że w niektórych rejonach kraju ciężko znaleść mechanika od zachodnich ( przepraszam za wyrażenie ) wynalazków, natomiast pełno ex mechaników po PGR-owskich którzy zrobią kapitalkę na miedzy i nie trzeba na nich czekać miesiącami, a to ważne jeśli czas goni.

 

Edytowano przez marcinp125

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

marcinp125 tu się mylisz linka dzisiaj zakupiona do renaty i nie made in china czy poland lecz england i pasowała idealnie bez żadnego ale... Przy polskiej coś na bank było by sknocone (wiem to po kilku linkach od otwierania maski w aucie - dopiero oryginał ze szrotu był idealny...). Podobnie lampy do 95-14 leżały w sklepie na półce made in france a nie podróbki... To nie są te czasy że nie ma części... Kupi się praktycznie wszystko... W mojej okolicy sklepy są dobrze zaopatrzone. I wątpię żeby komuś np. na kloszach takich lamp chciało się nabijać w PL logo producenta francuskiego... I co jest aż tak skomplikowanego w zachodnich ciągnikach? Sąsiad sam naprawił skrzynie w mfie 3065 i z częsciami też nie miał jakiś problemów. Z resztą jak kupi się nie wyeksploatowany ciągnik zachodni to pochodzi długo. Ja nie mogę się napatrzeć na moją Renówkę z 1984 roku jak ona jest wykonana w porównaniu do ciągnika który miałem czyli Zetora 8145. W skrócie - nie ma co porównywać... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Zachodni ciągnik 10 lat przed awarią silnika unieruchamiającą ciągnik będzie brał olej i walił z odmy jak parowóz,także jak ktoś czeka do ostatniej chwili z remontem to jego problem.... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

Jaczęści do Valtry 6550 mam w ciagu 2 dni, nawet pierdoły.

Filtry nie zamawiam w serwisie tylko w innej hurtowni.

A w serwisie jak zamawiałem elementy wnetrza typu gałki  i inne pierdoły, czy też nawet wtryski to były na miejscu w 2 dni i wszystko oryginał w miarę normalnych cenach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DANDYS    3229

nie chce żadnych wynalazków ,hektarów nie mam dużo ,mam czas wiec troche poczekam i poszukam coś zadbanego bo można jeszcze znaleść zadbane egzemplarze c385 i 912 .Dzieki chlopaki za pomoc :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MasseyXXXX    10

Ja do swojego MF'a 3085 ostatnio zamowilem filtry około godziny 14 i na drugi dzien przed poludniem juz byly u mnie :) Zamawiane u Korbankow :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

filtry czy inny osprzęt do silników jest zwykle znormalizowany i nie ma problemu z ich dostępem,

ja przy reni mam filtry paliwowe jak np. w 3p, więc dostanę w każdym sklepie, jakieś łożyska też nie problem dostać i kosztują grosze

drogie są elementy np. kabin, które się niby nie psują, jak klamki czy pokrętła

 

oczywiście że w ciągniku z lat 80 naprawa skrzyni czy mostu jest prosta, do tego bebechy zwykle wyglądają jak nowe, U czy zetor nawet nowy tak nie wyglądał, nie mówiąc po tylu latach


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pit81    4

Czyta te pierdoły i nie mogę wyjść z podziwu. Jeśli ktoś zagłębi się w temacie zoriętuje się że to nie są oryginalne części tylko zamienniki bardzo dobrej jakości ale zamienniki zgadzam się że mogą być robione w Francji i GB bo tak jest faktycznie, jak czytam że pasują filtry od 3p rozumiem że takie kupuje z filtrona a nie np Mann Filter, a zużycie części macie racje że zachodnie mniej zużyte ale ze świecą szukać człowieka który w c360 zmieniał olej w skrzyni a pracuje nim 25 lat a kupił z pomu. jeśli ktoś kupi maszynę z zachodu jest bardziej zadbana a u nas się kombinuje żeby taniej bo filty takie samej jak w 3p łożysko podejdzie za 20 zł itd. łożyska są znormalizowane i to nie cód. Czemu ne zamówisz w serwisie jeśli tak pożądny ciągnik to nie ma co oszczędzać, rozumiem że ten sąsiad co zrobił remont skrzyni zalał nowym olejem dał 1200 zł za olej a nie dziadował na starym.  A klamki i pokrętła są drgie bo nie robią zamienników. Jest wiele firm które handlują częściami na duo żą skale sam znam dwie w okolicy Krakowa i zajmują się wysyłką każdego dnia wysyłają do mniejszych sklepów po kilka ciężarówek dziennie, dlatego macie części już następnego dnia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

w życiu więcej filtrona, do 15 zł można kupić ori ursus czy donaldson

60l oleju 10w40 kosztuje +/- 750zł, więc zalać cały tył wyjdzie z 800zł

dobre łożyska pcha się tam, gdzie dostęp jest przerąbany, jeśli jest odsłonięte i wymiana zajmuje godzinę to bez problemu można przyoszczędzić, jeśli się chce

 

Ceny w serwisach są kosmiczne i nie ma się co oszukiwać, chyba wie to każdy kto choć raz pytał o części do swojego auta

 

można kupić dobre części i nie drogie, tylko trzeba wiedzieć gdzie i czego szukać

Edytowano przez izydor6280

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MasseyXXXX    10

Sam wymienialem teraz olej hydrauliczno-przekladniowy w swoim MF 3085, 60 litrów 10w40 Agrifarm STOU MC Fusch'a, za ktory zaplacilem prawie 1000zł + do tego filtry 300zł... Nie ma co oszczedzac.

W poneidzialek zamawialem chlodnice wody do tego MF'a, bralem zamiennik bo roznica w cenie 2400zł (zamiennik 1600zł, a org 4000zł :)) i juz we wtorek byla, zamawiane u Korbankow, gdzie inne firmy jak dzwonilem to mowili, ze trzeba bedzie poczekac 2-3 dni :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Trzeba wiedzieć gdzie szukać, bo może się okazać że głowica Perkins jest tańsza od MF-a a nożyk do kosy SCH schumacher jest tańszy od

df-a a to to samo, druga sprawa- kiedy tylko się da kupujcie filtry itp w sklepach z częściami samochodowymi - mają ceny nawet 200% niższe niż śmieszne grene czy granit - filtr w grene 60zł a w sklepie auto 19zł, ta sama marka i numer....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

Ja filtry zamawiam w firmie "traker" w Koninie,mogąściagać oryginały albo zamienniki wysokiej jakości, łożyska kupuje w sklepach co tylko się tym asortymentem zajmują, przykład ostatnio z życia: musiałem wymienić łożyska w listwie kosiarki Vicon, w sklepie takie łożysko SKF niecałe 70 zł, w serwisie 160 zł, powiedziałem żeby ściągnął jedno i jeżeli będzie takie jak na pierwszy montaż (Koyo) to wezme, oczywiście przyszedł SKF w stawce x 3, więć pojechałem z powrotem do sklepu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Łożyska polecam SNR France, na kosie tylko te wytrzymało już drugi sezon, reszta tańszych max 2 dni 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystian46    20

Połączone

 

Pracowałby jako ciągnik główny, musiałby dać radę z plugiem zagonowym phx 5, zestawem uprawo - siewny unia 3m + Poznaniak 3 m , gruber 3 m, Talerzówka Bomet 3,1 M.Budżet to max 25000zl

Edytowano przez kris14
Pkt. 1.2 +1p. ostrzeżeń

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1222    136

Za tą kasę to starego ursusa kupisz a inne marki to myślę ze będzie już chyba złom (ursus raczej też ;d) szukaj na stan a będziesz zadowolony;-) i zostaw sobie zaraz 5.000 na pierwsze remonty:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyzio405    13

poszukaj Renault najlepiej 6 cylindrow prosty w naprawie bez turbo i pali tyle co c360
i tak jak patryk mowi zostaw sobie na remont w takich pieniadzach ciagnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Poszukaj czegoś ze starszych reni albo starych DF DF model 110,120,140, ciągniki proste w obsłudze mocne i mało awaryjne.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od kiedy silnik 6 cylindrowy pali tyle samo co 4 cylindry ? :D

Sam niedawno stałem przed podobnym wyzwaniem tyle że wybrałem Zetora 7011 i teraz na niecałe 20 ha pasuje akurat :)

 

Za 25 tys to chyba najlepszym wyborem z 4x4 będzie MTZ 82/ Ursus 914

Za dobre 30 tys można już szukać MF 3060/3080 albo coś z Renault 110.54 :)

 

PS: A tak w ogóle to taki temat już na forum jest wystarczy go przejrzeć :D

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyzio405    13

jezeli nie pracowales na tych maszynach to nie mow ile pala ja mialem przyjemnosc pracowac na Renault z silnkiem mwm jeszcze i aresem 610 z silnikiem johna i napewno mniej pala niz mtz i ursus w dodatku awaryjnosc nawet nie ma czego z czym porownac. porownywac renault badz deutz z rowiesnikami polskiej produkcja to tak jakby wistule z dominatorem porownac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

z mtz bym sie kłócił, bardzo oszczędne ciagniki :-) i na pewno tańsze w naprawach od silników JD i MWM. No i silniki sa twarde jezdza na najtanszych olejach, brudnych filtrach i nic im nie jest. Jak na taki areal to dobry osprzęt 15ha to tym obrobisz w 2 tygodnie :-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Za tą kase nie wiem po co ma się pchać w stary najprawdopodobniej zajeżdżony złom, a tym bardziej 6 cyl ^_^

 

Na pewno lepszym rozwiązaniem będzie ursus/zetor/mtz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

tak czy siak w tym budżecie to chyba odmalowane zajeżdzoną 80tke dostanie... nie czarujmy sie ale 25tys to jest nic a on by chciał 3m agregat tym ciągać więc 100KM mu braknie

 

Chyba że ktoś wierzy w takie oferty http://olx.pl/oferta/fendt-favorit-611ls-turbomatik-110km-4x4-stan-bdb-okazja-CID757-ID8ZTFH.html#1a8b6ca3ce

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Cezar81
      Pod uwagę biorę :
      https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-rolniczy-same-rubin-150-CID757-IDzM5um.html
      nowy świeżo zamieszczony i z wyglądu mało sponiewierany, zastanawiam się również nad:
      https://www.olx.pl/oferta/case-cvx-130-tuz-sprowadzony-CID757-IDzFYYG.html
       
      nad którym lepiej się zastanowić - do końca miesiąca muszę coś wybrać więc dla mnie zabawa się skończyła, będę bardzo wdzięczny na wszelkie rady
       
      Ewentualnie https://www.olx.pl/oferta/mccormick-xtx-185-xtra-speed-sprowadzony-orginal-mtx-tylko-5000-godzin-CID757-IDzFAnf.html
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj